Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bigand77

    tag

    Szokás szerint tévedésben van a többség. Marketing szak 2. óra, sosem méricskéljük magunkat konkurensekhez a reklámokban, kikiáltva, hogy a másik vmilyen formában szar, de mi jobbak vagyunk (plö hogy perekkel akart megállítani minket, mi bezzeg). Hülyén jön ki, hogy vki azt reklámozza, hogy ő jobb mint a szar. Ez lenne a minimum, és azt közvetíti, hogy nincsenek saját értékei a cégnek illetve az adott terméknek, amit ki tudna emelni egy reklámban, ha konkurensekhez kell méricskélnie magát. Mint itt többen ezt érzékelték is, és le is írták nagyon helyesen.
    Ez a szar marketing iskolapéldája. Agresszív, másokra mutogató, és az viszont egyáltalán nem lep meg, hogy itthon ennyi tapsikoló, rosszakaró emberre talál, akiknek tetszik.

    Ugyanakkor továbbra is azt mondom, amit akkor mondtam amikor a perlavina indult, hogy az Apple nagyon helyesen teszi, hogy védi a dolgait, csak nem betiltással kéne, hanem pénzbírsággal. Nem a fogyasztónak kellene megszívnia, hogy neki a másolt szar is jó, az az ő dolga, ha azt akarja venni, ebben nem lehetne korlátozni. :R

Új hozzászólás Aktív témák