- iOS alkalmazások
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Yettel topik
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Május 7-én bulit tart a Huawei
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz 7Heads Drago #3 üzenetére
Valóban előfordulhat egy vírustámadás, mint ahogy számtalan egyéb műszaki baki is.
Sosem lesz tökéletes, mindig is fognak balesetek történni, emberek meghalni a gép hibája miatt.
Csakhogy mindezzel együtt már most jobbak a vezető rendszerek statisztikái, mint amit az emberek teljesítenek. Kissé leegyszerűsítve: az önvezető rendszerek minden nyilvánvaló hibájuk ellenére jobbak, mit az átlagos autóvezető ember.
Ez a statisztika pedig napról napra javul, mégpedig exponenciálisan. Egyrészt azért, mert fejlődnek a szoftveres megoldások, másodrészt azért, mert nő a rendelkezésre álló adat mennyisége és minősége, harmadrészt pedig azért, mert az önvezető rendszerek hálózatba léptetése radikálisan javítja a teljesítményüket.MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Igen, miutn közlekedési jogász vagyok, ezek számomra is nagyon izgalmas kérdések.
De kicsit ismételve magamat: az adott helyzet valóban húzós, a gépi döntéshozatal számos kérdést vet fel. Csak éppen az ilyen helyzetek nagyon nagy részénél az emberi vezető el sem jut addig, hogy egyáltalán döntést hozhasson, a maradék nagy részében eljut odáig, de nem hoz döntést, a maradék nagyon nagy részében meg rossz döntést hoz. A gyereknek már most is lényegesen jobb esélye van akkor, a egy Tesla jön arra SMS-t író sofőrrel, mint ha az emberi vezetők 90%-át kitevő átlagvezető.
A hálózati kérdés is ennek a folyománya: ha csak a autók állnak kapcsolatban, máris nagyságrendileg kevesebb baleset történik, mint ha nem lennének hálózatban.
Amint írtam, tökéletes sosem lesz a rendszer, a labda nem lesz hálózatba szervezve. Nem lesz 100%-os. De ha a jelenlegi helyzetet önkényesen mondjuk 50%-osnak tekintjük (a pontos szám irreleváns), akkor a jelenleg elérhető 60%-ot, és a távlatilag elérhető mondjuk 90%-ot miért vetjük el azon az alapon, hogy nem 100. És így maradunk az 50-nél.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Ez egy nagyon izgalmas téma, napokig lehet róla eszmét cserélni és véleményeket ütköztetni, egyeztetni.
Durván redukálva viszont a jelenlegi témára: nagyon sok baleset iratanyagát volt "szerencsém" tanulmányozni, egy részükkel közelebbi kapcsolatba is kerültem.
Nagy bizonyossággal állíthatom, hogy az elmúlt mondjuk két év vezető önvezető technikája ezeknek a baleseteknek a többségét meg tudta volna előzni, több tucatnyi ember életét megmentve.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!