- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- MIUI / HyperOS topik
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ak76
senior tag
Nekem nem tetszik ez a full touch irányzat,amit nem csak a Volvo nyomat ezerrel,értem én hogy haladni kell a korral,de bármilyen forgalmi szituációban a menük almenüjének az almenüjében bolyongani konkrétan nettó balesetveszélyes,csak egy negyedannyiba kerülő Vitarám van,de a touch volume kontroll az őrületbe kergetne ha nem lenne a kormányon manuálisan is ott a hangerőgomb,a kompatibilitási gondok még az 5 milliós árszinten is idegesítőek (miracast nem ismeri fel sem a csúcs samsungokat,sem semmi mást),a 20M feletti ársávban viszont facepalm a dolog,még szerencse hogy a klíma/szellőztetés/ülésfűtés gombokat meghagyták.
[ Szerkesztve ]