- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Köszi az ismertetőt, de én megragadtam az autónál. Nagyon bejön, kombi V90 már jöhetne is a házhoz.
Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
Dexar007
veterán
válasz Lacee1986 #10 üzenetére
Ugyanerre gondoltam en is. Brutalis,hogy a MercedesAudiBMW 20 milliós autokba,siman belerak egy 4-5 evvel ezelotti, kinai 100 dollaros tabletszeruseget.Aztan pedig ujjongani kene,hogy ez megis mekkora allatsag mar! Tablet a kocsiban!! Lag..480p...Volvo master race! Ja nem..
Inkabb adnanak egy muanyag tartot az iPad-hez..vagy hagyjanak inkabb ott egy bazinagy lyukat,es majd belepattintok valamit.Mert ez szanalmas. Nem is tudom,aki ilyen autot vesz az nem erzi annak?Give me your cum,bull!
-
Burt1793
veterán
Lehet, hogy nem a legszebb, QHD-s kijelző van benne vagy, hogy az aktuális csúcstelefon minimálisan gyorsabb, ez viszont jóval megbízhatóbb és egy autóban ez fontosabb. Ha a telefon összeszarja magát, újraindítod, autót viszont nem olyan könnyű leállítani a forgalomban.
[ Szerkesztve ]
-
borotvahab
csendes tag
Magyarországon nincs SIM benne, de ahol van, hogy működik a dolog? Veszek egy ilyen autót és korlátlan net van vele hosszú éveken keresztül? Vagy havonta kell fizetnem? Vagy én vehetek utólag, és beleteszem?
-
Burt1793
veterán
Igen, nekem valahogy a Volvo-nál nem jön meg ez a pimaszul jó autó érzés, sokkal inkább egy ilyet választanék, azért ezek a szedánok nem sugallják még nálunk se azt, hogy bunkó az, aki kiszáll belőle, az inkább a nagy SUV-k esetén tapasztalható. Mindegy, akinek ilyen autója van, nem foglalkozik más véleményével.
-
JoeYi
őstag
szörnyű képek egy gyönyörű kocsiról
-
stratova
veterán
Azt hiszem, kicsit elvesznék ebben az autóban, tényleg kicsit túl sok dolog nyugszik az érintőkijelző "vállán". De maga a kocsi nagyon tetszetős.
Az ülésről ez jutott eszembe. -
SShadow
aktív tag
Jó a cikk köszi szépen!
Szívesen fogadnék egy olyan tesztet ahol pl: szivacs akadályokat kerülget az önparkoló/vezető, hogy demonstrálja felkészült mindenre)
A viccet félretéve több autót is vezetek naponta és nekem az véleményem hogy igen is kellenek a gombok a kocsiba nem csak a kezelhetőség és ergonómia miatt hanem ez egyfajta izlésességet jelent (kivitelezés függvényében!!) ,hogy mennyire igényes a gyártó a portékájára.
Pl megnézed az órákat hiába van okos óra már mindenhol egy szép analóg óra sokkal jobban mutat mint egy odavetített kép.
Én így vagyok a gombokkal is ne legyen sok, de ami van az legyen szépen kivitelezve. -
Szép ez az autó úgy ahogy van. Köszönöm szépen a tesztet.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Stard72
tag
Ilyet ma is kapsz már a Mercidhez
-
guriga1234
addikt
1. Mi szükség van a Merci központi szerverére? Miért nem lehet közvetlenül az autóval kommunikálni? Ez súlyos biztonsági probléma, mert ha a központi szervert megtörik, akkor nagyon sok autó kiszolgáltatottá válik. Ha meg elromlik, akkor annyit ér, mint halottnak a beöntés.
2. Az addig rendben van, hogy ha gond van az autóval, akkor a központi szerverrel kommunikál. De pl. egy klímabeállításhoz erre semmi szükség nincs. Stb.
3. A narrátor miért nem magyar anyanyelvű? (de ez csak részletkérdés) -
#06658560
törölt tag
válasz guriga1234 #61 üzenetére
Céges pool car bömös. A komplett szisztéma, plusz a "gomb" működése. Szerintem egy navigációnak ezzel beadott cím sem túl ügyesen kivitelezett megoldás, rohadt lassú, ami menet közben nem egészséges. Viszont mint gomb már 2005-ben találkoztam vele munkahelyen, az akkori hetesből, sokat szerintem nem javult azóta.
-
dragonfx
veterán
s merci+a7
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
#06658560
törölt tag
válasz guriga1234 #65 üzenetére
Neked. Nekem meg szar. Ahogy a többi hasonló rendszer is.
-
#06658560
törölt tag
válasz guriga1234 #69 üzenetére
Nem gondolkozol kissé egy bitesen?
-
Neurotoxin
őstag
válasz cintula187 #8 üzenetére
Teljesen egyetértek, a Tesla valahogy jobban ráérzett erre. Tavaly ha nem is sokat, de lehetőségem nyílt egy ügyfelünk jóvoltából egy P85D-t vezetnem, először csak hüledeztem, hogy mekkora tabletet raktak bele, másodszorra pedig azon kaptam magamat, hogy egy 40 milliós autóban teljesen magától értetődően nyomkodom a funkciókat, mert logikusan vannak elhelyezve, kézreállnak. Ezzel szemben az S90 rendszere elsőre nagyon kusza, de mint autó, nagyon rendben van.
18 éve a PH! lapcsaláddal!
-
noPublicFG
senior tag
A Range Rover Evoque-ben van jól megoldva a tapicskolás. Konkrétan vannak dedikált gombok és van a kijelző, ami tapizható. És ennyi.
plus ça change, plus c'est la même chose
-
guriga1234
addikt
válasz noPublicFG #74 üzenetére
Mesélj még...
PS: ne keverd a dolgokat! A 3 említett márka mindenhol prémiumnak számít. Vannak ugye luxus/sport/stb. autók is, amik árfekvésben is más kategóriát képviselnek.
-
lexter00
őstag
válasz guriga1234 #75 üzenetére
Az Audi egy VW drága ruhában,lehet hogy prémiumnak van beállítva de engem nem győzött meg.Azért egy Jaguar XJ-t jobban megnéznek mint egy 5-ös vagy 7-es BMW-t és én habozás nélkül a Jaguárt fogadnám el szerintem sokkal szebb "minőségibb" benyomást kelt mint egy BMW.
A cikkben szereplő Volvo meg szerintem a ma kapható legszebb prémium autó.[ Szerkesztve ]
-
guriga1234
addikt
Hogy kinek mi tetszik, az nagyon szubjektív. Azt a kategóriát, hogy prémium, nem én találtam ki és nem is én soroltam oda egyik márkát sem.
Csak úgy mellesleg: A Bentley-t a VW vette meg (a VW csoportnak sok tagja van), a Rolls Royce-ot pedig a BMW.PS: a Jaguar-ról meg csak annyit, hogy állítólag sajnos nagyon könnyen meghibásodó autó (mindegyik típus). Ezt a magyarországi Jaguar klub egyik tagja állította.
-
lexter00
őstag
válasz guriga1234 #77 üzenetére
Audi és a BMW se az alacsony meghibásodásáról híres + a fentartásuk egy rémálom de ugye aki ilyet vesz az számol rá
-
kovgab
aktív tag
uhh...
Hát meggyőztekKá Úr
-
Sebhelyes
senior tag
válasz Neurotoxin #72 üzenetére
Igen, a Tesla UI sokkal jobb (bár a hibrid Navigon/Tesla/Google Maps navigáció elég zavaros), viszont laggol rendesen mert 2011-es Tegrán fut.
-
Cold5
senior tag
Sziasztok,
Lenne egy technikai jellegű kérdésem:
Adott egy 2018 S90 D4 AWD Inscription
A fedélzetni médialejátszóval lenne egy kis gondom. 64GB-os pendrive, a zenék mappába rendezve, van egy mappa aminek a neve Singles (ebbe kül. zeneszámok vannak berakva, cím természetesen eredeti, az előadó is az eredeti viszont az Album név Singles-nek van megadva.)
mp3tag- programmal csináltam, adott 195db zenezszám a mappába kijelöltem és az Album névnek Singles-t adtam meg, illetve a borítókép is mindnél úgyanaz.
Namost: mikor beolvassa ezt a pendriveot és a Album fülhez görgetek akkor nem 1db Singels mappát látok hanem 195db-ot és mindegyikben 1db zeneszámot.
Erre valakinek ötlete?
kérnék 8 bacardit, 4be, 2 kólával...