- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Látom a válasz végére elfáradtál.
Megadtam a két fogaskerék méretét.Még egyszer, remélem utoljára.
A nyomatékot Nm-ben mérjük.A nyomatékot az erőkar nagysága és az erővektor nagysága határozza meg.
A nyomaték erőkara a fogaskerekek érintkezési pontja. (Ez egy gördülő pont, de ez most nem érdekes.)
A nyomaték vektor, másképpen fogalmazva a nyomóerő. Így azok is megértik, akik nem tanultak géptant.
A járművekbe épített sebességváltó valójában nyomatékot vált.A nyomaték váltó hajtott oldalán, hajtást végző nyomaték nagyságát lehet munkára fordítani a hajtott oldalon. Pontosabban a veszteséggel csökkentett nyomaték nagyságát.
A járművekben a nyomatékváltó felel a motor fordulatszáma és a hajtott kerekek fordulatszámának összehangolásáért. Korábban linkelt rajz kiválóan szemlélteti a váltó működését.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!