- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz Hieronymus #224 üzenetére
Legyél kedves, írd már fel a motor főtengelyének és a keréknek a nyomatékát, ha a kerék fele olyan lassan forog, mint a főtengely.
Egyébként meg ha elolvasnád a saját magad által linkelt szócikket, akkor ott elég jól látszik, hogy a két fogaskeréken a forgatónyomaték különbözik, sőt, konkrétan azt írják, hogy "Ilyen módon a fogaskerekek segítségével csökkenthető vagy növelhető a fordulatszám (szögsebesség), illetve a nyomaték". Szóval ezek után tényleg elég nehéz megértenem, hogy honnan jön ki neked az, hogy a váltó fogaskerékáttételei nem képesek megváltoztatni azt
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
- Fallout 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Xbox Series X|S
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- Linux - haladóknak
- További aktív témák...