Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • christprhrdv

    tag

    válasz rita7107 #42 üzenetére

    Az én véleményem meg az, hogy mivel azoknak az üzleteknek is van hasznuk, akik olcsóbban adják, igen is van rajt haszon.

    A másik dolog, hogy nem nagyon javítanak. Persze ez enyhe túlzás, de még mindig a munkalapokon a "SW friss: OK" felirat áll 90%-ban. Nem is javítanak minden városban, már a BP-re küldözgetés a menő. Ott pihen kicsit a telefon és visszaküldik (persze tisztelet a nem nagyon létező kivételnek). Ja és van, hogy "külső" céggel szerződnek le és vele javíttatnak.
    Aztán meg a másik dolog, hogy aki megszokta, hogy ott javíttat, az garancia időn túl is fog, és ezért meg is fizet, ami szintén haszon.
    Az meg végképp nem veszteség, hogy tőlük kérdeznek, mert legalább látják a szép új termékeket, rá lehet (kell is) beszélni a kedves ügyfelet, valami újra, jobbra, előfizetésesebbre.

    Ma már nem igaz, hogy nincs haszon. Nem az a divat, mint régen, hogy adunk nagy kedvezményt a két év hűségre.

    [ Szerkesztve ]

  • ViZion

    félisten

    válasz rita7107 #42 üzenetére

    Fentebb írtunk rá, h mennyit is "vesztenek" az eladáson. Kérdések hozzájuk? Ugye még április 1 van? Mindig az a válasz, h indítsa újra, vírusos a gép, resetelje, etc. Nem egy-két kalandom volt trével (szervizesként is jártam pár helyen, gépeket, okos TV, stb. beállítani, lakásokban, irodákban hálózatot szerelni). Volt, ahol hibás volt a modem, mondtam a tulajnak, h jelezze. Azért még rábeszélték egy router resetre... Én jeleztem, h napok óta sz@r a mobilnet, a szokásos jó tanácsaik voltak csak. Szomszéddal beszéltünk, neki is ez volt, ő is telefonált, majd másnap megint én. Természetesen nem kaptak hibajelentést, reseteljek, vírusos, stb... bő két hétig ment a veszekedés velük, mire elismerték, h a tornyukkal volt a baj. A fullos előfizetésemre 3000 Ft jóváírást adtak, ami a havidíj fele sincs. Az üzleteikkel is probléma van... Mikor bementem, h a ~6 éve meglévő mobilnetet hosszabbítsam, akkor le sem kakáltak. Szó szerint. Én voltam a következő, köszönök, a csaj semmit nem mondott. Mondom mennyit kell várni? Visszajöjjek? SEMMI. OK, viszlát. Elsétáltam, vodánál vettem 2 full mobilnetet, annyi. Velük ilyen nincs, de telenor üzletben is normálisak, bár szakmai dolgokban Vodánál vannak leginkább képben. Szal. az árak mellett az üzlet és a kiszolgálás is fontos nekem. tré az kuka felénk.

    Akula: már 4 éve ott volt mobilnetem, akkor kaptam ingyen egy samu tabletet. Szal. régen volt ilyen. De voda is bekap6ja, 3 előfizu vagy 10 éve és készüléket ha vennénk, akkor 10k kedvezmény... így csak 5-10k-val lesz drágább, mint boltban. Röhej.

    nyogo83: hivatalos viszonteladó semmit nem jelent, ott listaár van. Másnál lehet olcsóbb. Ismerős cége klíma hivatalos forgalmazó, mikor láttam az árakat majd' elestem. Mondta, h csak listaáron rakhatja ki, viszonteladói az 20% instant, mennyiségre meg további kedvezmény... Gondolom itt is ez van.

    [ Szerkesztve ]

    Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

Új hozzászólás Aktív témák