- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GypsFulvus2
őstag
Ez igaz. A grafika nem mai szinvonal, az arc- és mozgásanimációk kezdetlegesek maradtak, fegyver és tárgyhasználat nem sokat változott a Gothic 3 óta. Ez a kis méret (31 fő) és kis költségvetés következménye.
Ami a másidik bekezdésed illeti; én pontosan azért szeretem ezeket a játékokat amiért te nem. Nem fogja kezed, nem mondja meg mit csinálj, hová menj. Teljesen szabad vagy, de magadnak kell kitapasztalnod mindent, és ha hibázol, a játék keményen büntet. Én gyűlölöm azokat az RPG-ket, ahol a térképen kis jelecske jelzi, hol van az ellenfél "titkos bázisa" , megmondják hová menj, mit csinálj, az ellenfelek hozzád vannak szintezve, a "hardest" fokozat is nevetségesen könnyű, hogy a tizenéves user ne veszítse el a kedvét stb stb. A Pirnaha játékaiban nem fogják a kezed és van bennük kihívás, továbbá a világ megváltozik a cselekedeteid hatására. Valóban megváltozik, és nem csak a végkifejlet színe lesz más... Rétegjátékok ezek, mert manapság erre már alig van igény. Sajnos.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)