- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
batman91
őstag
válasz Fitzgerald #3 üzenetére
Szerintem ez elég sok mostani játékra is igaz. Imádtam az első 2 Gothic játékot, de a fenomenális hangulatuk kárpótolt az idióta hibáik ellenére is.
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Fitzgerald #3 üzenetére
Ez igen erős túlzás. Az ELEX 100+ órás végigjátszása során összesen 2 db jelentéktelen grafikai bugba botlottam. Más egyéb nem volt. A Risenek sem voltak bugosabbak a mai átlagnál. Ez a stigma a Gothic 3 óta rajtuk van (ott jogos volt), de főleg olyanok hangoztatják, akik nem játszanak a játékaikkal.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)