- iPhone topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor 90 - modellalkat
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ghoosty
őstag
válasz #56474624 #43 üzenetére
Teljesen tisztában vagyok vele, hogy vállalatoknak miért jó a márkaépítés. Én arról beszélek, hogy a fogyasztók részéről ez irracionális. Mivel utálom a PC-t, ezért nem szokásom szépíteni, simán hülyének hívom őket.
"Aki hülye, haljon meg." elvnek, én sem vagyok híve, mert ez már egy elég szélsőséges hozzáállás. Viszont a semmiért sem vagyok felelős, védjen meg az állam mindentől elvet sem akarom. Igenis legyen már egy minimális elvárás a fogyasztó felé is. Mert ha nincs az olyan dolgokat eredményez, mint amikor megbüntetnek egy céget azért, mert az ügyfél átesik a saját rohangáló gyerekén, vagy a híres/hírhedt McDonaldsos nő aki magára önti a kávét és pert nyer.