- iPhone topik
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Netfone
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
gp Úgy tűnik, hogy egyre több sötét felhő kezd gyűlni a játék körül a Sony döntése miatt.
-
Mobilarena
Xiaomi Mijia M365 és M187 (Youth Edition) elektromos rollerek topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
thomas77
senior tag
válasz FireFox1996 #939 üzenetére
M365 tools? Vagy az csak a telepítéstől számolja a km-eket?
-
PonPon
senior tag
válasz FireFox1996 #995 üzenetére
eltörött a zárnyelv: ha ez egy 30-as tempónál történik...
sorozatos defekt: nem lyuk, hanem a külső gumi belül szétdörzsöli a belsőt. (tömör gumi felejtős nagyon ráz)
lötyög a kormány: nyomtatott hézagkitöltő + a kormány beállítása megoldja
hátsó lámpa: a sárvédő alján eldörzsöli a kerék a kábelt.
elgyengül majd leesik a hátsó sárvédő a sok rázkódástól.
kicsit odavágod az alját egy padkához és elreped a műanyag fedélmost kb. ennyi jutott eszembe
szóval új roller esetében egyből csere:
- masszívabb zárnyelv
- hátsó sárvédő tartó
- kormány hézagkitöltő
- kormány tengely csavar csere
- első defekt után a gyári külső kuka (lehet kapni sokkal jobb minőségűt)@z67: a gyári tengely ilyen recés, ez meg sima felületű. extra nehéz bekalapálni a helyére.
a tengelyt fagyasztóba tettem, a zárnyelvet forró vízbe, így sikerül nagyjából.[ Szerkesztve ]
-
bencze
senior tag
válasz FireFox1996 #1000 üzenetére
Szerintem ez 2 külön jármű. Amire én jutottam eddig:
- bicikli (a sima is, főleg aztán az elektromos) nagyobb távokra való. Rollerrel menni 10km-t lehet de kicsit hardcorenak érzem, biciklivel normális.
- rolleren nem izzad meg az ember (mondjuk elektromos biciklin sem, gondolom) ez munkába járásnál előny ahol nem lehet átöltözni
- roller nagyon megérez minden úthibát, bicikli sokkal jobban bírja az útviszonyaink
- roller nem való közúti forgalomba - igazából szabályozva sincs jelenleg - pl nekem rollerrel melóba menni 12km, biciklivel 10.5 mert nem ugyanazt az utat használom (roller az legszívesebben ilyen járdán létestített sima bicikliutakat használok pl rakparton, de csak a legkisebb lakótelepi utcákat használom, eszembe nem jutna biciklisávokra beállni netán buszsávba). Szóval biciklivel könnyebb útvonalat használni mert a legnagyobb utakat leszámítva mindenhol lehet menni. Rollert nem érzem annyira biztonságosnak, vészfékezés pl kevésbé hatékony mert nem támasztod ki magad rendesen mint biciklin szóval a bicikli dinamikusabb ha teszem azt eléd lépnek és fékezni kell 25, 30 kph-ról (és ha megtanulsz bátran fékezni első fékkel), ez a fő ok.
- van aki megoldja de én rollert nem hagyom sehol mert nehezebb lekötni (nincs a magas háromszög váz amit olyen etrmészetes egy jó U lakattal lekötni hátsó kerékkel együtt, a bicikli értékének jelentős részét védve). Ezért pl vannak helyek ahová szívesebben megyek biciklivel mert azt megbízhatóbban le tudom kötni. (elektromos biciklinél jobban félnék, mert drágább)
- roller befér csomagtartóba, volt, hogy defektem lett és legközelebbi greengoval mentem haza. Biciklinél ez nincs. Ha saját autód van akkor rollerrel nagyon jól tudsz kombinálni utakat, pl ingyen helyen parkolsz elcsorogsz utolsó 1-2-3 km-en rollerrel.
- másokkal is lehet utat kombinálni emiatt, hogy csomagtartóba befér, az ember könnyebben kimegy egy találkahelyre ahol felvesznek pl közös utaknál, ilyen is volt, praktikusabb mint tömegközlekedés főleg mondjuk hajnalban amikor ritkább a bkv.
- rollert könnyebb vinni vonaton, tömegközlekedésen, na csúcsban meglincselnének ha fel próbálnék szállni a 4-6-os villamosra de csúcson kívül amikor nincs tömeg összehajtva sima ügy, valamint vonatra nem kell jegy hozzá (20" kerékméret fölött kell biciklire)Ezek biztosan nem mind érvényesek rád de nekem nagyon erősen az jött le, hogy 2 külön jármű más-más előnyökkel és hátrányokkal, szóval ezért érdemes átgondolni. Én 10 éve biciklizem, talán 2 hónapnja rollerezem Budapesten, főleg munkába.
[ Szerkesztve ]
-= QFR mx blue / HPE87 mx brown / QFR mx red / Poker 2 mx blue / Poker 3 mx clear / Leopold FC660M mx silent red=-
-
bencze
senior tag
válasz FireFox1996 #1002 üzenetére
A 30 sok, plusz középen tölteni kell, én 12-t megyek egy irányba és elég sok annyit állni. De a villanyroller óriási poén azt a bicikli nem adja vissza. Ideális esetben van mindkettő
-= QFR mx blue / HPE87 mx brown / QFR mx red / Poker 2 mx blue / Poker 3 mx clear / Leopold FC660M mx silent red=-
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony Ericsson P990i dokkoló
- Apple Pencil 3rd Gen. USB-C, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Országos Házhozszállítás
- Apple Magic Keyboard MK2A3T/A (Model : A2450), Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia
- BONTATLAN mophie powerstation pro XL (2022), 25K mAh, 3x USB-C -2 év gari-
- Eredeti Fából - iPhone, Samsung, Huawei tokok - ÁRENGEDMÉNY
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen