Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz Tigerclaw #30 üzenetére

    Azzal hogy járathoz rendelik a jegyet, meg rövid a lejárati idő, csak maguknak, meg az utazóknak okoztak gondot.

    Ez nem csak a 100 km alatti jegyekre vonatkozik a 4 órás limit miatt? Ha már 100 km felettit veszel a legalapabb jegy is minimum 2 napig érvényes, durvább távokra: 300 km felett már adnak kemény 3 napot. :D

    Amúgy én csak a webest használom és ott menettértit szoktam venni, ami eleve nem vásárolható a mobilappban. Így 2 hét az érvényességi idő.

    minek kell névhez rendelni egy egyszerű vonatjegyet.

    Ez a duma az elvirás jegyvásárlásnál:

    Az Európai Parlament és a Tanács 2015. november 25-i (EU) 2015/2366 irányelve alapján 2019. október 15-től a MÁV-START Zrt. internetes jegyvásárlási felületén a felhasználóknak kötelező jelleggel számlázási adatokat kell megadniuk.

    Na én meg úgy voltam vele, hogy jó, akkor kamu adatokat fogok megadni és elfogadja, mert a nyomtatott jegyen úgy is csak annyi szerepel, hogy számla kiállítva :D

  • vmarci21

    tag

    válasz Tigerclaw #30 üzenetére

    Azt sem értem, hogy minek kell névhez rendelni egy egyszerű vonatjegyet.

    Ez nem mávos szokás, gyakorlatilag a CD-től kezdve az ÖBB-n át, minden vasútvállalatnál így működik (amit ismerek). Mivel egy sima printscreen-nel sokszirosítható QR/vonalkód dönti el, hogy érvényes-e a jegy, kell valami, ami alapján eldonthető, ki jegye az érvényes, ha "véletlenül" többen is próbálkoznának ugyanazzal a jeggyel. Itt annyi könnyítés szokott lenni, hogy jobb vasúttársaságoknál az együtt váltott jegyek esetén nem mindenki adatait kérik be, elég egy személy adatait megadni. Pl.: [kép]

    Azzal hogy járathoz rendelik a jegyet...

    Megint, majdnem minden vasúttársaságnál az olcsó e-jegy vonathoz között. Más kérdés, hogy amiket használtam eddig, ott egyedül csak a Máv-start az egyetlen, akinek nincs drágábban flexibilis, 1 napig/hétig/ 24 vagy 48 óráig érvényes jegye. Pl.: [kép]

    Amúgy meglepő lehet, de vannak Európában a Máv-start alkamazásánál sokkal bénábbak is. Meg persze jobbak is, pozitív irányba a csúcson egyértelműen az ÖBB van, azt nem nagyon közelíti meg semelyik másik vasúttársaság sem.

    >> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<

Új hozzászólás Aktív témák