- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- DIGI Mobil
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
FattyDove
őstag
Az ugye megvan, hogyha leadod közvetlen a szakszerviznek a terméket, akkor sokkal hamarabb javítják, mintha beiktatsz egy teljesen felesleges harmadik felet (mm), aki majd elpostázza a központba, majd a központ tovább küldi a szervizbe?
Az MM egy forgalmazó, nem gyár vagy szervíz.
[ Szerkesztve ]
-
FattyDove
őstag
Amit írsz már csak azért is hülyeség, mert nem kell személyesen leadnod a szerviznek, hanem szépen elküldöd nekik GLS-el mondjuk. Ha meg sóher vagy és nem akarsz fizetni 1-2k-t az elküldésért, akkor meg szépen vársz heteket. Lehet választani melyik éri meg jobban.
"szervizbe dolognak eddig megvolt az a "hátránya", hogy mittudomén ül a szerviz rajta másfél hónapja, az ügyfél ezt megunja, elmegy a boltba asztalt vern"
Nem ül rajt a szerviz ennyit, ha közvetlen leadod nekik, a boltnak pedig végképp semmi köze sincs már a dologhoz.
"boltban adja le az ember, akkor ők tudnak róla az első pillanatttól kezdve és akkor így egyszerűbb is számon kérni őket, no meg van alapja is."
Nem egyszerűbb, mert onnan, hogy a bolt elküldte a szervíznek, már nem az ő problémájuk. Lehet picsogni érte a neten, meg teljesen feleslegesen beleírni a vásárlók könyvébe, de attól a helyzet nem fog változni.
Bevitted egy 3. félnek? Be. Feladták? Fel.Én egyetlen bolt helyébe se küldözgetném szervizbe a cuccokat a 3/14 napon kívül.
-
FattyDove
őstag
Kevered a dolgokat. Van gyártói és van forgalmazói garancia. Amire gyártói garancia van, ott semmi köze sincs a forgalmazónak a garanciához, csak jófejségből elküldik a szerviznek a cuccot. Az MM pont az a cég, ami tipikusan gyártói garanciát ad mindenre.
Kicsit vicces is lenne, ha egy mosógépet visszavinnél az MM-be aztán vernéd az asztalt, hogy 2 hónap mire eljut a szervizbe / megjavítják / visszaküldik.
Más példa: Veszel egy 49"-os TV-t az MM-ben, majd 1 hét után meghal. Ha beviszed a boltba akkor sem fogják elküldeni neked sehova a mérete miatt. Vagy elküldöd te szervizbe önköltségen vagy kihívod a szerelőt házhoz (LG pl házhoz megy, Samsung asszem nem)
[ Szerkesztve ]
-
FattyDove
őstag
"Megteheted, jogodban áll, kötelesek átvenni. "
Nem.
"Jogodban áll, és bevinni egy 60 kilogrammos, törvény által helyszíni garis mosógépet az MM-be. "
Ilyen törvény csak a fejedben létezik. Ha nem csak ott, akkor kérlek mutasd be nekünk ezt a törvényt.
"Lásd fent, beviheted, kötelesek átvenni."
Attól, hogy többször írsz le baromságot, attól még nem lesz kevésbé baromság.
"de ha te bevitted az MM-be a terméket, akkor ez nekik pratikusan annyit jelent, hogy kihívják a szervizest önmagukhoz és az elviszi a hibás készüléket/helyben megjavítja."
Nem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Gyúrósok ide!
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Háború Izraelben
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Külpolitika
- Kupon kunyeráló
- További aktív témák...