- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz FattyDove #44 üzenetére
Nem ül rajt a szerviz ennyit, ha közvetlen leadod nekik, a boltnak pedig végképp semmi köze sincs már a dologhoz.
Már hogyne lenne. Attól, hogy a szervizben adod le a jótállásra kötelezett még az eladó marad, és ha a szerviz másfél hónapig ül rajta, akkor ez az eladón számonkérhető, mert jogilag ilyenkor az eladó felel a szerviz munkájáért.
Nem egyszerűbb, mert onnan, hogy a bolt elküldte a szervíznek, már nem az ő problémájuk.
De, az ő problémájuk, mert ők adták el a terméket, nekik van jótállási kötelezettségük, és ők vették fel a jegyzőkönyvet a fogyasztói kifogásról. Mindenért ő, az eladó felel, a szervizzel nem takarózhat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- DIGI internet
- Xbox Series X|S
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation rajongói nyereményjáték
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Gitáros topic
- További aktív témák...