- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- DIGI Mobil
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- iPhone topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
Sejtésem szerint amit ki lehet szorítani a hardverből (TDP-ből) azt ki akarják aknázni, ez jelentheti azt is, hogy fix. 32 vagy 45FPS-t tud a játék a vason. Másik irányból nézve, a kínos részeknél le lehet úgy 24-ig menni, hogy közben nem lesz annyira egyértelmű hogy elveszítettük a 30 fps-t.
Ez olyan PC-sedés: nem kell mindenhol olyan tökéletesen egyenletesnek lennie, kevesebb programozóval, kevesebb erőforrásból hamarabb lesz adott játék piacképes. Ez a versenyképességük fenntartása: párhuzamosan piacon lévő, eltérő képességű hardverekre, különböző felbontású megjelenítőkre való "könnyű" skálázhatóság miatt lesz fontos. Szerintem.
[ Szerkesztve ]