Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vincent_

    aktív tag

    Kicsit nem bánom, hogy észbe kapnak a Djuice-osok, mert nagyon elszaladt velük a ló. Nekem pl. 11 éve van élő Pannonos kártyás előfizetésem. Kezdetben Bee (emlékszik erre még valaki?), utána pedig Djuice tarifám volt/van, idestova kb. 8-9 éve. Természetesen olyan tarifával, ami már évek óta nem rendelhető, de az olyan dinoszauruszok miatt mint én, nem szüntethetik meg a csomagot. Amikor beindult a Djuice kampány, gondoltam, használjuk ki, hogy már évek óta Djuice-os vagyok, módosítsuk a tarifacsomagot erre a 29 Ft-os okosságra. Hidegzuhanyként ért, hogy a kemény 29 évemmel nem vehetem ezt igénybe (elmúltam 26, ergo öreg vagyok), hiába vagyok már 7-8 éve Djuice-os, mert ez a céges előírás. Na, mondom szép. És mi lett az eredménye ennek? Papíron átírattam a számom a húgom nevére, és így - láss csodát - ment a tarifaváltás. Kérdem én, kinek volt ez jó? + adminisztrációs ktg. csak azért, hogy elmondhassák: ők egy fiatal márka. Gratulálok, szép munka volt. Gondolom nem voltam ezzel egyedül, a Pannon (elnézést, Telenor) meg nem nézte ezt (sem) jó szemmel, mert ezt hívják úgy, hogy ügyfél-kannibalizmus.

    A Samsung Monte-t leszámítva (aminek árát a bevezető akció után szépen visszaemelték) egyetlen épkézláb készüléket sem tudtak ajánlani a cikkben is említett karácsonyi (ezekszerint Telenoros) készülékekig.

    Bíró Balázsnak meg akkora arca volt amúgy is, hogy azon csodálkoztam, hogy befért még az Eiffel-térre (aminek "sikerstory-ja" amúgy is egy külön fejezetet érdemel...).

    Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html

Új hozzászólás Aktív témák