Hirdetés
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
PS4-en is alig ertek el a 60-at. Vannak ketsegeim.
-
Béééla
őstag
A Waifu szimulátorok fogják hozni. Az már akkora piac, hogy megéri rá fejleszteni
Bélabá
-
flashpointer
őstag
egy arany középutat jelképező paraméter lesz
mint a 30fps?
-
Milgram1
aktív tag
Azt megnezem mikor fog egy ps4 90fps-t produkalni, amikor meg a 60-at sem eri el nativ 1080p-n.
-
RyanGiggs
őstag
Még a 60fps-t se tudják hozni, akkor mit szeretnének 90fps-el??
Szerintem ez a VR teljesen halott dolog (lesz) konzolon!Még PC-n is igen nagy gondokkal fog küzdeni.
És most épp nem arra gondolok, hogy az Nvidia kártyák nem alkalmasak a VR-re, hanem hogy eleve milyen gép kell(ene) ahhoz, hogy 2K-n a stabil min.90fps meglegyen?! Ahhoz vagy 130 átlagnak lennie kéne, na de 2K-n!!? -
fausto
addikt
Biztos rengeteg játék lesz rá, hiszem a Sony arról híres, hogy teljes mellszélességgel kiáll a felkarolt technológia mellett és elárasztja tartalommal. Lásd: Move, PlayStation Eye (vagy EyeToy), 3D, PlayStation Vita.
-
unrealnoise
senior tag
pfúúú...
olyan vak vagy hogy el sem hiszem...
A mostani, csúcsjátékok valóban nem tudják, de az indei címek, vagy a Killzone fejlesztőinek új akciójátéka tudja a 90 vagy 120 FPS-t, mert eleve arra írták. Nem lesz húdeszép, de az élmény sokat dob majd rajta. Ott van a Journey, meg egy csomó cím, amiből nyugodtan ki lehetne sajtolni annyit, sőt. Vissza kéne venni kicsit a grafikából? vissza. De fullos VR élményt kapnál? Igen.
Most azt, hogy PC-n, sok százezerért nem kell majd annyira visszavenni a grafikából, ne hozzuk fel, mert agyvérzést kapok.
Mondom ezt úgy, hogy most csak PC-n tolom.
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
Spirit
őstag
válasz unrealnoise #10 üzenetére
A FullHD nagyon-nagyon kevés a VR-hoz, még speckó "high-filled" panellel is. A 2560-nak alapnak kellene lennie, aminél már látni is valamit. A nagyon jól megírt programok 30-40%-ot lassulnak a 3D módban, a gyatrábban akár ötödére is lassulhatnak.
Találós kérdés:
Milyen az a grafikai színvonal, amit a mai konzolok 1920-ban átlag 250fps-el futtatnak, a minimum fps pedig 170-180 körül alakul. Ennél a tempónál lehetne biztosítani a 2560-as, 3D-ben való futást 90hz-re sync-elve.Írom ezt DK2 tulajként, párszáz óra használat után.
-
sb
veterán
Mondjuk egy Portal2 szint?
Egyébként értem én, hogy kevés az FHD VR-hez, de pl. a 320x200 is kevés volt ezelőtt 20 éve, mégis elkezdtünk PC-t használni. Nem vártuk meg 2010-et az FHD monitorok eljövetelével.
Azért a 3D csak ad valami plusszt... cserébe pár negatívumért.
Vagy lehetne multigpu-s rendszer Pakssal, de azzal megint nem megy semmire a felhasználók 99%-a. Ezzel meg tud majd játszani.[ Szerkesztve ]
-
K0vasz
aktív tag
hát nem tudom... amikor vannak játékok, amiknél még a 30 fps elérése is alig megy (ld. witcher), akkor nehezen tudom elképzelni, hogy vissza lehet egyáltalán venni annyira a grafikát, hogy az már pörögjön elég fps-sel egy VR-hez. persze biztos lesznek majd kifejezetten VR-re gyártott játékok, de azok grafikája kb ilyen Wii szinten lesz majd, úgy meg nem tudom, lesz-e értelme az egésznek
-
RyanGiggs
őstag
válasz unrealnoise #10 üzenetére
"A mostani, csúcsjátékok valóban nem tudják"
Na hát ez itt a gond.
Én 99%-ban, csak és kizárólag csúcs, AAA kategóriás játékokkal játszom!A maradék 1%-ban szerepelnek indie játékok, pl. Outlast, Amnesia
Nyilván egy Outlast 2-öt szívesen végigjátszanék VR sisakkal.
De csak ezért vegyek 100ezerért VR sisakot, hogy pár indie címmel tudjak játszani... elég karcsú! Ahhoz hogy valaki kiadjon 100k-t egy termékért, erős játékfelhozatalra van szükség. -
isti215
tag
És ezt még is hogy fogják elérni ha még a 60-at se tudják mindenhol
Asztalos István Telefon számom:06301743895
-
nagyúr
Bocs, de népszerűtlen leszek: nem értem miért ne lehetne akár 10000fps-t elérni akár 8k felbontás mellett, hihetetlen teljesítményre képesek a mai hardverek, csak ki kell hagyni pár effektet, ami ezt megakadályozza. Úgy 15 éve hónapokig lekötött néhány textúra nélküli vektorgrafikát használó játék (pl. stunts), amihez még 3d gyorsítás se kellett, vagy a voxeleket használó Comanche 3, amivel még ma is szívesen játszom, mert TETSZIK a grafikája. Tudom nem értek hozzá, bocs...
-
alevan
őstag
Szerintem felesleges a fotorealizmusba ölni a pénzt és az energiát. Az azt felemésztő időt és pénzt költenék inkább a hangba (ami számomra fontosabb), játékmenetre, vagy csak simán legyen 5 dollárral olcsóbb a játék.
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
nagyúr
Úgy érzem nem teljesen értetted meg, hogy miről szólt a hozzászólásom, ezért lefordítom: egy zavartalan VR élmény érdekében (folyamatos fps, megfelelően nagy felbontású kép, alacsony késleltetés stb.) hajlandó vagyok magasról tenni a fotorealisztikus látványra. Ezt a hardverfejlesztők idővel úgyis meg fogják oldani. Addig pedig az újfajta élmény úgyis elviszi a hátán az egészet. A 3D játékokat is ugyanúgy élveztük 15 éve, amikor még háromszögekből álltak a tárgyak a képernyőn (talán még jobban is, mert ugye régen minden jobb volt), aztán közben a hardver felnőtt az igényekhez.
És mi van akkor, ha egyszerűen a tartalmat igazítják hozzá a lehetőségekhez? -
BlackDesert
tag
http://playstationcommunity.hu/note/13610
-
BlackDesert
tag
válasz BlackDesert #25 üzenetére
Míg Yoshida szerint a vr egy nagyon nagy lehetőség és a tökéletes fegyverként említi, addig az xbox úgy nyilatkozott, hogy remélik a vr hamar megbukik. Yoshida talán az xbox utolsó szegjeként értette az utimate weapont-ként említett playstation vr-t. Azért valljuk be, abban is lehet igazság, hogy az emberek többsége (legalábbis konzolon) közösségi élményeket szeretne kapni. Szeretünk mókázni a haverunk bénaságán, szeretünk drukkolni neki, vagy ellene játszani. Persze ezt online is megtehetjük deazért a vr szemüvegekkel a személyes közösségi élmény sérülne. Ezért van ellene az xbox, noha azt elismerik ők is ,hogy új lehetőségeket nyit.
[xbox nyilatkozata]
[Yoshida nyilatkozata]Bocsi az előző kommetért, de telóról írtam. Az előző link a playstation vr külső erőművéről szól. Úgy tűnik, hogy egyáltalán nem kell a grafikát lerontani majd playstationon ezért. [playstation vr külső eszköz]
[ Szerkesztve ]
-
arty
veterán
válasz BlackDesert #26 üzenetére
nem azér van ellene az "xbox", mert nekik nincs (még) ?
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
alevan
őstag
Spencer a multkorában nyilatkozta (ha nem hiszed keress rá ;] ), hogy a VR-t meghagyják a PC-nek és a Windows 10-nek.
[ Szerkesztve ]
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
BlackDesert
tag
Gran Turismo 7 és a playstation vr..[link]
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
- Nikon D7000, Tamron 18-270mm, Sigma 150-500mm
- KÜLÖNLEGES AJÁNLAT 21,5 iMac 2013 Late i5, 16GB RAM, 1,25TB Fusion Drive
- LG OLED55C19LA 1 ÉV GYÁRI GARANCIA
- Újszerű (AB) Macbook Pro 14" M1 Pro 512/ 16GB USA
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen