Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    válasz SUPREME7 #4 üzenetére

    én már vettem náluk pár dolgot jó áron, jobb áron mint máshol. tegnap is pl. :)

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

  • Integra

    titán

    válasz SUPREME7 #17 üzenetére

    akkora fos néha ez a ph szerver már a leállásaival.... el is veszett amit írtam.. :DDD

    na szóval.
    relatív. aki a zug gsm boltokból a legjobb áron akar mindent - na ez nem én vagyok. én rendes jótállást akarok a termékekhez és ha gondom van, azonnal orvosolják. edigital, speedshop etc, lehet, hogy nem a legleglegolcsóbb mindenben, ellenben soha semmilyen problémám nem volt velük, és a jótállás mindig gyári. nyílván nem 20 éves vagyok és nem a diákhitelből próbálom megvenni a legdrágább dolgot a legolcsóbban. nekem az számít, hogy mennyi időm megy el rá, mennyi pénzem és erő ráfordításom (utazás, benzin etc), illetve ha gond van, azonnal kapjak orvoslást, de induljon el a folyamat. ennek függvényében igenis jó a speedshop. és mikor mindenki a gnex után nyavajgott én náluk simán 24 hónap gyári samu garira elhoztam 115-ért. ez csak egy példa. és más termékekkel is jártam jól már.
    nekem nem éri meg a fél világot körbepostázni zsebboltok miatt, aztán postára várni etc, vagy a világ túloldalára menni azért mert 2e ft a diffi.

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

  • Integra

    titán

    válasz SUPREME7 #33 üzenetére

    sajnos ha csóró az ország, akkor mindig ez van mindenhol default.. :(

    azt se felejtsd el, hogy egy ekkora cégnek el is kell tartania magát. apparátus, logisztika, raktár, személyzet, a bérek etc.. és az se baj, ha profitot tud termelni, hiszem a tulajok célja ez.
    ők tudják, ők látják, hogy a termékeik ára, hogy van egyensúlyban és hogy tudják rendesen kigazdálkodni a működést. az, hogy bemegyek hozzájuk és mindig azonnal megkapom amit akarok, ez néha az árban tükröződik is. szomorú, de ez ma már többlet szolgáltatásnak minősül, pedig ez kellene, hogy az alap legyen, de az internetes vásárlás és házhozszállítás ezt feje tetejére állította.

    nZéé:
    ezek a nagy boltok az apró kiegészítőkben horror árúak. memória kártyák,kábelek etc... volt, hogy hülyét kaptam majdnem, mert a dupláját fizettem egy szaros sd kártyáért az mm-ben (mint egy számtech boltban), de volt. és akkor és ott kellett, azonnal vasárnap este. és volt. valamiből kikell fizetni azt a boltot, a rezsit, a béreket, hogy vasárnap este is kapjak azonnal.. és nekünk még jó dolgunk van, mert csináld ezt meg a németeknél vasárnap... :)

    [ Szerkesztve ]

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

  • Integra

    titán

    válasz hitvanyalak #40 üzenetére

    de nem tudhatod, hogy miért pont az az árképzésük, ami. sosem fogod látni, hogy milyen szerződés van adott termékre, illetve, hogy a rendszer mit és hogyan számít ki nekik. ezt próbáljátok megérteni :)

    te azt mondod, hogy a nyakukon marad x termék a botrány ára miatt. akkor ott ragad. de honnan tudod, hogy azt a készletet már nem keresték vissza rég ötszörösen valami más pörgő termékkel? annyi féle megoldás van ezekben a programokban, hogy ember legyen a talpán aki átlátja... ha valami jó áron van, ott kell megvenni, ha nem, akkor nem ott kell. ezt a speedshop tulajok is pontosan tudják, mert mindig jön a készlet statisztika és a forgalmi adatok. ez nem a mi dolgunk. mindig midnent nem fognak tudni mindenkinek megoldani. :)

    [ Szerkesztve ]

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

  • Integra

    titán

    válasz SUPREME7 #42 üzenetére

    ezt tőlük kell megkérdezni, csak ők tudják, hogy az árképzés miért olyan, amilyen egyes termékekre. ezt írtam le off-ban a másik hozzászólásomban. én sem tudom megmondani, csak nyitva hagytam azokat a kérdéseket, amiket -szerintem- nyitva kell hagyni. :)

    meg ugye még valami, most jutott eszembe. azt feltételezem így utólag is :DDD, hogy mi az ideális rendelésből és értékesítésből indulunk ki az árképzésüket vitatva. de mi van akkor ha elszámolták magukat egyes termékekkel? ők is beletudnak nyúlni a rosszba, és hozhatnak vacak döntéseket, amikről idővel derül ki, hogy kaka.. túl sokat rendeltek, túl keveset, beragadt, nincsen rá mégsem igény.. aztán próbálnak vele csinálni valamit, aztán csak kiszórják, ha már többe kerül raktáron mintha megválnának tőle, mert kell a hely másnak.. és még biztos hogy tucatnyi lehetőség van arra, hogy mi van ha így vagy úgy történtek a dolgok.. emberek vagyunk mind. :)

    [ Szerkesztve ]

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Új hozzászólás Aktív témák