- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Az eladasi szamok nem azt mutatjak, hogy rohannak az emberek e-autot vasarolni es ne felejtsuk el, hogy majdnem 2 millios direkt artamogatas is van, ami nincs a tobbire, ami raadasul nem fenntarthato es mar tobb EU-s kormany jelezte, hogy csokkenti vagy megszunteti ezeket.
A magyar kormany talan ebben meg pontosabban latta a lenyeget, vagyis hogy ez csak a gazdagabbaknak adott extra tamogatas. De pl. Norvegiaban is rajottek, hogy sokan nem benzines, gazolajos auto helyett vettek a Teslat, hanem csak melle masodik, harmadik autonak. Artamogatas nelkul mi lenne a helyzet?
Egy Focus par extraval 7-8 millio. Egy Renault Zoe meg 14-15 ennyi extraval, artamogatas nelkul es az egy kisauto. Vagy szinten 7-8 egy E-up, ami egy miniauto. Persze lehet tovabb dragitani a benzineseket, hogy kozelebb menjen az elektromos autok arahoz, de azzal csak az erik el hogy az uj auto eladasok nagy mertekben lecsokkennek. Azutan meg tobb es tobb marka vagy csodbe megy, vagy osszeolvadnak egy cegbe, ami mar meg is kezdodott. A vegen a sok EU-s autogyarbol meg marad 2-3 konszern, varhatoan nulla arverseny, inkabb kartellezes. 20-30 ev mulva meg tenyleg tisztabb lesz a levego, mert szinte csak e-autok lesznek, raadasul negyede, otode a mai mennyisegnek, mert azokat is csak a gazdagok tudjak majd megfizetni. A maradeknak talan ott lesznek a robot taxik es hasonloak. Ezt sok szempontbol en mondjuk nem tartom disztopikus jovonek, sot sok elonye lenne, de nehez lesz elfogadtatni a tomeggel, hogy nincs autoja, mert nincs ra eleg penze, foleg a hasonloan szegeny orszagokban mint mi.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.