Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz DopeBob #12 üzenetére

    Az eladasi szamok nem azt mutatjak, hogy rohannak az emberek e-autot vasarolni es ne felejtsuk el, hogy majdnem 2 millios direkt artamogatas is van, ami nincs a tobbire, ami raadasul nem fenntarthato es mar tobb EU-s kormany jelezte, hogy csokkenti vagy megszunteti ezeket.

    A magyar kormany talan ebben meg pontosabban latta a lenyeget, vagyis hogy ez csak a gazdagabbaknak adott extra tamogatas. De pl. Norvegiaban is rajottek, hogy sokan nem benzines, gazolajos auto helyett vettek a Teslat, hanem csak melle masodik, harmadik autonak. Artamogatas nelkul mi lenne a helyzet?

    Egy Focus par extraval 7-8 millio. Egy Renault Zoe meg 14-15 ennyi extraval, artamogatas nelkul es az egy kisauto. Vagy szinten 7-8 egy E-up, ami egy miniauto. Persze lehet tovabb dragitani a benzineseket, hogy kozelebb menjen az elektromos autok arahoz, de azzal csak az erik el hogy az uj auto eladasok nagy mertekben lecsokkennek. Azutan meg tobb es tobb marka vagy csodbe megy, vagy osszeolvadnak egy cegbe, ami mar meg is kezdodott. A vegen a sok EU-s autogyarbol meg marad 2-3 konszern, varhatoan nulla arverseny, inkabb kartellezes. 20-30 ev mulva meg tenyleg tisztabb lesz a levego, mert szinte csak e-autok lesznek, raadasul negyede, otode a mai mennyisegnek, mert azokat is csak a gazdagok tudjak majd megfizetni. A maradeknak talan ott lesznek a robot taxik es hasonloak. Ezt sok szempontbol en mondjuk nem tartom disztopikus jovonek, sot sok elonye lenne, de nehez lesz elfogadtatni a tomeggel, hogy nincs autoja, mert nincs ra eleg penze, foleg a hasonloan szegeny orszagokban mint mi.

    [ Szerkesztve ]

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák