- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- iOS alkalmazások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
Pixel reakció időben nem tartja a lépést az FHD panellel viszont 75%-al több a pixel... részemről megy majd a fejvakarás kell-e.
(#5) mepet: Be lehet kalibrálni ezeket, nem fogsz rajta nyomdai munkát végezni, de előjönnek a szép narancs és barna árnyalatok is, megéri.
(#15) Create.: A TN-Panel kialakításától függ hogy melyik síkon érzékeny a betekintési szögekre, ágyban feküdve, alulról nézve a képet bebarnul, felűről nézve világosodik, vízszintes síkon mozogva meg széles tartományban semmi nem történik.
[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
Egyet kell hogy értsek, sőt, régen 2005, 2010-ben is lehetett olyan játékra is alkalmas TN-monitort kapni, ami ebből a szempontból is fedhetetlent volt.. kb.: 3db egybe-talpas fényes-kávás TN-monitort tudtál belőle venni.
IPS-nek is van problémája a betekintési szögekkel, de az nem színtorzulást, hanem GLOW-ot ad a képhez. Nekem azzal szaladt tele, hogy bekalibrált monitoron sötét éjszakában nem látok semmit, még pont középről volt a legjobb, de amikor teljesen bele kellett hajolni, vagy fel kellett állni, ahhoz hogy oldalról, meg felűről nézzem a monitort, hogy lássak az ellen sziluettjéből valamit, az nem volt vicces.
És ez sem a kétpálcás kategória küldöttje, mai napig használom minden másra, mert k. jó.
[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
válasz Cingáriusz #29 üzenetére
Ha jó a rendszer szinkronja, az egérbe kapaszkodva semmi különbséget nem érzel 144 és 240 FPS között nem lesz gyorsabb/lassabb, használati értéke abban van, hogy jóval nagyobb szögsebességnél, gyorsabb fordulásnál esik szét a mozgókép stroboszkóp szerűen felvillanó képkockákra.
A játékos stílusától függ, hogy eléri-e ezt a sebességet az egér, és akar-e közben élesen látni és célozni, vagy csak egeret rángatja A-ból B-be, majd C-be.[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
válasz Cyberboy42 #55 üzenetére
Az maszatoláshoz jó, kurva kényelmetlen, hogy célpont elé kell lőni és ha nem fix az FPS, az is eltérő hogy mennyivel. G-Sync-nél nem érződik hogy pontosan mennyi az FPS, nézni kell a sarkot, lövés pillanata előtt meg nem a legfontosabb dolog ezt nézni-számolgatni, mert lemaradsz, ráadásul a találati arány is szar 20-30% körül.
A játék motorja adja a képszinkront nem törik vele a kép, nem maradnak ki framek, és késleltess sem annyi mintha a driver csinálná ugyanezt. így 80% körül van a fejlövések pontossága, akkor lövök mellé ha a katt pillanatában nincs rajta a pötty.
(#49) Szenya3: SP-t tolok, MP-t nem bírja a gyomrom, pont azért amit leírtál.
[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
Kamu 8 bit-re (6bit+FRC)-re is lehet jó implementációt írni. pl.: Cal. report