- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mozgásban a Tails of Iron 2 - Whiskers of Winter
gp A folytatásban északról érkezik a fenyegetés egy fosztogató denevérsereg képében.
-
Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
it Az USA kivizsgálja a GoPro panaszát: a cég szerint egy kínai vállalat sérti a szabadalmaikat, ezért az Insta360 termékek importját is betiltatnák.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rolly
veterán
0) sose mondam, hogy aki nem tud otthon tölteni az elektromos autót vegyen jelenleg. Sőt annak azt mondom ne is vegyen ... Viszont nálunk mindenhol 3 fázis van (nálunk, szülői házak mindkét oldalon, sőt szerintem minden rokonnál (nálunk tuti, de feleségemnél is), hogy miért mert vagy mezőgazdaságból élnek (értsd kell a három fázis például darálónak) vagy autó szerelő, fűtés szerelő stb akik pedig miért ne lenne 3 fázissal áltak hozzá. Tipikus probléma, hogy 4P csatlakozók vannak még fent, s nem 5P ami kellene (de ez kb 5000 Ft / ház és meg van oldva ) Jelenleg még van diesel autónk, de 3,5 év múlva megy mind a két autó a háztól (e208 és 308 gt line) és egy 80+ kWh akkus autónk lesz - ami már tudni fogja a V2G-t ...
1) szerencsére a benzint nem zabálja a kocsi dugóban... a motor tér nem forrósodik fel mert nincs elég menetszél, így az akku nem sül meg... ja de (mi pont így jártunk splitnél a kikötőben 40 fok klíma ment és egyszer csak megállt az autó és nem lehetett beindítani (diesel) lehetett menni akkuért
2) ha több elektromos autó lesz akkor lesz több töltő.
Legutoljára mikor horvátban voltam akkor 30 perc alatt nem tudtunk tankolni / pisi / kaja dolgokat megoldani... nekünk párommal kb 250km-enként kell megállnunk.. elektromossal ez több lenne 150-170km... de ez így 1 plusz megállást jelentene évi 2x 30 perc közben meg megjárom a horvát tengerpartot jelenleg 0 Ft üzemanyag költséggel (ionity éppen ingyenes + elen horvátoknál ingyenes ) amúgy meg ha nem lenne és nem akarnék 30-60 perccel lassabban leérni a tengerpartra akkor az éves üzemanyag megtakarításom negyedéből bérelnék egy autót erre az 1 hétre
3). régen havi 2x tankoltam (52 vagy 55 literes a tank) és ott hagytam kb 2x20e Ftot a tankolás 3-5 perc volt többnyire néha 10 perc ha előttem valaki szarakodott valamivel : de ez lényegtelen... most félévente 1x tankolok a dieselbe... így havi 10 percet spórolok ami évi 120 perc máris megvan a horvát lassabb lejutásra a 2x maximum 60 percem
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus Rog Ally Z1 Extreme
- SAPPHIRE INCA EP-10 - 10 x RX 5700 XT - professzionális bányászgép - eladó!
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest