- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
válasz Cyberboy42 #10 üzenetére
[link] Szerintem nagyító nem kell hozzá. A különbség brutális egy olyan játéknál, ami Ray-Traced Global Illumination-t használ
[ Szerkesztve ]
-
DraXoN
addikt
válasz Cyberboy42 #10 üzenetére
Igazából az RT lényege nem az, hogy szebb legyen vagy jobb a játék, hanem hosszútávon, hogy egyszerűbb legyen elkészíteni... a mostani RT nélküli megjelenítéshez eléggé sok trükköt kell alkalmazni ami bonyolult... a hosszú távú terv, ezen trükkök elhagyása, hogy egyszerűbb legyen az engine felépítése. Persze, ez hardver szempontjából erőforrásigényes.
De az RT inkább a programozóknak szól, nem az Usereknek, hiába utóbbi van beállítva, hogy "szebb, és jobb".The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5