Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz .LnB #1397 üzenetére

    "Elmondom én neked. LÁDÁT NYITOGATNI! Igen, ezért. Ez ma a lényeg. Rosszabb esetben meg nem farmolja a ládákat, hanem megveszi.
    Akkor meg csak azért lép be az online meccsekbe, hogy a skineket mutogassa.
    "

    Ez tök jó, csak mutogassa inkább FFA-ban. :D

    "Én vártam még ezt a tanácsot is, hogy "Mindig csapj minél nagyobb zajt!"

    Na látod, az egy jó tanács, mert a lényegi hangok kb. 80%-át egyáltalán nem hallani. Ilyenek, hogy jump pad, lépések, az ugrálás közbeni nyöszörgés..

    (#1398) .LnB: "Csatlakozz a PH-s Quake Champions csoporthoz!" - nem köll az a vessző a PH-s után. Grammar nazi off.

    "A krumplik is zöldségek, adjunk nekik esélyt!" ---> Szerintem inkább "A krumplik is érző lények, adjunk nekik esélyt!" találóbb volna. :D

    -----------------------------------------------------------

    (#1379) atainprison: [link], vastagon szedett.

    -----------------------------------------------------------

    (#1381) sto1911: Fuss neki mégegyszer, mert nem volt változatlan a tartalom. A poszt második fele konstruktív bírálat a jelenlegi "TDM" játékmechanika (nem létező) állapotáról.

    -----------------------------------------------------------

    (#1386) edgR: Jó példa volt a PH!-s topik, ahol még csúcsidőben sem volt kb. 10-nél több player, olyanok pedig, akik nem csak puboltak vagy barátokkal játszottak, kb. 1. Az, aki most ezt írja.
    Van még QL, ne aggódj. A magyar Q3 / QL scene az utóbbi évtizedben sosem volt még csak megközelítőleg sem nagy, de inkább pirinyó. Ezalatt az oroszoknál most is pörög, mint állat. Jó, relatíve állat.

    Viszont "visszafejlődésnek" nevezni a QL-t a QC-hez képest... Jó vicc, majdnem elmosolyodtam. : DD

    -----------------------------------------------------------

    (#1385) mobal: Igen, a pummel a kisebb stackek és az 50 helyetti 75 damage miatt sokkal erősebb lett, mint volt.

    A rail nem gyenge, csak az engine (input lag + stutter + hitboxok + netkód) és a béka fertálya alatti látási viszonyok miatt (nem jó értelemben vett) művészet vele konzisztensen találni. Vagy inkább szerencsejáték kategória.

    Azt vettem észre, hogy a hitscan hit detection úgy en bloc elég ergya tud lenni. Ott van tőlem 6,5 m-re a delikvens, egyhelyben áll, én is, lövöm mg / hmg-vel és az egyértelműen találó lövések fele egyszerűen nem regisztrál.
    A ssg is csomószor töredék sebzést csinál. Érted, 1,5 m-ről telibe mellkason lövöm egy duplacsövű puskával és sérül 12-t..
    Railnél ugyanez; a múltkor az ötödik, közevetlenül mellkas közepén sebzés nélkül áthúzó spirál után untam meg a számolást. Alapvetően eléggé rail-heavy játékos vagyok, de QC-ben ez egyelőre egyszerűen nem pálya.
    A nailgunnal is full random az elécélzás - de olyan is van, hogy szemtől-szemben nem találnak a szögek, pedig direkt Isteni közbeavatkozás volna szükséges az elkerülésükhöz. Isteni közbeavatkozás helyett megoldja neked az engine.

    Ezek igazából javíthatóak lennének, csak nem junior fejlesztőket kellene alkalmazni és a 4 órás ebédszünetet visszavenni fél órára.

    Viszont a tri-bolt annyira egy használhatatlan, erőltetett fos.. Tök jól néz ki, meg minden, de cseréljék már ki egy normális gránátvetőre. könyörgöm, mert ez wtf.

    Illetve tessék implementálni azt a BFG-t. '97 óta mindig volt (+a DOOM-okban is, '93 óta) és igenis szerves részét képezi a játéknak. FFA-ban remek szórakozás. ;]

    -----------------------------------------------------------

    (#1388) atidzsiforc: Így van. Te érted.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Új hozzászólás Aktív témák