Hirdetés

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    Na, négy nap alatt beletuszkoltam 100 "TDM"-et (az idézőjel maradni fog, mert ez nem az), igaz csak pubon. Egyszer talán ráveszem magam pickupra is, de egyelőre részemről az szerintem marad a QL privilégiuma.

    Kissé elszontyolító, hogy elképesztő mennyiségben vannak a répák és a brokkolik. 10 perc alatt ilyen 3-4-5-6 fragokat produkálnak és lehalnak minimum húszszor, de inkább többször. A jobb mellső végtagom helyett néha én is a seggemmel szoktam rángatni az egeret, de azé ennyire nemá.

    Meg quitterek, nem egy meg nem kettő (és 96,8%-ban ezek is zárvatermők, ugye, szóval előtte még jól feltankolnak mínusz nettel <3). Hogy tördelném le a kis kezüket, ami két pánikroham közepütt az ESC-et tunkolja.
    Komolyan kéne valami in-game büntetés a quitokért. Ha már permaban nem lehet, legalább veszítsen szinteket, skineket, mittudomén - de legyen szankcionálva.

    Pubon mindenesetre a "TDM" taktik annyi, hogy get lg, +forward rape. Lehet néha rakétázni is. Meg go Quad. Deep stuff.
    A proTDM ruleset hiánya miatt ugye weapon control nem igazán van. Lehet kempelgetni egy lg-t vagy railt, de hamar ráun az ember, meg ez különben sem az, aminek lennie kellene.
    A korábbiakhoz képest sokkal kisebb stackek miatt a major itemek (RA és MH) közel sem annyira fontosak, mint az elődökben. Emiatt sokkal jobban aim-központú lett a játék. Nesze neked, butítás. Emiatt mondjuk nekem pont nem kéne zokognom (az aimmel már régóta nincs különösebb problémám), de zokogok.

    Kéne az a 30 s fegyver respawn, a dropweapon bind, egy normális team overlay és say_team bindok. És a timerek eltakarítása. Ja, és team damage (!) + LÉTEZŐ ütközéskezelés csapattársaknál (collision detection) - meg ha már itt tartunk, akkor az enemyk esetében sem ártana. Nem tudtok kicsi a rakás tornyot csinálni, érted? Ez milyen má?
    Meg kellene normális sound subsystem (mert ez még mindig egy trágya), ill. a performance-gondok és a hitboxok orvoslása - ezzel együtt végre a rail is javítva lenne és lehetne megint szanszét flickrailezni minden mikroszkópikus méretű ellenséges biszbaszt, ami átsuhan a látómezőn.
    Meg mapok, ugye - bár a két új egészen működőképesnek tűnik, de több (és értelmesebb) teszt kell még, hogy építő jellegű változtatások látképe fogalmazódjon meg. Mondjuk első körben eltakaríthatnák Tempestről azt a szájbarakott esőt.

    Az viszont továbbra is idegesítő, hogy a mapgeometriák (az összes) túl vannak bonyolítva és az ilyen kis buznyák sarkok, bütykök, dudvák, szegletek meg neoklasszicista domborművek miatt közel sem lehet olyan gyönyörűségesen falmentén folyni a mapokon, mint QL-ben (vagy éppen Q3 / Q4 / QW-ben).

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx & Glide 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Hozzászólok