- Yettel topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Frissült az IQOO tabletkínálata
ma Az új IQOO Pad2-t és Pad2 Pro-t egyelőre nem láttuk más brand kínálatában, persze ettől még felbukkanhatnak majd Oppo vagy OnePlus címszó alatt.
-
Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
ph A TUF Gaming A16, és kisebb testvére, a TUF Gaming A14 a Ryzen AI 300 családot GeForce RTX grafikával kombinálja.
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pisti
őstag
Logitech sem túl erős driver írás terén.
Sajna az a típus most is ugyanannyi még, vagy inkább több, olyan 5k kiskerekben ahogy nézem.
Ez a Saitek P480 ami ilyesmi még viszont valamivel olcsóbb.
Azthiszem erősen elgondolkodom egy ilyen vezérlő beszerzésén.Cayman: Elhiszem én, hogy direkt kilökött valakit, de azt kétlem, hogy direkt tömegkarambolt akart volna ebből kihozni. Egyszerűen szerintem csak bepöccent mert b@lf@x volt a gyerek, kilökte, a mögötte jövők meg nem tudták lereagálni a dolgot. Mondom énis jártam már így, ph!s ember kilökött egy agresszív kismalacot énmeg nem tudtam kikerülni, úgyhogy még penaltyt is én kaptam. Ott se direkt velem akartak kitolni, de úgy alakult. Ezvan.
[ Szerkesztve ]
-
pisti
őstag
Ha minden igaz így működik a rendszer.
Kilépsz. Viszont azon a versenyen szerzel valamilyen helyezést ezzel együtt is, a végén is beleírja az eredménylistába a kilépett embereket is. Tehát ott a verseny végén kapsz valamennyi - jó eséllyel mínusz - ratinget. Amit a következő verseny végén "kapsz meg".3 fps, az egy picit kevés. Azzal a renszerrel van ez ami az aláírásodban van? Csak mert ez nekem gyanúsan kevésnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
pisti
őstag
válasz Seraph 16 #2735 üzenetére
Nah hallhattunk minden szereplőt.
Remélem lenyugodott mindenki.
Ilyenek sajnos megesnek (shit happens -> Egy kifejezés ami sokkal elegánsabb angolul, szerintem).
Seraph te is gyakorolgass kicsit aztán lesz ez még így se.
Az elején eléggé kell figyelni. Utána mikor szakadozik a mezőny már nem olyan vészes a helyzet. -
pisti
őstag
válasz #31757056 #2744 üzenetére
Ahogy a start után is pitből kijövet sem muszáj rámenni a döntött útfelületre az első kanyarban. Én ott alul megyek ha nagy a forgalom, azt meg, hogy szabad-e épp a pálya elég jól lehet látni a minimapon.
A pitet megközelítve a célegyenesben (najó kanyar) száguldva meg szintén figyelni kell a minimapot, hogy valaki van-e épp benn, kb. mikor jön ki, stb.[ Szerkesztve ]
-
pisti
őstag
válasz Romeo23 #2911 üzenetére
Az F-V az a te szinted, nem az autóé. Ebből kifolyólag a legjobb szintre is el tudsz jutni akár a Kawanával is. A járgányt ha teljesen feltuningolod, akkor 115mph helyett majd megy 125mph-t, jobban kanyarodik stb., de a közepes vagy jó járgányokkal így se nagyon tudja felvenni a versenyt.
Ha ezt ami itt le van írva elolvasod és megcsinálod, akkor kaphatsz egy közepes járgányt (Quadro SF-6, meg egyéb cuccokat is), igaz azon is tuningolni kell, hogy normálisan el lehessen terelgetni, de legalább ingyen van. -
pisti
őstag
válasz Plokijuma #2950 üzenetére
Ez sajnos bőven nem ilyen egyértelmű. Gondolj bele pl., kipörget vmi b@ßom és nekedmennek (akár többen is) miközben irányíthatatlanul sodródsz. Sokan kaphatnak büntetést, ami mind visszavezethető egy személyre, azt az egyet kéne bütnetni, nem azokat akik egyébként is szívnak a tömegkarambol miatt.
Ezen felül még szerintem azt kéne büntetni, aki hátulról nekimegy az előtte menőnek (egy bizonyos sebesség felett), egyrészt. Másrészt meg azt, aki nem tartja az ívet és/vagy a sebességet és emiatt valakit kipörget vagy kilök (itt az esemény amihez ezt nézni lehetne az két autó ütközése), a legtöbb baleset ilyenek miatt van. Ha belegondolsz, hogy itt miket kéne figyelnie a játéknak ezekhez, szerintem rájössz, hogy elég komplex dolog ez. Persze nem lenne muszáj rögtön jönnie az ítéletnek sem, a replayt úgyis menti a játék, tehát elvileg tárolja visszamenőleg a játékosok mozgásának rekonstruálásához szükséges adatokat, amiket aztán lehet elemezgetni utólag is. A versenybírók is egy-egy érdekes esetnél nem azonnal hoznak ítéletet általában, szóval még reális is lenne ez a fajta módszer. Esetleg még meg lehet fűszerezni a dolgot annyival, hogyha véletlen volt a dolog és békésen folyik tovább a verseny, akkor a sértett fél/felek belátására lehetne bízni a büntetés foganatosítását.
Szinte rendes bíráskodó mesterséges intelligenciát kéne írni kifejezetten erre a célra, hogy legalább valamivel jobban működjön a rendszer -> nem biztos, hogy megéri.Mindesetre annyi mindenképp kéne, ha az ilyenfajta MI nem is megvalósítható valamilyen ok miatt, hogy komolyabb versenyek alatt menet közben tudják az emberi versenybírák (admin/-ok) visszanézni a gyanús eseteket és ők osztogathassanak a helyzetelemzés eredményének fényében büntetéseket verseny közben. Komoly megrendezett versenyhez szerintem ez mindenképp kell.
Remélem eljut a játék arra a szintre, hogy megérje fejleszteni ezt a részét is. Nemkicsit szükség lenne rá már most is, addig meg marad az önbíráskodás, amitől ugyan jobban érzi magát az ember, ha valaki direkt kitol vele verseny közben és visszavághat, viszont a játék színvonala látja ennek kárát.De jól elkalandoztam. Szóval tuti tudnának szerintem jobb rendszabályozási rendszert csinálni, kérdés, hogy akarnak-e (a megrendelő elsősorban).
szerk.: Jah és az is bonyolítja az egészet, sőt kissé talán el is lehetetleníti az épkézláb mesterséges büntetési rendszer létrehozását, az az, hogy sok baleset a lagg miatt történik (két szereplő gépén, két különböző dolog történik).
[ Szerkesztve ]
-
pisti
őstag
válasz msgt.fubar #2954 üzenetére
A játékot megrendelésre fejleszti az Invictus és a megrendelő üzemelteti (Ageia Games). Szerintem legalábbis ez a felállás. Tehát ha valami nyűgje van az embernek azzal az Ageia adminja (ezek a GameSage-s srácok ha minden igaz) foglalkoznak, tehát az üzemeltetők intézik ezt és nem a fejlesztők.
-
pisti
őstag
válasz csige791 #2975 üzenetére
1. Szerintem ez több problémát csinálna (ebben a formában), mint ami megoldana.
Gondolj mondjuk csak arra az esetre, ha balszélen mész messze a felezővonaltól, a hosszú egyenesben meg valaki balról melléd jön, kilök és te kapod a büntetést... Vagy nem legszélen mész, valaki hátulról belédbikáz egyet, de ő kintebb volt ezért megintcsak a vétlen kapja a büntetést.
Egyébként az ötlet jó, de sokat kellene rajta csiszolni, hogy rendesen működjön minden esetben.2. Olvassatok figyelmesen. Azt mondtam, hogy komoly megrendezett versenyek esetén lenne ez jó. Tehát ahol tétje van a dolognak és event szintű. Oda mindenképp kéne.
3. Na ez egy jó ötlet szerintem is.
4. Ha bugmentesítik rendesen a TA-t, akkor jólesz az.
-
pisti
őstag
Hát nem tudom ezt a speedbug dolgot...
Ja valóban nem tudod, örülj neki hogy nem tapasztaltad a lassító hatását. Legutóbb mikor macsekkal együtt mentem egy B-roadot nemhogy lassabb voltam, de az autó se kanyarodott úgy, mint rögtön utána egy másik B-roados versenyen. Röhej.
Az 57.x-es idő meg szerintem hozható bármi bug nélkül is, csak finoman kell kormányozgatni.
Lenne egy javaslatom, bár nemtudom, hogy tényleg a netkód szüli-e ezt a dolgot. De kísérletnek jó lehet. Szóval. Megkérnélek rá, hogy practice módban egyedül menj 9 kört padlógázon és figyeld, hogy mi a legjobb idő amit a pályán menni tudsz. (nem a füvön levágva és a döntött pályarészeken maradva) Nálam 58.3 környéke volt a legjobb mikor ezt próbáltam.Másik a billentyűzeteseknek van egy ívtartás segítség TA-ban, ezzel és jól belőtt konfiggal simán lehet ívet tartani.
-
pisti
őstag
válasz Plokijuma #3012 üzenetére
mert a "speedbug" valójában tapadási bug... ha jól tapad az autó, akkor képes vagy TA-ban is nagyobb kanyarsebességre, de a topspeeded nem nagyon nő. (ha nő is az azért van, mert a kanyarkijáratánál nagyobb sebességről kezdesz gyorsítani)
Nagyon úgy tűnik, hogy pontosan így van.
Kipróbáltam most is, ha egyedül megyek practice módban TA-t, akkor 58.3 a legjobb idő amit menni tudok. Ti is nézzétek meg kérlek benneteket, kíváncsi vagyok nálatok mi lesz ennek a kísérletnek az eredménye.szerk.:
Dr. Romano:
De mihez képest nagy? Elvileg p2p alapú a netkód, felteszem, hogy mindenki mindenkivel kapcsolatban van, akkor az annyiféle kapcsolat minőség (latency, folytonosság), ahány player rajtad kívül játszik és nagyon úgy tűnik, hogyha más nete nem bírja az iramot, abból a saját oldalon is probléma van.[ Szerkesztve ]
-
pisti
őstag
Jólvan mentem mégegyet, próbálgattam ezt-azt.
58.233 mp a volt a legjobb 9. körben, úgy hogy végig amennyire csak tudtam a belső íven mentem a kanyarokban (a döntött pályán szigorúan, a célegyenesben is). Ezen sokat már nem tudok faragni szerintem.Kíváncsian várom, hogy nálatok mi lesz az eredmény.
[ Szerkesztve ]
-
pisti
őstag
válasz Dr. Romano #3064 üzenetére
Izé, ha olvassa valaki, úgylátom tíztől +50% RP rush hour van!
Jól mentem, de az a keybrd gyerek még jobban. Lehet speedbug miatt volt, nemtudom. Nincs stock kawanával viszonyítási alapom. A TA jóvolt, egyszer kilökött a srác bár valszeg tényleg véletlen volt, meg aztán úgyis ilyen 1:27-es pit köröket ment, laza fél percet vesztett a pitkiállásoknál összesen a srác.
-
pisti
őstag
válasz Dr. Romano #3066 üzenetére
A honlapon szokták írni. Bár úgylátom az alapján egy órás késésben voltak a kezdéssel.
Meg a végeredménynél, ahol a pontokat összegzi, a képernyő alján írja, hogy van-e XP vagy RP bónusz. Külön kis rublikák vannak az RP-nek, meg az XP-nek is. -
pisti
őstag
válasz msgt.fubar #3128 üzenetére
Tudod ez olyan minta az alaktalan tintafoltok, mi jut eszedbe róla.
Neki a PH-ról ez jut eszébe, azthiszem ez a tény már magában elég beszédes... -
pisti
őstag
Mentsél replay-t, aztán töltsd fel ide. Macera, lassan működik, de ha valaki folyamatosan szemétkedik az simán kaphat egy 3 napos bann-t.
Két feltöltöttöm replay-em alapján most kaptam a visszajelzést, hogy két ilyen mallymot mint ez is akiről írtál bannolni fognak 3 napra. Igaz ezek nem laggoltak "csak" direkt törtek-zúztak versenyt közben, helyett...
Aztán ha továbbra sem jön meg az eszük, még rosszabbul is járhatnak.[ Szerkesztve ]
-
pisti
őstag
válasz Romeo23 #3170 üzenetére
Meglógni csak akkor lehet, ha nem figyel eléggé a másik pilóta, mellesleg ennek csak utolsó körben van jelentősége, addig viszont párban érdemes menni mert úgy jóval gyorsabban lehet.
A slow sávban még nem kell lassabban menni. A pit elején meg utána belül van egy vonal, eddig a belső vonalig kell lelassítani ~55 mph alá, a sebesség mérő már valamivel ez előtt megjelenik. A külső vonalnál, kicsivel utána elég elkezdeni fékezni, viszont egész addig padlógázzal mehetsz be a pitbe. Jah igen, kihajtásnál is figyelj oda a sebességre. Ha túlléped a megengedett sebességet a pit-ben, akkor áthajtásos büntit kapsz, amivel vagy 3/4 kört vesztesz, szóval érdemes odafigyelni.
Egy full tank 9 körre elég (feltéve, hogy hatosban furikázol olyan fél - 3/4 tanktól), 3/4 tank hét körre, 1/2 tank olyan 4,5, talán 5 körre, 1/4 pedig kis híján 3 körre elég -> itt kezd el villogni az alacsony üzemanyagszintet jelölő felirat, ergó ha épp átmentél a célvonalon, akkor megpróbálhatsz még 3 kört menni, valszeg a pitbe már kicsit sebességvesztve mész be a kifogyó üzemanyag miatt ilyenkor, én inkább 2,5 körrel szoktam számolni. Tehát ha mondjuk letudtad az első kanyart már és elkezd villogni a felirat, akkor még azon a körön kívül amiben vagy 2-t tudsz menni.
Mégvalami, a pitben ne nyomj rescue-t mert bebugzik a játék és léphetsz ki emiatt.[ Szerkesztve ]
-
pisti
őstag
válasz Dr. Romano #3174 üzenetére
Nem relax, mert ha hagyjuk az ilyeneket nyugodtan tombolni azzal magunknak is ártunk, mivel legközelebb sem fogja semmi akadályozni.
Viszont, ha kap valami kellemetlen büntit, akkor lehet 2x is meggondolja az illető következő alkalommal, hogy nekiálljon-e törni-zúzni.[ Szerkesztve ]
-
pisti
őstag
válasz Dr. Romano #3177 üzenetére
Lehet mondogatni, hogy csak egy játék, de mint ahogy sokmindent az ez által nyújtott szórakozást is tönkre lehet tenni. Amit ha valaki direkt csinál az elítélendő.
Szó sem volt arról, hogy nekünk is neki kell állni lökdösődni, sőt kifejezetten nem ajánlott. Hanem szépen menteni kell a replayt és jelenteni az esetet az adminoknak, pont erről is volt szó.
-
pisti
őstag
Vannak érdekes változások, pl. lehet a szoba létrehozásnál dönteni, hogy változtasson-e a ratingen az adott meccs vagy ne. Ebben a formában mondjuk nemtudom mi értelme marad a ratingnek.
Másik. Lelőtték most a servert valami bug miatt. Aztmondják majd újraindítják ha találnak rá hotfixet...
Gondolom súlyos bug ha leállítják miatta a servert: annyit írtak, hogy "a bug with consumables". Tud valaki ennél többet erről az egészről?mod.: Közbe megtaláltom a játék fórumán:
Not very extensively tested since i don't really want to lose all of my consumables but it looks like if any one person in the room
is using backpack items they are deducted from all other players garage too.LoL.
[ Szerkesztve ]
-
pisti
őstag
Kva nagy játék tényleg, practiceban jóval gyorsabb tudok lenni backpack nélkül, mint online speedfosbuggal hátizsákkal... bravo Invictus, tököm tele van már ezzel...
-
pisti
őstag
válasz ABnormal #3813 üzenetére
Köze nincs a pályához ennek, ahhoz van köze, hogy másokkal játszol-e vagy sem, ráadásul teljesen véletlenszerű az előfordulása, észleléseim alapján.
De legutóbb most az új pályán éreztem, nagyon erősen. Direkt gyakoroltam rajta pratice módban, balanceokat próbálgattam, erre beléptem hozzátokat játszani és alig lehetett úton tartani a járgányt, rohadt idegesítő...Jah a másik, az is érdekes, hogy játszunk összesen 6-7-en és felére esik az fps a practicehez képest, nem az elején ahol minden autó látszik, hanem végig játék közben. Mondjuk ehhez nincs sztem köze a fenti bugnak, de ezis nagyon fincsi dolog...
70 fps-el azért kellemesebb játszani...[ Szerkesztve ]
-
pisti
őstag
válasz csige791 #3823 üzenetére
Pedig az új TA járgány egyfajta szűrő is. Aki csak törni zúzni akar az nem fogja megvenni jó eséllyel a drága TA járgányt, meg ugye eleve magasabb skill-level kell hozzá.
Ha kiforgatnak meg nem kell kilépni és akkor is lehet normálisan keresni RP-t ha nem elöl végzel. Mondjuk 1 óra alatt azt a 3 ezret nemtudom hogy gondoltad. -
pisti
őstag
válasz csige791 #4043 üzenetére
A pro cart igen nehéz kormány nélkül egyenesben tartani, kanyarban meg még nehezebb íven maradni.
Próbáltam az egér+bill kombót. Nagyon kifinomult tényleg...
SEHOL semmilyen sensitivity állítási lehetőség nincs az egérhez, katasztrófális sajna, pedig ottvan a jó példa az LFS-ben ott egész jól lehet egérrel kormányozni.[ Szerkesztve ]
-
pisti
őstag
Nemhiszem. A valódi autók AP-ért kaphatók és szerintem ez így is fog maradni, legfeljebb az árak változnak majd. Kicsit irreálisak egyébként is az AP árak.
Egy teljes 50$-s játék árából lehet venni összvissz ~2,5 RX-7 kaliberű AP-s járgányt. Az egyéb alkatrészek/cuccok AP-s ára meg még rosszabb arányaiban.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen