Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bjørgersson

    félisten

    Random szöveg megnézni, hogy Windows XP-n valóban szebbek-e a karakterek, mint Windows 7-en, vagy csak a szemem szórakozik velem. [link]

    [ Szerkesztve ]

    As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

  • Bjørgersson

    félisten

    Műfaj: akció, kaland
    Fejlesztő: WB Games Montreal, Splash Damage
    Kiadó: Warner Bros. Interactive Entertainment
    Megjelenés: 2013. október 25. (Európában a PC és Wii U november 8)

    A WB Games Montréal által fejlesztett Batman: Arkham Origins előzmény-története egy nagyobb Gotham City-be vezet el minket évekkel a Batman: Arkham Asylum és Batman: Arkham City, a sorozat első két kritikailag elismert játékának eseményei elé. Gotham City legveszélyesebb bűnözőinek felemelkedése előtt járunk, a játék központjában pedig egy fiatal és meglehetősen kiforratlan Batman áll, aki karrierjének elején egy sorsát meghatározó eseménnyel kényszerül szembenézni. Döntése folyamán kezdődik el Sötét Lovaggá válása. A történet kibontakozásával a játékos sok meghatározó karakterrel ismerkedik meg és kulcsfontosságú kapcsolatokat kovácsol.

    Minimum rendszerkövetelmények:
    Operációs rendszer: Windows Vista, Windows 7, Windows 8 (32 bit)
    Processzor: Intel Core 2 Duo, 2.4 GHz / AMD Athlon X2, 2.8 GHz
    Memória: 2 GB
    Videokártya: NVIDIA GeForce 8800 GTS / AMD Radeon HD 3850
    DirectX®: 10
    Merevlemez: 20 GB szabad hely

    Ajánlott rendszerkövetelmények:
    Operációs rendszer: Windoows Vista, Windows 7, Windows 8 (64 bit)
    Processz or:Intel Core i5-750, 2.67 GHz / AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
    Memória: 4 GB
    Videokártya: NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6950
    DirectX®: 11
    Merevlemez: 20 GB szabad hely

    [ Szerkesztve ]

    As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

  • Bjørgersson

    félisten

    VGA megnevezése: GeForce GTX 970
    Kódnév: GM204
    Gyártástechnológia: 28 nm (TSMC)
    Mikroarchitektúra: Maxwell
    Tranzisztorok száma: 5,2 milliárd
    GPU lapka mérete: 398 mm2
    GPU/Shader v. Turbo órajele: 1050 / T: 1178 MHz
    GPU/shader órajele üresjáratban: 324 MHz
    Shader processzorok típusa: stream
    Számolóegységek száma: 1664
    Textúrázók száma: 104 textúracímző és -szűrő
    ROP egységek száma: 4 blokk (64)
    Memória mérete: 2048 / 4096 MB
    Memóriavezérlő: 256 bites crossbar
    Memória órajele terhelve: 1750 MHz (GDDR5)
    Üresjáratban: 162 MHz
    Max. memória-sávszélesség: 224.000 MB/s
    Támogatott DirectX: 11.2
    Dedikált HD transzkódoló: NVENC
    HD képi anyagok lejátszásának hardveres támogatása: Purevideo HD (VP4)
    Hivatalos TDP: ~145 watt

    PROHARDVER! teszt: Hamarosan?

    VGA megnevezése: GeForce GTX 980
    Kódnév: GM204
    Gyártástechnológia: 28 nm (TSMC)
    Mikroarchitektúra: Maxwell
    Tranzisztorok száma: 5,2 milliárd
    GPU lapka mérete: 398 mm2
    GPU/Shader v. Turbo órajele: 1126 / T: 1216 MHz
    GPU/shader órajele üresjáratban: 324 MHz
    Shader processzorok típusa: stream
    Számolóegységek száma: 2048
    Textúrázók száma: 128 textúracímző és -szűrő
    ROP egységek száma: 4 blokk (64)
    Memória mérete: 2048 / 4096 MB
    Memóriavezérlő: 256 bites crossbar
    Memória órajele terhelve: 1750 MHz (GDDR5)
    Üresjáratban: 162 MHz
    Max. memória-sávszélesség: 224.000 MB/s
    Támogatott DirectX: 11.2
    Dedikált HD transzkódoló: NVENC
    HD képi anyagok lejátszásának hardveres támogatása: Purevideo HD (VP4)
    Hivatalos TDP: ~165 watt

    PROHARDVER! teszt: NVIDIA GeForce GTX 980: Maxwell második felvonás

    As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

  • Bjørgersson

    félisten

    A játék rendezője, Sefton Hill megerősítette, miszerint ez lesz az Arkham sorozat befejező epizódja, melyben végre vezethetjük a Batmobilt is. A története egy évvel az Arkham City eseményeit követően játszódik, Gotham egy új területén, ahol szinte az összes rossz fiú felbukkan majd. A főellenfél ezúttal Scarecrow lesz, aki megpróbálja egyesíteni a gonosztevőket Batman elpusztítása érdekében.

    A játék 2015. június 2-án érkezik, a tehetősebbek pedig két gyűjtői változatot is megvásárolhatnak. A Limited Edition és a Batmobile Edition tartalmazni fog egy fémtokot, egy 80 oldalas művészeti könyvet, egy képregényt, valamint különböző skin-pakkokat is. A legnagyobb különbség azonban, hogy míg előbbi mellé egy szobrot, addig az utóbbihoz egy átalakulni is képes Batmobile-t csomagolnak.
    A gyűjtői változatok elég komoly árcédulát kaptak, ugyanis a szobort tartalmazó csomag 120 euróba, a járművet tartalmazó pakk pedig 200 euróba fog kerülni.

    Official Batman: Arkham Knight Announce Trailer - "Father to Son"

    [ Szerkesztve ]

    As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

  • Bjørgersson

    félisten

    Official Batman: Arkham Knight Announce Trailer - "Father to Son"

    A játék rendezője, Sefton Hill megerősítette, miszerint ez lesz az Arkham sorozat befejező epizódja, melyben végre vezethetjük a Batmobilt is. A története egy évvel az Arkham City eseményeit követően játszódik, Gotham egy új területén, ahol szinte az összes rossz fiú felbukkan majd. A főellenfél ezúttal Scarecrow lesz, aki megpróbálja egyesíteni a gonosztevőket Batman elpusztítása érdekében.
    A játék 2015. június 2-án érkezik, a tehetősebbek pedig két gyűjtői változatot is megvásárolhatnak. A Limited Edition és a Batmobile Edition tartalmazni fog egy fémtokot, egy 80 oldalas művészeti könyvet, egy képregényt, valamint különböző skin-pakkokat is. A legnagyobb különbség azonban, hogy míg előbbi mellé egy szobrot, addig az utóbbihoz egy átalakulni is képes Batmobile-t csomagolnak.
    A gyűjtői változatok elég komoly árcédulát kaptak, ugyanis a szobort tartalmazó csomag 120 euróba, a járművet tartalmazó pakk pedig 200 euróba fog kerülni.

    [ Szerkesztve ]

    As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

  • Bjørgersson

    félisten

    Bevezető

    A nyílt világú akciójáték folytatásában ezúttal a Himalájába kalandozhatunk el, ahol egy fiktív területen, Kyrat környékén kell a túlélésért megküzdenünk nem csak a zord környezettel és a brutális körülményekkel, de a polgárháború résztvevőivel is. Utóbbi konfliktus, amely az őrült Pagan Min emberei és a szabadságra vágyó helyiek között robbant ki lesz a kulcsmomentuma a történetnek az idén ősszel érkező játékban, amelyben ezúttal is földön, vízen, és levegőben is kommandózhatunk.

    A fejlesztés oroszlán részét a Ubisoft Montreal végzi, de további stúdiók is besegítenek, mint például a Ubisoft Toronto, a Ubisoft Shanghai és a Ubisoft Kijev. A Far Cry 4 november 20-án jelenik meg Európában PC-re, Xbox 360-ra, Xbox One-ra, PlayStation 3-ra, valamint PlayStation 4-re. A PS3 és PS4-es verziók megvásárolhatók lesznek bundle csomagokban is.

    A gyűjtői kiadások részletei

    Összesen négyféle kiadás fog készülni: az alapváltozaton felül lesz a Limited Edition, amit az előrendelők automatikusan megkapnak és tartalmazni fogja Hurk's Redemption című DLC csomagot, melyben a Far Cry 3-ból ismerős Hurkot kell megmentenünk a börtöntől egy három küldetésből álló hadművelet során. Ezzel együtt megkapjuk a "The Impaler" nevű szigonypuskát is.

    A gyűjtői kiadás kétféle változatban érkezik: a Far Cry 4: Kyrat Edition tartalmazni fogja a Limited Edition bónusz küldetését, mellette pedig a következő extrákat:
    • egy 20 cm magas Pagan Min szobor, amin a főgonosz egy elefánt-trónon ül,
    • egy útinapló,
    • egy Pagan Min propaganda poszter,
    • egy kihajtogatható térkép a játék helyszínéről, Kyratról,
    • egy exkluzív gyűjtődoboz,
    • Driller Machine Gun (exkluzív gépágyú).

    A Far Cry 4: Kyrat Edition című gyűjtői kiadás ára 130 dollár lesz, ami átszámítva nagyjából 29.600 Forint.

    A valódi csemege azonban a Uplay-exkluzív Far Cry 4: Ultimate Kyrat Edition lesz, melyben minden megtalálható, amit a fentebb ismertetett gyűjtői kiadásnál felsoroltunk, mellette pedig extraként egy exkluzív, "Future Pack" nevű fémtokot, valamint a Far Cry 4 Season Pass csomagot is megkapjuk hozzá.

    Akik szeretnék magukénak tudni a legteljesebb Far Cry 4 csomagot, pár dologgal mindenképp tisztában kell lenniük vásárlás előtt. Először is: míg a többi kiadás minden platformon elérhető lesz, addig az Ultimate Kyrat Edition csak PC-re, PS4-re és XBOX One-ra vásárolható meg. Másodszor: kizárólag a Uplay Shopban lehet megrendelni, ezért a csomag árán felül postaköltséget és vámot is kell fizetni, ezt majd számoljuk rá a költségekre.

    A Far Cry 4: Ultimate Kyrat Edition kizárólag az EMEA régiókban (Európa, Közel-Kelet és Afrika) lesz rendelhető, ára pedig a következőképpen alakul: a PC kiadásért 110 eurót (~34.000 forint), míg a PS4 és XBOX One kiadásért 120 eurót (~37.200 forint) kell fizetni. Erre rájön a postaköltség és vám, vagyis mélyen a pénztárcánkba kell nyúlnunk, ha a komplett Far Cry 4 játékot egyszerre meg akarjuk venni.

    A Season Pass tartalma

    The Syrenge - Kizárólag az éves bérlet megvásárlásával lesz elérhető ez a küldetés, amelyben egy ritka receptet kell megvédeni az őrült vezető, Pagan Min katonái elől. Egyedül, és kooperatív módban is játszható lesz.
    Escape from Durgesh Prison - Ajay és Hurk Yuma börtönében szenved, csapatot kell összeállítani, hogy közösen megszökhessenek.
    Hurk Deluxe Pack - 5 küldetés, amelye egyedül és kooperatív módban is végigjátszhatóak. Itt szerezhető meg a híres szigonypuska is.
    Overrun - Zóna foglalós kompetitív játékmód, amelyben a Rakshasa vagy a Golden Path oldalát lehet választani.
    Valley of the Yetis - Egy szerencsétlen helikopter baleset után a fagyos hegyvidéken kell túlélni, ahol nem csak az ellenséges játékosoktól kell tartani, hanem egy csapat Jetitől is.

    Minimum gépigény

    • Windows 7 SP1, Windows 8, 8.1 (64bit)
    • Intel Core i5-750 @ 2.6 GHz vagy AMD Phenom II X4 955 @ 3.2 GHz
    • 4 GB RAM
    • NVIDIA GeForce GTX 460 vagy AMD Radeon HD5850 (1GB VRAM)
    • DirectX 11
    • 30 GB szabad hely a merevlemezen
    • DirectX 9.0c kompatibilis hangkártya

    Ajánlott gépigény

    • Windows 7 SP1, Windows 8, 8.1 (64bit)
    • Intel Core i5-2400S @ 2.5 GHz vagy AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
    • 8 GB RAM
    • NVIDIA GeForce GTX 680 vagy AMD Radeon R9 290X vagy jobb (2GB VRAM)
    • DirectX 11
    • 30 GB szabad hely a merevlemezen
    • DirectX 9.0c kompatibilis hangkártya

    [ Szerkesztve ]

    As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

  • Bjørgersson

    félisten

    VGA megnevezése: GeForce GTX 660
    Kódnév: GK106
    Gyártástechnológia: 28 nm (TSMC)
    Mikroarchitektúra: Kepler
    Tranzisztorok száma: 2,54 milliárd
    GPU lapka mérete: 221 mm2
    GPU/Shader v. Turbo órajele: 980 MHz / T: 1033 MHz
    GPU/shader órajele üresjáratban: 324 MHz
    Shader processzorok típusa: stream
    Számolóegységek száma: 960
    Textúrázók száma: 80 textúracímző és -szűrő
    ROP egységek száma: 6 blokk (24)
    Memória mérete: 2048 MB
    Memóriavezérlő: 192 bites crossbar
    Memória órajele terhelve: 1502 MHz (GDDR5)
    Üresjáratban: 162 MHz
    Max. memória-sávszélesség: 144.200 MB/s
    Támogatott DirectX: 11.1
    Dedikált HD transzkódoló: NVENC
    HD képi anyagok lejátszásának hardveres támogatása: Purevideo HD (VP4)
    Hivatalos TDP: 140 watt

    PROHARDVER! teszt: NVIDIA GeForce GTX 660: középkategória GK106 alapokon

    VGA megnevezése: GeForce GTX 660 Ti
    Kódnév: GK104
    Gyártástechnológia: 28 nm (TSMC)
    Mikroarchitektúra: Kepler
    Tranzisztorok száma: 3,54 milliárd
    GPU lapka mérete: 294 mm2
    GPU/Shader v. Turbo órajele: 915 MHz / T: 980 MHz
    GPU/shader órajele üresjáratban: 324 MHz
    Shader processzorok típusa: stream
    Számolóegységek száma: 1344
    Textúrázók száma: 112 textúracímző és -szűrő
    ROP egységek száma: 6 blokk (24)
    Memória mérete: 2048 MB
    Memóriavezérlő: 192 bites crossbar
    Memória órajele terhelve: 1502 MHz (GDDR5)
    Üresjáratban: 162 MHz
    Max. memória-sávszélesség: 144.200 MB/s
    Támogatott DirectX: 11.1
    Dedikált HD transzkódoló: NVENC
    HD képi anyagok lejátszásának hardveres támogatása: Purevideo HD (VP4)
    Hivatalos TDP: 150 watt

    PROHARDVER! teszt: Színre lép az NVIDIA GeForce GTX 660 Ti

    As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

  • Bjørgersson

    félisten

    A Grand Theft Auto V egy külső nézettel bíró, teljesen nyílt világú játék. A szolgáltatott világgal a játékosok kedvükre érintkezhetnek, illetve módosíthatják annak bizonyos tényezőit, azaz kihasználhatják a környezetük adta lehetőségeket. A produktum főként San Andreas fiktív államában játszódik (melyet ezúttal redukáltak a modernkori Dél-Kalifornia nem egy az egyben lemásolt területére), lehetőséget adva a játékosnak, hogy szabadon barangolhasson a világ vidéki tájain, vagy éppen az ugyancsak fiktív – Los Angeles városáról mintázott – Los Santos városában.

    Az egyjátékos kampány történetét – mely főként hat nagyobb rablás megtervezésére és végrehajtására összpontosul – ezúttal, az előző részekben megszokott mechanizmust hátrahagyva, három folyamatosan váltható főszereplő szemszögéből beszéli el a játék. A single-player mód mellett a GTA IV után másodikként, a GTA V is tartalmaz egy teljesen kidolgozott, online többjátékos módot, mely multiplayer világban egyidejűleg 16, az új generációs kiadásokban pedig 32 játékos nyüstölheti San Andreas mit sem sejtő lakosságát, mindeközben kooperatív, és versenyszerű feladatokat teljesítve, melyekkel a fejlesztőcsapat teljes mértékben az egyjátékos világ dinamikusságát kívánja visszaadni.

    A fejlesztők a Grand Theft Auto V-öt előző játékaik – Red Dead Redemption, Max Payne 3, Midnight Club: LA – afféle szellemi örököseként vizionálták. A fejlesztési folyamat nem sokkal a GTA IV megjelenése után kezdetét vette, azzal a fő céllal, hogy szakítsanak a régebbi részek eddig jól bevált fő mechanizmusával, és ezúttal három irányítható főszereplőt adjanak a rajongók kezébe. Maga a folyamat a Rockstar számos leányvállalata között zajlott, de az érdemi munka mégis a Rockstar North-é.

    Fogadtatása már a címből adódóan is egyértelmű volt, azonban számos előzetes beszámoló alapján értékelték a játékot úgy, mint az ipar eddigi legkorszakalkotóbb darabját, egekbe magasztalva a küldetések prezentálását, sandbox jellegét, és az erőszak képernyőre vitelét. Megjelenésének első 24 órájában a játékpiaci rekordokat magasan túlszárnyalva, 800 millió dolláros bevételt hozott a konyhára, az első három napban pedig az eladásokból származó bevétel elérte az 1 milliárd dollárt, így kiérdemelve minden idők leggyorsabban eladott szórakoztatóipari produktumának címét.

    A játék 2013. szeptember 17-én jelent meg PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra, 2014. novemberben 18-án PlayStation 4-re és Xbox One-ra, valamint 2015 március 24-én PC-re. Az új generációs verziók nagyobb látótávolságot, feljavított grafikát, részletesebb textúrákat, jobb törés és időjárás effekteket, valamint bővített élővilágot és nagyobb, változatosabb járműsűrűséget kapnak. Mindezen felül a számítógépes verzió 4K támogatással érkezik, továbbá ezúttal is rendelkezni fog egy beépített videoszerkesztővel, melyet Rockstar Editornak neveztek el, amivel az összevágott felvételeinket a Social Clubon és a YouTube csatornánkon is publikálhatjuk majd.

    Minimum rendszerkövetelmények:
    • Windows 8.1 x64, Windows 8 x64, Windows 7 x64 SP1, *Windows Vista x64 SP2
    • Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2,4GHz / AMD Phenom 9850 @ 2,5GHz
    • 4GB memória
    • nVidia GeForce 9800GT 1GB / AMD Radeon HD4870 1GB (DirectX 10, 10.1, 11)
    • DirectX 10 kompatibilis hangkártya
    • 65GB szabad hely a merevlemezen
    • optikai meghajtó

    *Windows Vista használata esetén nVidia videokártya ajánlott!

    Ajánlott rendszerkövetelmények:
    • Windows 8.1 x64, Windows 8 x64, Windows 7 x64 SP1
    • Intel Core i5-3470 @ 3,2GHz / AMD FX-8350 @ 4GHz
    • 8GB memória
    • nVidia GeForce GTX660 2GB / AMD Radeon HD7870 2GB
    • DirectX 10 kompatibilis hangkártya
    • 65GB szabad hely a merevlemezen
    • optikai meghajtó

    Forrás, további információk: GTA Place

    As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

  • Bjørgersson

    félisten

    VGA megnevezése: GeForce GTX 960
    Kódnév: GM206
    Gyártástechnológia: 28 nm (TSMC)
    Mikroarchitektúra: Maxwell
    Tranzisztorok száma: 2,94 milliárd
    GPU lapka mérete: 227 mm2
    GPU/turbo max. órajele 1126 / 1178 MHz
    GPU/shader órajele üresjáratban: 202 MHz
    Shader processzorok típusa: stream
    Számolóegységek száma: 1024
    Textúrázók száma: 64 textúracímző és -szűrő
    ROP egységek száma: 8 blokk (32)
    Memória mérete: 2048 MB
    Memóriavezérlő: 128 bites crossbar
    Memória órajele terhelve: 1752 MHz (GDDR5)
    Üresjáratban: 135 MHz
    Max. memória-sávszélesség: 112.160 MB/s
    Támogatott DirectX: 11.2
    Dedikált HD transzkódoló: NVENC
    HD képi anyagok lejátszásának hardveres támogatása: Purevideo HD (VP4)
    Hivatalos TDP: ~120 watt

    PROHARDVER! teszt:
    Az NVIDIA GeForce GTX 960 tesztje
    Körteszt: négy GeForce GTX 960 a ringben

    As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

  • Bjørgersson

    félisten

    Újabb ígéretes epizóddal gazdagodik a közkedvelt Batman: Arkham-sorozat, amelynél ismét az első két részért felelős Rocksteady vállalja magára a fejlesztő szerepét, miközben minden eddiginél nagyobb szabadságot és fordulatokat ígér a csapat. A Batman: Arkham Knight címet kapott alkotásban Batmanre soha nem látott méretű összecsapások várnak, amelyek során Scarecrow, Harley Quinn, Two-Face és Penguin mellett egy új, mindeddig ismeretlen ellenféllel is szembe kell néznünk: Arkham igazi lovagjával!
    A Batman Arkham Knight a játékmenetet tekintve minden téren az előző részekből építkezik, de egy lényegesen kidolgozottabb és összetettebb kaland vár majd ránk, amelyben a harcok, a fejtörők, a lopakodás, valamint természetesen a Denevérember különleges szerkezetei kapják a főszerepet. Vállaljunk el bármilyen feladatot, mindig legalább két út vezet el a célig, így csak mi döntünk abban, hogy feltűnés nélkül, az ellenfeleken átverekedve, vagy valamilyen más módon végezzük el a küldetést.
    A rengeteg új lehetőség mellett ráadásul minden korábbinál nagyobb szabadság, az Arkham City-hez képest pedig közel ötször akkora szabadon bejárható terület is vár ránk a Batman: Arkham Knightban, ami csak úgy nyüzsög majd a tennivalóktól és a bűnbandáktól. Hatalmas újdonság, hogy immáron akár a Batmobile-t is használatba vehetjük ahhoz, hogy felfedezzük Gotham városának utcáit, de a különleges járgány természetesen a harcok során is segítséget nyújthat, azonban leginkább a távolságok leküzdésében, valamint az óriási terület feltérképezésében jelent komoly előnyt.

    A tehetősebbek két gyűjtői változatot is megvásárolhatnak; a Limited Edition és a Batmobile Edition tartalmazni fog egy fémtokot, egy 80 oldalas művészeti könyvet, egy képregényt, valamint különböző skin-pakkokat is. A legnagyobb különbség azonban, hogy míg előbbi mellé egy szobrot, addig az utóbbihoz egy átalakulni is képes Batmobile-t csomagolnak. A gyűjtői változatok elég komoly árcédulát kaptak, ugyanis a szobort tartalmazó csomag 120 euróba, a járművet tartalmazó pakk pedig 200 euróba kerül.
    A Sony egy új PlayStation 4 Bundle csomagot is piacra dob, amelyben a videojáték mellett egy egyedi festésű PS4 is megtalálható lesz, s tartalmazza a The Scarecrow Nightmare sztori DLC-t is. A pakk itthon is megvásárolható a Media Markt üzleteiben június 23-átől 149.999 Ft-ért.
    A játék 2015. június 23-án érkezik PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re.

    A Season Pass tartalma;
    Batgirl: A Matter of Family - Előzmény történet Batgirl főszereplésével, amely egy teljesen új helyszínen játszódik.
    The Season of Infamy - Sztori küldetések Batmannel, aki új szuperbűnőzőkkel, valamint legendás ellenfelekkel csap majd össze Gotham City nyugalmáért.
    Gotham City Stories - Ismét egy történet alapú kiegészítő, amelyben a denevérember társait irányíthatják a vásárlók, az ő történeteiket ismerhetjük meg az Arkham Knight eseményei előtt és után.
    Legendary Batmobiles with Themed Tracks - A Batmobile-ok 75 éves történelmének szereplőit lehet kipróbálni, külön ennek a módnak tervezett pályákon.
    Crimefighter Challenge Maps - Vadonatúj challange pályák, és küldetéseket tartalmaz ez a csomag.
    Character Skins - Batman és társai több új kinézetet is kapnak ezzel a DLC-vel, így új külsővel lehet harcba vonulni.

    Minimum konfiguráció
    • Windows 7 SP1 x64, Windows 8.1 x64
    • Intel Core i5-750 2,67 GHz | AMD Phenom II X4 965 3,4 GHz
    • 6 GB memória
    • nVidia GeForce GTX 660 | 2 GB VRAM
    • DirectX 11
    • 45 GB szabad hely a merevlemezen
    • internetkapcsolat

    Ajánlott konfiguráció
    • Windows 7 SP1 x64, Windows 8.1 x64
    • Intel Core i7-3770 3,4 GHz | AMD FX-8350 4 GHz
    • 8 GB memória
    • nVidia GeForce GTX 760 | 3 GB VRAM
    • DirectX 11
    • 55 GB szabad hely a merevlemezen
    • internetkapcsolat

    Ultra beállításokhoz ajánlott konfiguráció
    • Windows 7 SP1 x64, Windows 8.1 x64
    • Intel Core i7-3770 3,4 GHz | AMD FX-8350 4 GHz
    • 8 GB memória
    • nVidia GeForce GTX 980 | 4 GB VRAM
    • DirectX 11
    • 55 GB szabad hely a merevlemezen
    • internetkapcsolat

    As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

  • Bjørgersson

    félisten

    nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló

    Sokan várták már az NVIDIA Kepler architektúrájára épülő termékeket. A GK104-es lapka megjelenése, mely a GeForce GTX 680-as kártya alapja lett, több szempontból is történelmi pillanat az NVIDIA számára. Egyrészt a vállalat első 28 nm-es gyártástechnológián készülő termékéről van szó, az új generáció azonban stratégiailag is tartalmaz meglepetéseket.

    PROHARDVER! teszt: Az NVIDIA válasza: GeForce GTX 680

    A GTX 670 ugyanarra a grafikus processzora építkezik, mint nagyobbik rokona. Az NVIDIA a hosszú évek során már remekül bevált receptet vette elő ismét, azaz kissé megnyirbálta a lapkát, és azzal együtt annak számítási teljesítményét; szerencsére jelen esetben annyira nem szaladt meg az olló.

    PROHARDVER! teszt: Az ígéretes GeForce GTX 670 VGA tesztje

    A GTX 770 esetében a korábbi csúcs Keplert erősítették, egészen pontosan tuningolták. Konkrétan a GK104 lapkáról van szó, melyre a 2012 márciusban megjelent GTX 680, illetve 670 is épül. A GTX 680-hoz hasonlóan a teljes értékű lapkát kapta meg, azaz a CUDA-magok száma 1536, míg textúrázókból 128 található a kártyára került chipben. A régi-új chip egyedül a gyári órajelekben múlja felül elődjét.

    PROHARDVER! teszt: MSI GeForce GTX 770 Lightning teszt

    A GTX 670-hez és a GTX 680-hoz hasonlóan az asztali GTX 700-es sorozat legújabb tagja, a GTX 760 is a GK104 kódnevű Kepler GPU-ra építkezik. A korábban bemutatott lapkát az NVIDIA annyiban korlátozta, hogy letiltott két teljes SMX modult, amivel a CUDA magok száma 1536-ról 1152-re, míg a textúrázók száma 128-ról 96-ra csökkent.

    PROHARDVER! teszt: NVIDIA GeForce GTX 760: hatvanhétből hetvenhat

    Tudástár, cikkek
    A tápellátó áramkörök „cicergése“, sípolása
    Mégsem támogatja a DirectX 11.1-et az új GeForce sorozat
    Kiderült a DirectX 12 részletes bekötési modellje
    Vélemény: a CUDA kiegészítheti az NVIDIA DirectX 12-es implementációját

    Driver letöltés
    GeForce.com

    Tuninghoz, monitorozáshoz
    MSI Afterburner - igen, minden típushoz jó :)
    GPU-Z

    [ Szerkesztve ]

    As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

  • Bjørgersson

    félisten

    Az NVIDIA a GeForce GTX 1080 és GTX 1070 után menetrendszerűen, a mai nappal pedig hivatalosan is bejelentette a GeForce GTX 1060-as VGA-t. A cég Pascal architektúrára épülő grafikus vezérlőjének érkezése borítékolható volt, a kérdés inkább az volt, hogy mikor történik meg a bejelentés. Ezt az NVIDIA ma megtette, de ez csak formalitás, úgynevezett "paper launch", mivel a GP106 kódjelű GPU-ra épülő GTX 1060 "Founders Edition" és a partnergyártók által készített egyedi felépítésű változatok hivatalos leleplezése (amikor a kártya valóban boltokba kerül és a teszteredmények is publikussá válhatnak) július 19-én lesz.

    Amit a mostani közlemény alapján már biztosan tudni lehet, hogy a külsőre a nagyobb testvérekhez hasonlító hűtést felvonultató, de a GTX 1070/1080-nál nagyjából 19 milliméterrel rövidebb nyomtatott áramköri lapra épülő kártyára a TSMC 16 nm-es FinFET gyártástechnológiájával készülő GPU kerül. Ez jelen esetben a GP106 kódjelű lapka lesz, amelyben 10 SMP, vagyis 1280 feldolgozó található 80 darab textúrázó csatorna mellett, mely pontosan a fele annak, mint ami a GTX 1080 GP104-es magja tartalmaz. A ROP egységek száma és a memóriavezérlő sem maradt érintetlenül, nem megerősített információk szerint előbbiből 48 lesz, utóbbi pedig hivatalosan is 192 bitesre szűkül.

    Ami az órajeleket illeti, a mag alapórajele 1506 MHz lesz, míg a Boost frekvencia 1708 MHz-nél tetőzik. Az említett 192 bites crossbar memóriabuszon 6 GB GDDR5 memória dolgozik változatlanul effektív 8 GHz-es órajelen, így összességében 192 GB/s memóriabusz-sávszélességből lehet gazdálkodni. A 4,4 TFLOPS számítású teljesítményre képes kártya fogyasztása a gyártó adatai alapján 120 watt, így a PCIe sín tápellátása mellet elegendő volt egyetlen 6 tűs PCIe tápcsatlakozóval tervezni.

    A csatlakozók terén a két kártyahelyet elfoglaló referencia VGA hátoldalára három darab DisplayPort 1.4, egy darab HDMI 2.0b, valamint egy dual-link DVI kerül, illetve a pletykáknak megfelelően az SLI csatlakozó a NYÁK-ról hiányzik.

    A mai nappal tehát csak a kártyáról készült fotók, illetve a technikai paraméterek váltak elérhetővé, megtekinthetővé. Ebben azonban csak egyetlen, 6 GB GDDR5 memóriával ellátott kártyáról tett említést az NVIDIA, aminek ajánlott végfelhasználói ára a referencia Founders Edition esetén 299 dollár lesz, míg az egyedi megoldások 249 dollárnál kezdődnek majd.

    As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

  • Bjørgersson

    félisten

    nVidia GeForce GTX 1060 (GP106) téma összefoglaló

    Az NVIDIA GeForce 10-es családjának újabb tagjaként 2016. júliusában megérkezett a GeForce GTX 1060, melynek alapját egy új, GP106 kódnevű, szintén a Pascal architektúrára épülő és 16 nm-es FinFET gyártástechnológiával készülő GPU képezi. Két változatát 6, illetve 3 GB VRAM-mal látják el, melyek mindkét esetben effektív 8 GHz-es órajelen üzemelnek, a GPU-hoz pedig 192 bites crossbar memóriabuszon csatlakoznak.

    A 6 GB-os verzió GP106-400 kódjelű GPU-jában 10 SMP, vagyis 1280 feldolgozó található 80 darab textúrázó csatorna mellett, ROP-ból pedig 48 fogható munkára. A 3 GB-os GP106-300 kódjelű GPU-ban az NVIDIA a 10 SMP tömbből egyet letiltott, ebből adódóan csak 1152 számolóegység (CUDA mag) aktív, míg a textúrázók száma 72-re csökkent, viszont a ROP-ok száma változatlanul 48 maradt.

    Ami az órajeleket illeti, a két mag alapórajele 1506 MHz, míg a boost frekvencia 1708 MHz-nél tetőzik. Az órajeleken felül megegyezik a két kártya fogyasztása is, mely a gyártó adatai alapján 120W, így a PCIe sín tápellátása mellett egyetlen 6 tűs PCIe tápcsatlakozóval vannak tervezve.

    A csatlakozók terén a két kártyahelyet elfoglaló referencia VGA hátoldalára három darab DisplayPort 1.4, egy darab HDMI 2.0b, valamint egy dual-link DVI kerül, illetve a pletykáknak megfelelően a GTX1080-nal és a GTX 1070-nel ellentétben az SLI csatlakozó hiányzik a NYÁK-ról.

    Természetesen a gyártók is előálltak egyedi tervezésű modelljeikkel, melyek kialakítása és specifikációi eltérhetnek az előzőekben leírtaktól. Néhány közülük a teljesség igénye nélkül; 6 GB, 3 GB.

    Főbb paraméterek

    PROHARDVER! tesztek
    NVIDIA GeForce GTX 1060 – GP106 félpénzen
    Egyedi GTX 1060, RX 480 és RX 470 egymás elleni harca, tuninggal
    Végre letesztelhettük a 3 GB-os NVIDIA GeForce GTX 1060 videokártyát

    Külföldi tesztek
    • a TechPowerUp adatbázisában összegyűjtve

    Driver letöltés
    http://www.geforce.com/drivers
    • Az utóbbi időben sajnos érdemes várni egy-két hetet a legfrissebb WHQL driverek telepítésével, ugyanis rendre hotfix követi őket.
    • Windows 10 operációs rendszert használóknak a legfrissebb driverek problémamentes telepítéséhez és működéséhez ajánlott a 1511-es frissítés telepítése.

    Tuninghoz, monitorozáshoz (igen, minden típushoz jók)
    MSI Afterburner
    EVGA Precision XOC
    ASUS GPU Tweak
    Gigabyte OC Guru II
    GPU-Z
    HWiNFO

    A boost órajelekről
    A GPU-Z első fülén látható boost érték a boost 1.0, vagyis amire az adott órajelen minden egyes (adott esetben) GTX 1060 garantáltan képes boostolni a hőmérséklet és kihasználtság függvényében. A második fülön látható, szenzor által mért boost órajel Kepler és Maxwell esetében a boost 2.0, Pascal esetében pedig a boost 3.0, ami dinamikusan változik szintén a hőmérséklet és kihasználtság függvényében, és a boost 1.0-nál értelemszerűen több.

    A 3 GB vs 6 GB kérdés, avagy melyiket vegyem?
    Valószínűleg a GTX 1060-akat érintő leggyakoribb kérdés ez, hiszen a két változat között teljesítményben alig, memóriájuk méretében és árukban viszont jelentős különbség van. Mivel játéktól és grafikai beállítástól függően már 1080p-ben is szűkös vagy akár kevés lehet 3 GB VRAM, érdemes alaposan megfontolni melyiket visszük haza.
    Ha maximum 1080p felbontáson játszol, de nem a legújabb AAA játékokkal és/vagy kompromisszumkész vagy a grafikai részletesség terén, valamint a közeljövőben nem tervezel nagyobb felbontásra váltani, a költséghatékony 3 GB-os verzió jó választás lehet.
    Amennyiben a kompromisszummentes játékot és a maximális grafikai részletességet preferálod, és/vagy a közeljövőben 1440p felbontásra váltást tervezel, akkor mindenképp a 6 GB-os verzió a javasolt.
    Néhány, a kérdést vizsgáló angol nyelvű teszt; Eurogamer.net, Gamers Nexus, Hardware Unboxed

    A cicergésről (más néven coil whine)
    A tápellátó áramkörök „cicergése“, sípolása
    • a második generációs Maxwellekkel ellentétben ritkán találkozni vele

    2017.02.18.
    svensson, szasanyi

    As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

Új hozzászólás Aktív témák