Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz erahurka #119009 üzenetére

    A libek gyakorlatilag ugyanazok, mint PS4-en. Ha a kamerát is csatlakoztatod, akkor van headset meg kontroller tracking is, ugyan olyan minőségben és korlátokkal, mint PS4-en.
    Ugyanez valószínűleg igaz lesz a PSVR2-re is. Mivel a PC teljesen más platform, annyira nem gáz, hogy más a kontroller, így is támogatnak a PC-s játékok mindent IS kb. Ha meg nem, ott a modding.

    Az, hogy PSVR1, illetve PSVR2 keverve menjen, (tehát egyik headset - másik kontroller, bármilyen felosztásban) az PC-n se fog menni sajnos, ugyan azok miatt az okok miatt, mint PS-en.

    De amíg ezeket nem akarjuk mixelni, plusz ugye kikerül a képből az erősen egy fajta cuccra tervezett és optimalizált szoftver, nem lesz semmi gond. :K

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz erahurka #119009 üzenetére

    Ui: Amúgy általában úgy (PSVR1), hogy olyan játekokhoz használták, amihez elég csak a headset tracking, ami meg amúgy a gyro-k miatt megy akár kamera nélkül is, amíg csak nézelődni akarsz, hajolgatni meg guggolgatni nem.
    Ilyen pl szimulátorok, mindenféle VR "élmény" programok, meg 360 videók, ilyesmi.
    Bőven nem egy teljesértékű cucc. Igazából még akkor sem, ha minden adott hozzá (ugye 1db kamera miatt gyakorlatilag nagyon maximum 180 fokban forgolódhatsz), de ha nincs kamera... Hát, akkor lehet még a telefonos VR is jobb, legalább a felbontás magasabb. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák