- Xiaomi Watch 2 - fast fashion
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- iPhone topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Dobja a változatható apertúrát a Xiaomi 15 Pro?
ma Lencsetrükkök helyett nagyobb szenzorral érkezhet októberben.
-
Mobilarena
PlayerUnknown's Battlegrounds
Új hozzászólás Aktív témák
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz
Johnny_vT #19178 üzenetére
Hehe. Elolvastam a patch note-ot.
Szóval túl nagy lenne a queue. Máshogyan mondva, hülyének nézik a játékosaikat, akik még akkor sem jönnek rá arra az összefüggésre, hogy minél egyedibb a választásuk, annál hosszabb a várakozási idő.
Hát, rá fognak jönni, hogy ilyen mentalitással nem a választások miatt lesz hosszú a várakozás, hanem a megcsappanó játékosbázis miatt.
Érdekes az a rész is, ahol úgy fogalmaznak, hogy "… well... let’s just say players with “lots of potential for growth.” " - szóval haha, megérdemlik a sorsukat, hogy frusztrálja őket a játék. Ilyet egy F2P játékban lehet megtenni (sőt, még ott sem, leginkább a Pay to Winben, ahol direkt arra vannak a nem fizető játékosok, hogy legyen kit könnyedén legyakni), elég merész így kezelni azokat, akik kifizettek harminc eurót a Pubg-ért. Igaz, ez elitista hozzáállás végig jelen volt, streamereket pátyolgatják, kirúgdossák azokat, akik lelövik őket ("stream sniping"), megkapják a custom szervereket gyakorláshoz, a többiek meg megkapják azt, hogy a játék szellemiségével nem fér össze a gyakorlási lehetőség.
Így maximum csak egy kis, piaci résekre vadászó indie stúdiót lehet vezetni, látszik, hogy a játék jó időben volt jó helyen, és túlnőtte magát a valós lehetőségeihez képest - majd az érkező konkurencia a helyére fogja tenni, hiába próbálnak pereskedni, vagy változtatnak a hozzáállásukon, vagy el fognak tűnni.
A Tencenten lehet lemérni, hogy egy piacot ismerő nagy cégnek miben más a hozzáállása.