- DIGI Mobil
- Yettel topik
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Mobil flották
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz Babetta-X #20573 üzenetére
Hátsó lenne. Feltéve ha az a bugás az az... mivel nem a legjobb kipufogóm így nem vagyok 100% biztos benne ,hogy ott a bibi. Főleg úgy ,hogy csak 60m/h után jön a hang.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
matarese82
csendes tag
válasz Babetta-X #20579 üzenetére
A katalizátor már nekem is eszembe jutott, mivel kb. egy éve lett cserélve, és egy utángyártott került a gépezetbe.
Kérdeztem a szakikat, hogy az lehet-e a gond, de azt mondták, hogy nem számít utángyártott-e.
Egyébként most hogy mondod, a múltkor úgy jöttünk hazafele, hogy eléggé hagytam felpörögni a motort, mielőtt 5-ösbe raktam és akkor rögtön bedobta a hibát, tehát gondolom én a magas fordulatszám miatt... -
matarese82
csendes tag
válasz Babetta-X #20695 üzenetére
Van, ami konkrétan ajánlott, vagy éppen nem ajánlott ezeknél az eszközöknél?
Mire érdemes figyelni?Azon gondolkoztam, hogy berakatnék egy ilyen eszközt, elvileg szereléssel együtt 25 körül lenne az ára [link].
A terv, hogy védjem a kocsit az olyan minifémkerítésektől, mint amit oldalról elkaptam valamelyik nap (30 cm magas, a visszapillantóból nem látszott, érzésre próbáltam hagyatkozni, sajnos rosszul tettem). -
matarese82
csendes tag
válasz Babetta-X #20703 üzenetére
V-ös Golf-ba kerülne, szerelést én magam nem vállalnám be, még ismerőssel sem, aki szokta a saját Opel-jét barkácsolni, inkább szakikra bíznám.
Amit belinkeltem, csak egy volt a sok közül, igazából arra lettem volna kíváncsi, hogy van-e olyan, amivel kellemetlen, vagy éppen kellemes tapasztalata van valakinek... -
matarese82
csendes tag
válasz Babetta-X #20705 üzenetére
Ok, azért ezt a dolgot szerintem még kétszer háromszor átrágom majd.
Egyelőre a korábbi hiba miatt, ennek az EGR szelepnek fogok nekiugrani (pucolás), aztán majd belevágok a tolató radar projektbe is, persze csak ha lesz valami karácsonyi juttatás a cégnél...
Olvasgatva néhány fórumot, vagy hallgatva a tapasztalatokat, akinek van, nem mondja azt, hogy felesleges..., tehát megérné ráfordítani a pénzt, csak hát, most egy újabb 50.000-s kiadás, hááát, azt azért jól át kell gondolnom. -
AMD Power
titán
-
Manitou
addikt
válasz Babetta-X #20793 üzenetére
Az szép lehet.
Én elég sokat motorfékezek. De hihetetlen mennyi hülye van, megy bele a másik seggébe fékez, gázt ad fékez, már beleég a retinámba a féklámpája, annyit villogtatja, ahelyett, hogy tartana egy normál távot és elvenné a gázról a lábát. No mindegy ő dolguk, a fékek is hamarabb lesznek cserések -
dízelracer
senior tag
válasz Babetta-X #21091 üzenetére
Ja akkor írják bele az autóhoz adott könyvbe vastagon kiemelve, hogy rugdossák meg heti 1x mert különben magától tönkremegy a 13millióért vett bmw-jük. A "fater" egyébként munkájából adódóan heti rendszerességgel körbejárja a kocsival a fél országot. Nem városi autó. Azért ha pályán 1-1,5órán át küldi a gépnek 140-el az elég kell legyen.
-
-
Chabee
tag
válasz Babetta-X #21433 üzenetére
Szia Babetta-X!
Köszönöm, hogy vetted a fáradságot és válaszoltál! Már kezdtem azt hinni, hogy rossz helyre írtam. Amit írtál az eléggé aggasztóan hangzik. De mintha úgy vettem volna ki szavaidat, hogy Hozzátok vitték az bizonyos autót. Privátba megírhatnád, hogy mi is a helyzet ezzel a dologgal, mert ha nem laksz a világ végén még akár találkozhatunk is.
Köszi és Üdv!
Igazat mondani könnyű, csak elhitetni nehéz!
-
-
rob210
nagyúr
válasz Babetta-X #21559 üzenetére
Aki hülye dögöljön meg.
Az egyik volt munkatársam fiestája is így járt mondtam neki vezérműszíjj takaró nélkül egy centit se menjen, de nem érdekelte.
Egyszer kiment anyjához vidékre, és ott az út széléről egy ág felnézett a motortérbe átugrott a vezérműszíjj burkolat híjján és haza már vonattal jöttMesélte hogy járt én meg megkérdeztem tőle na érdemes volt megspórolni egy bontóból 3000ért beszerezhető alkatrészt?
Renault power
-
Balupapa
senior tag
válasz Babetta-X #21660 üzenetére
mivel a növekedés jelentős, így nem beszélhetünk csak fiatalodó járműparkról.
Ez persze vele jár, de itt leginkább arról van szó hogy a fejlődő országokban is kezd elterjedni az autózás és talán europában is az egy családra eső autók száma. Mivel a nyersolaj kitermelés elérte a maximumot, több nem lesz, ellenben autoból viszont egyre több és mert valamivel mennie kell (egy jó dízel annyit eszik mint egy hibrid, szóval az sztem egy zsákutca, elektromos autó meg még nagyon a jövő zenéje ) magában hordozza azt is, hogy az olajár még sokkal sokkal drágább lesz a növekvő kereslet miatt.tomcsi:
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
dízelracer
senior tag
válasz Babetta-X #21789 üzenetére
"a kanyarokat iszonyú sebességgel tudja bevenni"
de ahhoz valahogy el is kéne érni az az "iszonyú sebességet" ami gyakorlatilag lehetetlen. Egy 924S-t (150-163le) egy 1.8GTI Golf 1 is sakkban tart. A sima alap 924 "paraszt porsche" (125ló @ 1080kg) még kiábrándítóbb. Én ezeket nem nevezném sportkocsinak, túraautónak igen de sportkocsinak semmiképpen nem. Ez olyan mint amikor az E36 316 kupéra azt mondja valaki, hogy sportkocsi. Frászt. Alulmotorizált lomha valami ez is az is.
-
dízelracer
senior tag
-
VR6-Fan
veterán
válasz Babetta-X #21801 üzenetére
hova jártál?
őőő és szereled manapság valamelyiket?
KE egy hulladék konkrétan, akkoriban is szar volt, mostanra meg 1 darab jóról tudok a VW-s ismerőseim közt
m3tr0: értelmes távon belűl van, menjél azt nézd meg, lehet csak IT analfabéta a tag...
amugy gyáriasnak tűnik a bele, már amennyit látni... kívülről is az.
kérdezz rá hogy esetleg a gyári cuccok meg vannak stb, hallgasd meg a moci hangját, a megnyúlt lánc jó alkú alap...viszont G3 jobban rohad, és a 3 ajtósókon sokkal jobban szeret lógni az ajtó mint a 2-eseken.
ekkora súllyal, nem egy nagy szám ez a moci, ha jó karban van a motor, meg a kipu és rátolja az ember a gyári MS progi akkor elég jól harap.
ill klíma nélkül nem nagyon vennék autót a mindennapokra
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Babetta-X #21813 üzenetére
minden ami KE az kuka kb, legalább is VW-nél
miért baj ha ki alátétezi valaki a nyomás szabályzót, más hogy nem igen tudsz több kraftot adni, mert az sem jó ha egekbe csavarod a co-t ill van amikor az is kevés
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Babetta-X #21825 üzenetére
PL-esbe ahogy Fboy írja, illetve a 9A motoron volt KE-motronic.
volt pár 8V is kettes (RD)
hát igazából ha jó a K- meg a bemelegedés szabályzó akkor belelhet lőni, az a baj ha szét szedegetik a fejet, meg a bemelegedés szabályzót.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Babetta-X #21829 üzenetére
ha az elosztó fejre gondolsz akkor igen, de én is azt írtam hogy ha azt basztatják akkor bukó.
a bemelegedés szabályzót meg szét lehet szedni és ki lehet takarítani
jah amugy édes apám és bátyám is a Fáy-ban végzet
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Babetta-X #21831 üzenetére
egy szinttel feljebb és közelebb a belvárosba, bánkin vagyok épp, de valószínűleg kifognak vágni...
amit tudok, azt saját szorgalomból meg "munka" közbe tanultam nagy részt....
ezzel én is egyet értek, ezért van tele a tököm hogy matek miatt fognak kibaszni
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Babetta-X #21836 üzenetére
igen-igen, de köv fél év után kirugnak szerintem, nem lesz meg a minimal kredit...
és öszintén szólva kicsit belefásultam már a matekozásba, az első 1,5-2év tan anyaga után már jó, mert szakmai tárgyak vannak, az meg érdekelne is..."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Babetta-X #21840 üzenetére
szerintem újra beadom a felvételit ide, ha nem kell emelt 90% hogy újra felvesznek, jobbat nagyon nem tudok
meglévő tárgyaimat szépen elfogadtatom...BME még húzósabb, csak az bizonyos szempontból szarabb is.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
14adam
addikt
válasz Babetta-X #22012 üzenetére
Fater mentős. Vannak olyan mentőautók amibe már több mint 1millió km van. Mutatta,hogy milyen olajat tesznek bele,valami gagyi volt de már nem jut eszembe. Nem semmi,hogy a motorhoz még hozzá se lett nyúlva. Egy mentőautó elég sokszor megy 150km/h felett.
Mesélte,hogy Siófokról mentek Fehérvárra autópályán,valahol 170-nél volt a mentő vége erre mellette meg ment el néhány autó -
rob210
nagyúr
válasz Babetta-X #22012 üzenetére
Ameddig meg nem áll de végleg.
Utálom az ilyeneket akik ezeken a költségeken akarnak spórolni.
Az egyik haverom cliójában is amikor már legalább 50.000.km volt az olajban közöltem vele vagy lecseréled vagy nem ülök be melléd.
Szereztem neki olajat szűrőket és egyik délelőtt lecseréltem neki.
Az ájulás környékén volt amikor közölte milyen halk milyen jól húz.
Azóta megértette miért kell olajat cserélni.
Olyan mint fürdés után tiszta alsógatyát venniA lényeg, hogy most már ő is cseréli legfeljebb 10.000.km-ként.
Renault power
-
Templomegere
senior tag
válasz Babetta-X #22122 üzenetére
én csak 25 éve szerelgetem a roncsokat , igaz volt időszak amikor csak hobbi szinten űztem . Hogy túl is licitáljalak ,én nem sok hanem rengeteg szíjat szereltem már be, fel stb .
de nem akarom leszűkíteni csak a szíjjakra , befecs fúvókái, izzítógyertyái stb mind sokkal gyengébb minőség mint régen .
: INDIA ? TÖRÖK ? KINA ? hát mik ezek ????
olyat hogy made in GERMANY bosch -ból már nem nagyon találsz .
amúgy írtam én gates szíjat ?????
conti , dayco
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Autós topik
- Napelem
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Horgász topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...