- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
misimagaki
aktív tag
válasz parandroid #156 üzenetére
Beszámítattunk egy 13 éves Samarat. 594 eFt adtak érte. Igazából a szükség vitt rá erre. Így csak 3,244 eFt lesz. Tudom az összes negatív hatást ami egy ilyen beszámítással kombinált hitellel jár. Muszály volt megválni a Samaratól. Így egy perc alatt eltünik a háztartásból, és egy fillér költségembe sem fog kerülni.
Igen az 1,4-es motor. Kb. egy, másfél éve tervezzük már ezt a dolgot. Azóta figyelem a fórumokat, és nagy dilemma volt a motor kérdés. Igazából az összes olvasott vélemény 90 %-a szerint elég a motorteljesítménye a normális mindennapi közlekedésre. Itt van pl. Jana, aki szintén ebben a cipőben jár.
Metálfényt muszály volt venni. Nem volt más. Csak fehér. Az nem tetszik a családnak. Ez van.
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
<>jana<>
senior tag
válasz parandroid #156 üzenetére
az 1.4 es motor kicsinek tünik,de szerintem nem észrevehető ha normálisan közlekedsz és nem akarsz rodeózni a géppel.fogyasztása ha nem tolod ki a padlón a pedált akkor 6 liter körül megáll vegyes használatnál. én a 10esen járok be pestre változó munkahejekre volt már 5.7 és volt már 7.2 is a fogyasztásom ,igaz a 7.2 még az első 500 km alatt. 4100 km-t mentem eddig és még mingíg csökkenőben van a fogyasztásom. autópályán simán felszaladt 170re igaz ott már 11.4 et írt ki a fedélzeti fogyasztásra a lényeg hogy ha finoman kezeled a gázpedált akkor 6 literből kijön.
[Szerkesztve] -
misimagaki
aktív tag
válasz parandroid #156 üzenetére
Szia!
Egy kicsit utána olvastam az Opel témának, mert nővéremék által egy kicsit érdekelt vagyok a témában, és arra a következtetésre jutottam, hogy az Astra drágább egy kicsivel, az Enjoy felszereltséggel egyenrangú kb. a Skoda felszereltsége.
Az Astra Clasic II pedig nagyon spártai. Ott alapban csak négy kerék van,meg forgatható kormánykerék, és nyitható ajtók, és ablakok. (Egy kicsit gonosz voltam.)
Szerintem ez a legjobb: (Astra felszereltség lista)
''4 irányban kézzel
állítható vezetőülés''
Igen 4 irányban, fel-le, előre-hátra. Hova máshova?Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
<>jana<>
senior tag
válasz parandroid #248 üzenetére
van még egy halom dolog amit adnak hozzá,és az árat úgy nézd hogy alapból 3.594milla és abba beszámolnak roncsautót 500k ért azért így már nem olyan rossz.engem ráadásul a fentartási költség jobban izgat mint a lóerő és a sebesség.úgyhogy az 1.4 es motor és az ehez tartozó 7089ft-os kötelező és a 6000ft-os casco nekem sokat nyomott a latban
[Szerkesztve] -
misimagaki
aktív tag
válasz parandroid #248 üzenetére
Valamit benézhettem. Pedig letöltöttem most is a friss Opel árlistákat. Nem értem.
Szerintem valami akció lehetett, mert most nem szerepel az alapfelszereltségben pl. a klima. Valamiért megfordult a sorrend - nem értem!
Idézet a pdf-ből
Alapfelszereltség
195/60 R15-88H gumiabroncsok
Teljes méretű acél pótkerék
Blokkolásgátló fékrendszer (ABS)
Állítható hátsó középső fejtámasz
Keréktárcsák
Acél keréktárcsa 6Jx15, feketére festve, dísztárcsával
Tárcsafékek elöl, dobfékek hátul
Zárt fejtámla elől (szövet)
Opel teljes méretű légzsák a vezető részére
Szervíz intervallum kijelző (30.000 km)
Háromfunkciós kijelző (idő, dátum, külső hőmérséklet)
Rádió előkészítés 2 hangszóróval
Rövid tetőantenna
Biztonsági Felszerelések
Sebességmérő (kilométer-óra)
Fekete műszertárcsák fordulatszám mérővel
Elektronikus indításgátló
Információs és Szórakoztató Felszerelések
Két hátsó zárt fejtámla (szövet)
Padlószőnyeg
Elektrohidraulikus szervókormány
3-küllős kormánykerék
Oldalvédő diszléc felirat nélkül
Classic felirat hátul
Belső Felszerelések
Első ülések állítható háttámlával
Classic
Alapfelszereltség
Külső Felszerlések
Fekete oldalvédő diszlécek
Nekem sincs semmi bajom az Opellal. Kacérkodtam az 1.3 dízel motorral, de olyan áron volt már, hogy inkább nem gondoltam bele.
A Fabia az szerintem érthetlenül drága. Korábban még az Octavia II-vel szemeztem, és a feleségem felvetette - akkor is, hogy inkább Fabia. Elkezdtem számolgatni,és számomra az jött ki, hogyől: az Octavia jobb vétel.
Aztán lett a tOur használtautó beszámításal... Igazából nem bánom....
A vonóhorgot ne is mond. Nekem 79200-ért teszik rá. Én elötte voltam érdeklődni, és azt mondta egy iparos helyben, hogy a kivehető fejes ennyiért király. Aztán most találtam 50 eFT-ért.
Tényleg a könyöklö RATI volt
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz parandroid #259 üzenetére
Akkor elmondható, hogy Te is jól jártál az autó vétellel... Szeretem, amikor a kereskedő saját magára ígér rá.
A mi esetünkben esély sem volt az alkura. Tulajdonképpen azt mondták - kimondatlanul, de utaltak rá , hogy adtak közel 600 eFt engedményt. Érjem be ennyivel. Szerintem még szőnyeget sem kapok hozzá ajándékba, pedig náluk a honlap szerint 9600 Ft.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz parandroid #260 üzenetére
Láttam az Armstereket. Aztán azt is linkeltem, de a Nefelejts Kft-nél csak az Octavia II-höz van Armster - az árlista szerint.
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
<>jana<>
senior tag
válasz parandroid #259 üzenetére
tudom hogy a nagy motor hosszabb úton nemfogyaszt túl sokat,elötte volt egy 2.2es renault 21esem,volt 2.0 fiat argentám is régen.hosszútávon 8ból kijöttek,csak az a fránya város....sajnos ott a 10-11 lityi leszalad de tény hogy hiányzik az a sok paci, szerencsémre elötte vettem egy honda cicvicet 1.5 automata váltóval,ő segített lehiggadni és megtanított az öreguras vezetésre bármit csináltam vele csak cammogott
[Szerkesztve] -
misimagaki
aktív tag
válasz parandroid #248 üzenetére
Láttam a Schiller Opelen a reklámot. Astra 800 eFt, Clasic II 1 MFt árelőnnyel. Hát igen. Ekkora összegbe szépen lehet extrakat pakolni...
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
Nakata
tag
-
marsu
addikt
válasz parandroid #2598 üzenetére
Nekem minden nap bent áll majd a szalonban ... Egész nap nézegethetem!
De majd jöhetsz tesztvezetni!Press any key to continue ...
-
Nakata
tag
válasz parandroid #2598 üzenetére
Igazából nekem az új Fabia külsőre eléggé szépnek tűnt( persze csak a maga kategóriájában) ,de ez a kombi hááát innan nézve igen lehet kifogásolni dolgokat.Kicsit fogyatékosan sikerült halottaskocsi kinézete van ezzel a hátsó túlnyúlással,de más szögből lehetséges, hogy szép.Mindenesetre a régi Fabia-t csak kombiba vettem volna,mert az abban volt a legszebb.De megszokhattuk, hogy a Fabia-n mindíg elcs...ek vmit,erre példa az ez előtti sedan Az nagyon nem tetszett.De nekem jó ez a II.Octavia,báááár ha kijönne a III. Octavia azzal a külsővel, ahogy teszten kinézett, akkor hótziher,hogy lecserélném arra.
-=Old-Boy'S=-FoREveR