- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
- Bemutatkozott a Motorola Edge 50 Pro
- Macrodroid
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Íme, a Huawei Pura 70 széria
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
it Az USA-ban még nem volt rá példa, hogy törvényben védenék az agyhullámokat és a mentális adatokon való nyerészkedés miatt aggódnának. Colorado azonban most lépett, mert túl gyorsan fejlődik a neurotechnológia.
-
Íme, a Huawei Pura 70 széria
ma A sorszámozás maradt, de az idén 12 éves P szériát ezentúl Pura-nak hívják.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
<>jana<>
senior tag
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
[ Módosította: radi8tor ]
-
<>jana<>
senior tag
az 1.6 sajnos nemjött össze,csak 1.4 es mocival,de nembánom mert a gyerek mióta megvan elég öregurasan vezetekvoltam tesztvezetésen és elégnek tünt az 1.4es teljesítménye.remélem elég is lesszjah természetesen benzin,én a ketyegés ellenes brigádba tartozom.nemtudom elviselni a dieseleket.
[Szerkesztve] -
<>jana<>
senior tag
válasz Lord Zero #27 üzenetére
nyugodtan összelehet vonni a kettőt,már ha a fábiás topic indító is úgygondolja. remélem ez a nagy nap edig nagymotoros járgányaim voltak 2.0 2.2 aztán jött egy civic 1.5 ös mocival,automata váltóval azóta öregurasan vezetek a skodri a hondától azért jobban megy
[Szerkesztve] -
<>jana<>
senior tag
No nem is tudom hol kezdjem pénteken lett meg a sárkány járgány.első nekifutásra iszonyatosan nagy,nagyobb mint hittem a madaras tesco parkolójában egy mondeo kombi mellett áltam és hajszálra olyan hósszú mint az a vezetési pozíciót tökéletesen sikerült beállítani. a kaszniban még száz körül is csend honol és ezt szeressem nagyon kb 200km után az átlag fogyasztás 6.8l pedig pesten mentem a 40%ban majd ki a 10esen dorog felé aki erre lakik tudja hogy az átlag sebesség 5km/o szal egyekkora kasznihoz teljesen jó a fogyasztása.az 1.4 es moci nekem még mindíg nem kevés,nem egy versenyautó de érezni hogy megyeget ha rálépek a gázra,pedíg még nincsen bekova elvileg ez még javulni fog.kis hiba hogy nincsen visszajelzés az útról a kormányon,semmijen rezgés nemjön át.télen szerintem lessz néhány melegebb pillanatom miatta,de majd csak megszokom.a váltó az skodásan akadós,ahogy olvastam róla ez nálam is előjött,néha nemakar a hejére csusszanni a kar,ez főleg akkor ha kis fordulaton szeretnék váltani .lassan 24 órája nemvagyok hajlandó kiszálni a járgányból remélem így lessz még pár évig.összességében nagyon tetszik az autó ,érdemesnek tartom rá hogy fan clubbot nyissunk neki nah megyek autókázni valamerre... majd fojtatom hátha elolvassa valaki
-
<>jana<>
senior tag
nemrossz a story remélem az ujj octáviákban már kijavították a régi hibákat a motor nekem még mindíg elég,bár kicsit zavar hogy jobban pörög mint az átlag járgányokban.lassan 1300km van a gépben, idáig nemtalálkoztam idegesítőbb hibákkal. fogyasztás beált 7.2 re eggy valamire nemjöttem még rá valami kattog a motortérben erre kéne rájönni miaz
-
<>jana<>
senior tag
még 300km 2000 ig és megvan a bejáratás utána chip tuning és megnézzük mire képes
[Szerkesztve] -
<>jana<>
senior tag
chipről itt tudtok némi infót beszerezni [link] elég részletesen leírja mit csinálnak,és mi fog történni a járgánnyal. octinál 1.4 16v motornál 75 paciról 86 ra lehet ''húzni'' a nyomaték 126 ról 135nm re nő. ami lényegesebb ennél hogy a nyomaték sokkal kissebb fordulaton, úgyrémlik már 2800 tól rendelkezésre áll.most 3800 as fordulattól.ha nem horpasztod be a padlólemezt a gázpedállal állandóan akkor 0.6-1 liter fogyasztás csökkenés lehet.171 es végsebesség 200 körül alakul tuning után,de hallottam 210 et is úgy hogy még nemvolt pirosban a fodszám mérő.utóbbiakat kicsit fentartással kezelem mert szerintem ez inkább váltó függő,de lehet nincsen igazam eddig ezt sikerült kideríteni.kb 60k a kis műtét az autón és cirka 3 órát kell várni mire kész lessz.
-
<>jana<>
senior tag
a pdtdi-s motorok sokkal jobban tuningolhatók,ott tudnak a turbóval is játszani,a lényeg hogy akár 30% tuning is lehetséges.ismerősöm egy peuegotba rakatta be 90egypár lóerőből csináltak neki 136 pacit. ugyan avval a motorral és turbóval szerelik a 90le-s és a 136le-s járgányokat is csak a kissebbik gyárilag fojtva van.
-
<>jana<>
senior tag
tuning ügyben a pdti-s motorral nyerhető töblet: 27 LE 60 Nm
ez már nem kevés[link]
[Szerkesztve] -
<>jana<>
senior tag
voltam szombaton egy kb 500 km es csavargáson,a drágaságom megelégedett 5.6 l naftával 100-120 as tempóval mentünk max..megnéztem egy üres szakaszon/ németországban az autópáján /hogy mennyit bír a kicsike 160 után gyönyörűen húzott még,sajnos elfogyott az autópája,nemtudtam igazán megnézni a végéta lényeg eggyrejobban megvagyok elégedve a sárkival.
-
<>jana<>
senior tag
szerintem a motor nagyon rendben van,ha nem akarsz jampizni a járgánnyal.eddig automata honda civicet vezettem,ahoz képest verseny autó egyébként kultúrált vezetéshez elég.hozzáteszem az enyémben már az ujj octavia motorja van 75 pacira butítva,legalább is azt mondták ahol vettem a gépet.
-
<>jana<>
senior tag
válasz macskuliusz #99 üzenetére
én a peugeotnál kezdtem az autó keresgélést,majdnem egy 207es lett de mindenki igyekezett lebeszélni róla, a totalcaron is lehúzták nagyon a peuegotokat rengeteg tipus hibájuk van állítólag elektromos hibák,rövid szervíz intervallum, váltó hibák. utána mentem a hondához mert elötte is az volt de csak a city lett volna elérhető árban,de annál csúnyább autót még nemláttam a végén véletlenül mentem be a skodához és ott az octi meggyőzött ,minden benne van és pont akkora amekkorának lennie kell.nekem egy tökéletes járgány most
-
<>jana<>
senior tag
ne izgulj annál jobban fog esni amikor megjön a járgány
-
<>jana<>
senior tag
válasz misimagaki #125 üzenetére
nekem 50k ért raktak bele spalt,mindenre vigyáz mabisz elfogadja,felhúzza az ablakokat,nyitáskor felkapcsolja a belső villanyt.éas a lényeg hogy a skoda szervíz rakta be így nem szólhatnak semmit.
-
<>jana<>
senior tag
válasz misimagaki #127 üzenetére
a sógoromnak a peugeotnál aztmondták hogy ha nem velük szerelteti a riasztót akkor ugrik a garancia. erre kérdezz rá mielött mással csináltatod.
-
<>jana<>
senior tag
válasz misimagaki #129 üzenetére
nekem amíg intézték a papírokat addig beleraktak mindent.szerencsém volt minden féle képpen az autószalonnal ahol vettem a járgányt.
-
<>jana<>
senior tag
válasz misimagaki #136 üzenetére
akkor üdv a klubban reméljük sokan leszünk itt nemsokára a tolató radar jó ha valaki nemérzi a járgányt, a nagy csoabtartónak ára van,nemlehet hátra kilátni belőle. gumit én a madaras tescóban vettem 9500ft/db volt a 195/65/15 ös infinity a márkája.szerintem egéssz jó kis gumi ennyi pénzért.felnit majd netről vagy bontóból veszek,de lehet marad a lemezfelnin a téli és veszek alu felniket a nyári guminak,csak az kicsit húzósabb. azthiszem chip tuning nekem eggyenlőre kérdéses mert úgynézki ugrana a gari az autóra,majd az első év vége után talán bátrabb leszek lesz hejette erőlködő meg subláda asszem
-
<>jana<>
senior tag
válasz misimagaki #138 üzenetére
elég sokan szidják az alu felniket én is azért venném hogy szebb legyen az autó
-
<>jana<>
senior tag
akkor lessz egy pár tour tulajdonos itt a ph-n
-
<>jana<>
senior tag
válasz parandroid #156 üzenetére
az 1.4 es motor kicsinek tünik,de szerintem nem észrevehető ha normálisan közlekedsz és nem akarsz rodeózni a géppel.fogyasztása ha nem tolod ki a padlón a pedált akkor 6 liter körül megáll vegyes használatnál. én a 10esen járok be pestre változó munkahejekre volt már 5.7 és volt már 7.2 is a fogyasztásom ,igaz a 7.2 még az első 500 km alatt. 4100 km-t mentem eddig és még mingíg csökkenőben van a fogyasztásom. autópályán simán felszaladt 170re igaz ott már 11.4 et írt ki a fedélzeti fogyasztásra a lényeg hogy ha finoman kezeled a gázpedált akkor 6 literből kijön.
[Szerkesztve] -
<>jana<>
senior tag
válasz misimagaki #190 üzenetére
az átvétel kb 1 óra.ebben benne van a kötelező,casco kötés,papírok kitöltése és egy kis autó bemutatóa végén majdnem kitéptem már a kulcsot a srác kezéből,direkt húzott már sztema legjobb nálam az volt hogy végre beültem kulcs elfordít és a kocsi nem indult... pár perc után kiderült hogy nemtöltöttek bele benzint de azóta is tökéletesen megy nincsen gond vele
-
<>jana<>
senior tag
válasz misimagaki #203 üzenetére
szeretem nagyon a gépet,páján van a gépnek egy kis torokhangja 110 és 130 között de egyébként csend hegyek a fülkébenma kapott egy kis -4-et hajnalban és pöccre indult ,kb 0.3 decivel ment fel a fogyasztás fedélzeti szerint a hidegben.de ez lehet mérési hiba is.130-140es tempónál már 7.2-7.5 a fogyasztás,szerintem ez sem sok.110 után ugrik meg több mint eggy literrel.kicsit zavaró hosszútávon az ülés oldaltámasza,nekem nyomja a lábamat úgyhogy vettem bele üléspárnját.eddíg ennyi gyűlt össze
-
<>jana<>
senior tag
válasz misimagaki #214 üzenetére
nemfogod megbánni a cserét
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gumi és felni topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- lezso6: Miért veszünk SUV-okat?
- Jövedelem
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- Robot fűnyírók
- Xbox Series X|S
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- További aktív témák...
- BMW E36 E46 Alkatrészek
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000