Hirdetés
-
Olcsó M.2-es SSD-hűtő érkezett az Arctic logójával
ph A két színben kosárba tehető megoldás simán bepasszintható egy PlayStation 5 Slimbe is.
-
S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
gp Mostantól a konzolos kiadásokhoz is elérhetők a különböző rajongói módosítások.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brumi˘
addikt
válasz
Mágus2 #102888 üzenetére
Jogos ugyan arról beszélünk, csak másik irányból nézük a csavart (félreértés ne essen nem a te hozzáértésed akartam megkérdőjelezni, hanem a saját meglátásomba nem voltam biztos), de ezen irányú állításra (óra mutató járásával ellentétes) nem reagált érdemben a turbó. Kb 10mbart tudtunk pluszba elérni. Fél fordulatnyit tekertünk rajta, majd ismét felet, de semmi. Aztán egy idő után már rosszabb lett a helyzet, gondolom ekkor már majdnem teljesen összezárt a lapátsor. Basic settings 011-es csoporttal is néztük. 99.9%-os N75 kivezérlésnél 960mbar 0%-nál 1060-1070mbar. Viszonyításnak az én 1749va-m 960 és 1205mbar. Persze ez egy nagyobb turbó, de létezik hogy ennyivel? Ha jól tudom még egy 1756 is 1100 körül tud.
[ Szerkesztve ]