- iPhone topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Fotók, videók mobillal
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz
Mágus2 #125094 üzenetére
Nem a te hibád, csak ezt kaptam a fórumon. En vettem, miért a te hibád lenne?
Saint_ : igen, erdélyi vagyok. Nálunk a legnagyobb online shop, nagyon nyomják. Ha online akarsz vásárolni, szinte tuti, hogy tőlük rendelsz.
2010 óta évente hagyok náluk 70.000+, laptoptol talbletig, SSDtol porszívóig mindent vettem mar, es soha semmivel nem volt gond, garancia terén sem. Es nagyon figyelnek a megítélésükre is, nem hiszem, hogy pont ok lennének partnerek hamisított olajjal való maszekolasban.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
do3om
addikt
válasz
Mágus2 #125188 üzenetére
Faszkivan.
Elhajlott
Valószínűleg az a baj hogy túl széles ahol a kerék fut (31cm), ilyen szélességhez túl ritka a rácsok távolsága. Néhány rács a ferde részen középen meghajlott. Lassan két ember kellesz a mozgatásához olyan nehéz. Csináltam volna inkább zártszelvény+T-vasból a szögvas helyett. Ráadásul tegnap találtam egy 6m-es szál T-vasat. Azzal simán kijöttem volna.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Viperator
őstag
válasz
Mágus2 #125206 üzenetére
Mert még mindig nem derült ki, hogy mi okozza az alapjárati rángatást (néha-néha szokott rángatni, megálláskor pl piros lámpánál)....
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
crok
nagyúr
válasz
Mágus2 #125210 üzenetére
Köszönöm a gyors választ.
A leírás a sima (1, 2, 3 vagy 4 eres) O2 szondára vonatkozik, az AZD motorban igazából 5 eres AFR van ("The ECM tracks how long it takes for the oxygen sensor to begin switching" - de az AFR nem kezd el switchelni mint a sima O2-k mert nem - teljesen - ezen az elven működik).
Ha jól tudom, akkor a kód akkor áll be ha a fűtőkör árama 0.2A alatt (kvázi szakadt?) vagy 2A felett (kvázi rövidzár?) van. Az ugyan igaz, hogy 9.85V/3.5Ohm=2.8A ám mégse áll be ez a kód mindig mert a fűrőkör áramát a fűtő elem ellenállása határozza meg ami a hőmérséklettel nő így az áram is csökken (ebből mondja meg vezérlő VCDS-ben a 034-es blokkban hogy milyen meleg a kipufogógáz) és az indítás utáni első teszt már azután van hogy melegedett annyit hogy már 2A alatt legyen (amikor már a üzem is "closed loop, using sensor").
A kérdés az lenne hogy a 9.85V hogy jöhet össze mert tudtommal a vezérlő csak annyit csinál hogy szakaszosan kapcsol stabil 12V-ot a fűtőkörre és időnként (bizonyos - általam még ismeretlen - kondíciók bekövetkeztekor) nézi a átfolyó áramot hogy megfelelő tartományon belül van-e. A 12V-ot meg (ha jól tudom) akkor egy 10A-es biztosíték és az üzemanyagpumpa relé utánról kapja a szonda fűtés "+" vezetéken és a fentebb írtak szerint a vezérlő teszi testre a "-" vezetéket ameddig és amikor kell (szakaszosan, a kipufogógáz hőmérséklet - tehát fűtőkör áram - függvényében).
A szonda egyébként egy másfél éves NTK szonda, nincs benne tán' csak ~18.000km szóval nem akarnám cserélni mert meglehetősen drága és csak akkor adnám ki rá a kocsi árának 8..10%-t mégegyszer ha tényleg az a baja.
-
Viperator
őstag
válasz
Mágus2 #125206 üzenetére
Szóval? Mik lehetnek a rángatásnak az okozói? (három szerelőnél volt és egyik sem talált hibát és még hibakód sincs! Nem fullad(t) le, megy/ment szépen, csak zavaró álló helyzetben (megálláskor) a rángatás...)
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
crok
nagyúr
-
crok
nagyúr
válasz
Mágus2 #125219 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm!
Annyi kérdésem volna még hogy:
- merre találom az E30 csatlakozót és lehet-e tudni hogy előírás szerint mi van még azon a kábelen tápolva innen? Vagy az E30 az az akkun levő biztosítékdoboz? Vagy ez E30 az az akkutálcától a tűzfal felé vezető műanyag borításos kábelkötegben van? Megkaphatnám valahogy azt a bekötési ábrát?
- Tudod-e melyik biztosíték ez a táblában? (Mert már mindet kicseréltem amin motor ikon volt az ajtónál.)
Ha valamelyik zárlatos lenne akkor füstölne meg csak lenne egy hibakód (gondolom a többi felfűzött szenzorhoz vagy dologhoz is tartozik valami teszt a vezérlőben)?
-
-
lenko
aktív tag
válasz
Mágus2 #125422 üzenetére
Létezhet, de ez olyan mint az UFO, akkor fogod biztosan elhinni, ha saját szemeddel láttál egyet.
Nem szoktam lelépni, csak ha úgy adja ki a munka, és nem érek rá. Meg lehet nyugodni, egész jövőhéten nem leszek külföldi kiküldetés miatt.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
maximilian4
addikt
válasz
Mágus2 #125445 üzenetére
Amúgy hazudok. Már alapjáraton is okádja a füstöt (pont úgy mint padlógázon), mint az öreg mozdonyok. Lehet azokban is tdi motor volt. Mondjuk azok legalább alapjáraton nem okádták a füstöt.
A Közlekedési Hatóság kötelezett is rá, hogy kipufogó helyett szereljek rá kéményt. Szóval mostmár dupla kipufogó helyett dupla kéményen jön a füst.[pont ilyen] csak mindig jön a füst
Most leállítottam a motort és még mindig okádja a füstöt. Szerintetek mi lehet a baj?[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Vaze
őstag
válasz
Mágus2 #125481 üzenetére
Hali!
Koszi szepen
Azert csak megertetted hogy mit is szeretnek valojaban
Igen nezem az arakat tenyleg hajmereszto 400-500 font korul vannak.
Talaltam egy ilyent,szerinted ez mehet?
fejegysegMSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
atos19881101
senior tag
válasz
Mágus2 #125491 üzenetére
Valamit el de nagyon. Ömlik az üzemanyag valahol. Voltam egy 20km-es körön, és éreztem, h valami nem okés. Lehetett érezni az üzemanyag szagot. Mire hazaértem már füstölt a motor.
Tiszta üzemanyag az egész tűzfal. A kocsi alá kellett raknom homokot, hogy ne hogy nagyobb gond legyen. A szerelőt meg persze már ilyenkor nem érem el.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
Mágus2 #125524 üzenetére
Megnéztem. Nekem benne vannak az adatok vesszővel elválasztva. Kb 12 csoportot logoltam. Excelbe be tudtam importálni.
Azt hiszem kell keresnem másik szerelőt. Megnéztem az olajszintet, és max felett volt sokkal. Kb 7dl olajat szívtam le, így lett maxon (a felső törésnél a nívón).
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Mágus2 #125536 üzenetére
Az utkozest kovetoen elojott hangot azzal orvosoltak, hogy egy benzincsovet rogzitettek, hogy ne verjen bele a bordaba.
De egy honap utan ujra elojott a hang, de csak reggel, hidegen kattog valami, par percig.
Most ala fekudtem reggel, de nem lattam sehol semmit, ami nincs leburkolva, ezert kerdeztemI humbly and respectfully decline™
-
atos19881101
senior tag
-
atos19881101
senior tag
válasz
Mágus2 #125534 üzenetére
Megcsináltam a logot. Sajnos nem melegedett be rendesen a motor, mert a garázsban így is elég büdös lett.
Amíg logoltam, addig meg is jelent egy szép kis folt a kocsi alatt. Gázolaj szaga van ...
Más: Nem tudom emlékszel e még a szomszéd BXE motorjára. ... Ami nagyon csúnyán járt, és a 2-es hengernél írt égéskimaradást.
Itt pihen az autóm mellett. Megfáradt.
Állítólag az egyik szelep tört el a 2-es hengerben, ami beesett a dugattyúhoz, és ott szép rendet tett. Bár nem tudom elképzelni, hogy tud egy szelep csak úgy eltörni.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
Mágus2 #125546 üzenetére
Akkor jó az alapjárati fordulat?
Biztos, hogy üzemanyag folyik, mert megszaglásztam. Nem olaj ... hogy honnan, az kérdés. Szerintem a tandemtől, mert ha benézek a motor mögé, akkor látom a folyást végig a motoron. Most a kérdés az, hogy ez az üzemanyag keveredett-e az olajjal is, mert ha igen, akkor lecseréltetem még egyszer azt is a szerelővel. Úgy érzem, ez drága mulatság lesz részéről.(#125547) Lacess
Én úgy vagyok vele, hogy aki nem dolgozik, csak az nem hibázik. Ha valamit megbontasz, akkor abban benne van, hogy valamit tönkre is teszel. Ezzel nincs semmi gond ... csak azzal van, hogy úgy adta vissza a kocsit, hogy kész, semmi gond vele, és nem szólt, hogy baj van. (Most vagy nem vette észre, de akkor baszki ott baj van.) Nekem már az első kanyarnál fura volt, illetve láttam a fogyasztáson is, hogy valami nem kóser. A legjobban az dühít, hogy ha péntek este nem megyek el egy karikát a kocsival, akkor szombaton mentem volna 100km-re. (Ahova ugye el sem jutottam, és már csak jövőre lesz alkalmam legközelebb.) Akkor szerintem már nem ilyen képeket posztolok, hanem tűzoltóval a háttérben.Szerk.:
De van nála egy fiatal srác. Én is arra gyanakszom, hogy Ő hozta össze most ezt. De holnap kiderül. Az tuti, hogy nem hagyom abba. A csövet is cseréltetem velük. Nem érdekel mennyibe lesz nekik, így nem marad.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Lacess
tag
válasz
Mágus2 #125552 üzenetére
Igen, van ebben is valami amit Te mondasz, tény hogy nem egy ismeretlenes az egyenlet egy hiba kapcsán. Igazad van abban hogy nem mindig ilyen "egybites" a dolog.
Sajnos a mostanában elég sok lyukra futás van/volt "szakemberekkel" (nem az említettel és nem csak autó kapcsán). A legtöbb esetben az Én toleranciám és konfliktuskerülő mivoltom miatt maradtam hoppon. Akár úgy is mondhatjuk hogy nem voltam elég "tökös" kiállni az igazamért, sajnos ennek már mindegy. Talán jó példa ezekre az a "kiváló minőségű" karosszériamunka amit Te is láthattál az autón.
Ismersz, Én nem vagyok ez a "nagyarcú" típus, sőt. Csak az említett dolgok megváltoztatják az embert.
Egyre jobban felb@sz ha az embert átverik, megszivatják, etc. mikor is az ember fizetett és megköszönt.A szerelőmmel valószínűleg én sem tudnék nekiállni görényeskedni. Jó szándékú, lelkiismeretes ember, nem érdemelné meg.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- iPhone topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nintendo Switch
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...