- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
i-sti
senior tag
válasz CharlieDrop #133701 üzenetére
B8 2.0 TDI CAHA 170 lóval nem elég?
Kevesebb mint 9 másodperc alatt van százon.Vagy ott van a szintén E5-os 130 kw 2.0 TDI: CGLC
Ez már körtébb, közel 8 másodperc alatt van százon.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz CharlieDrop #133704 üzenetére
@sir7up: Ha jól tévedek Kiskokónak is olyan van.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz CharlieDrop #133711 üzenetére
Én sem tudok németül de vannak erre szakosodott emberek.
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz CharlieDrop #133719 üzenetére
Mi Nurnberg/Nuremberg-ből "vettük".
Az illető ezzel foglalkozik. Kint volt, saját pénzéből leelőlegezte a verdát.
Haza jött, oda adtunk neki több mint 4,5 millió jmf-et, euróban. Semmi papír vagy valami.Megvette, haza hozta, átvettünk, egy gyors próba kör -> minden rendben az autóval.
Adta az adás vételit, 300 eurót lealkudott azt vissza is adta nekünk.Majd mondta, hogy 500 euró az ő díja. Üzemanyag, kaja, matricák stb.
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz CharlieDrop #133722 üzenetére
8000 euróból B8? automatát?
Nekünk a kézi váltós, 1x zónás klíma, még hátul sincs légbefúvó, nem combtámaszosak az ülések, nincs roló az ablakokon, sima 16" felnik, kb 2x ennyi volt.
Még a pótkereket is kispórolták ennyi pénzért.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
-
i-sti
senior tag
válasz bitpork #133735 üzenetére
Neten találtam egy pdf-et a szerint csináltam.
Más: VCDS kiolvass egy hibát, amit ha törölsz akkor az első MMI indításnál vissza jön. De ennyi. Nem multiplikálódik, nem látszik a GUI-on, semmi. Csak VCDS szól, hogy a firmware nem oké.
Erre gondolsz, hogy ezt is megkellene csinálni.Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz _adaml21_ #133848 üzenetére
Ekkora futás mellett szerintem "sokat" tudnál spórolni egy #fosdízellel.
Egy takarékos motor pl: CAGB, CJCB
AsusBoy fórumtársnak ez van a B8asában.A4 B8 2009-2015 @ 100kW: ~6 liter
VW G6 2008-2013 @ 90kW: ~7 liter
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz sirszevenap #133850 üzenetére
A dízel mindig jobb!
Többet tud mondani Mágus erről, kérdezd meg az Accord-os hasonlítást.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz brumi1024 #133855 üzenetére
A zaj ellen kell egy dupla-üvegezés.
A bűz ellen, nem kell szagolni a kipufogót regeneráció közben.
E5tel szerintem simán mehetsz német nagyvárosokban.
A buta karakterisztikája? Arra gondolsz, hogy 1500től van 3x0 nyúlmókusod, és 5200 lehet forgatni?A mi fosdízellünk Hargitáról 2 nap állas után, decemberi éjszakák után, amikor -18 - -20 fok volt kint.
Simán indult. Tovább izzasztót az elektronika, de simán indult.Diesel 4 ever
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
-
i-sti
senior tag
válasz roseane2004 #134025 üzenetére
a mostani autók fele az autó vételárának a 3x összeszedi a szervizköltségekre. Garancia lejárás után.
Hát akkor sajnos ittmindenkinagyon sokan abból a másik félből van ahol nem költenek egy 60k-s Audira 180k-t szervizre garancia után.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
-
i-sti
senior tag
-
i-sti
senior tag
-
i-sti
senior tag
-
i-sti
senior tag
-
i-sti
senior tag
Ott, a műanyag körül nem gond hogy ha be megy a víz, sár, por, hó, sólé stb?
Nem kellene ott lennie valaminek?A sárvédőíven az a fekete csík miért van ott? Volt ott valamikor esetleg egy ragasztószalag féleség ami nem engedte, hogy amit felver a kerék ne az elemet karcolja össze?
Vettem a LIDL-ből erős szigetelő szalagot. Nem kellene oda ragasszak?
A 15-ös alkatrész körüli részről beszélek, de úgy látom van más is erre célra (talán), a 18-as személyében.
18 - stone chip guard, not for this model
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz sirszevenap #134447 üzenetére
Egy váltó tönkremenése nem az 1.4 TFSI hibája.
Kuplung nélkül párszor kell kapcsolni.
1.4 TFSI, oké, hogy köbcentire kicsi, de azért ereje is van.
Nem pörgeted 3000+ fölött ész nélkül, szerintem bőven működni fog pár, sok év múlva.
Pályán pedig lehet hogy eco-bb, mint egy egy 1,6 szívót pörgetni.
Emelkedőn 5 személlyel kamiont előzni pedig...[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz sirszevenap #134451 üzenetére
Én sem hittem.
De mostanában sokszor megtörténik, hogy 4000 fölött hajtom a dieselt de úgysem húz
Amiket focvis tollából olvastam, ezeknek a T(F)SI-nél nagyon sokat számít a user error is.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz sirszevenap #134453 üzenetére
Lehet, hogy az ár tükrözi is (valahol) az állapotot.
(#134455) Speeedfire:
De, ezért is írtam, hogy ha közel lakik oda.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz sirszevenap #134457 üzenetére
1.4 TFSI-ert 2.6 szerint kevés.
1.6 2.2 szerintem reális.Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz sirszevenap #134460 üzenetére
"nyomatékát leadja alul"
Épp ez nyírja ki a kettőstömegűt. Nem?
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
-
i-sti
senior tag
válasz lenko #134619 üzenetére
Egyik nap én is csináltam egy gyors számolást.
Hogy a 2.0 TDI 125 kw lecserélni egy 2.0 TFSI 155kw-ra.
Előbbi átlaga 6.8, utóbbinak kereken 10et számoltam.
Egy évre, 13 000 kmre levetítve az üzemanyag költség majdnem a duplája lenne.
800 euró kontra 1300 euró.500 euró minden évben. 2 év alatt veszek egy teljesen új kettöstömegűt.
Talán 3 év alatt kispórolok egy DPF-et is a dízellel.Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz sirszevenap #134624 üzenetére
Nem félre rakod, hanem a bankkártyádon marad.
Amire mondjuk tudsz venni téglát, cementet, fizetni a kőműveseket stb.tomcsi, mint már írtam, erre gyűjtők a dízellel
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz FoBCRaistlin #134635 üzenetére
LUK 600 0156 00 -> 237 210 Ft
Ahogy néztem ez találna nekem.Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz FoBCRaistlin #134640 üzenetére
Olyan még nincs akire rábíznám az autót.
Novum Forum Siculorum
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Battlefield 2042
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Robogó, kismotor
- Szemüveges topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Amazon Kindle
- Politika
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen