- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #32367 üzenetére
90 ezer fölött minden olajcserénél ellenőrizni kell a szíjakat. Ha repedést vagy elhasználódást találnak akkor cserélik, a vezérléssel érdemes a hosszbordásat is cserélni(legkésőbb 150 000 nél mindenképpen cserélni kell, de hamarabb sem árt).
Izzítógyertya élettartama a hidegindítások számától függ. Minden alkalommal 2-3 percig még után izzítanak a jobb emisszió elérése végett. A sok városi rövid út hazavágja őket.
Váltó olaj élettartam töltet(németeknél ez kb 200 000km), utána érdemes cserélni hacsak nem DSG, abban 60 000km a csereperiódus.
Vezérlés cserénél érdemes különös figyelmet szentelni a főtengely és a vezérmű tengely szinkronjának 0 fokra történő beállítására. A porlasztó egységek beállítására(motor specifikus, általában felső holtpont az állító csavaron plussz 180 fok) Ettől jól fog indulni, keveset fog fogyasztani, és megfelelő lesz a teljesítménye.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #32385 üzenetére
Mehet, de ha nem akarsz kockáztatni, tartsd be a gyári előírást. Az ESP nagyon kényes erre. Volt már olyan, h a fékolaj miatt rakoncátlankodott, mert a tulaj a legjobbat akarta, és mégsem jött be. DOT 5.1 -el volt baj konkrétan, eldugult tőle az ESP, cserélni is kellett.
Ez nem olyan mint a motor olaj, h nem lehet baj, ha jobbat teszek bele.Ha 2 évente úgy is cserélni kell, akkor szerintem a legjobb választás a gyári előírás betartása, persze ezt rád bízom.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #32396 üzenetére
Márkát nem tudok, csak azt, h 5.1 volt. Eldugitotta az ESP kapillárisait, ami ettől behalt. Nem volt benne 2 évig, szóval valami baj lehetett az olajjal(kollégám autója). A szakszervizek nem is ajánlják bele az 5.1-et csak azokba az autókba, melyek erre lettek tervezve. A régebbiekbe jó a DOT 4, attól legalább nem lesz semmi baja.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #32400 üzenetére
Az ESP két részből áll, van az agy és a szelepek, amiket vezérel. Minden egyes kerékhez 2 szelep tartozik, ha valamelyik akad, akkor nem rendeltetésszerűen működik.
Érdekes volt velel közlekedni, sajnos javíthatatlan volt. Valami fekete ragacsos anyag volt a szelepek mögött, akár hogy próbálták, nem lehetett kifújni belőle(mivel a szelepeket nem lehet kinyitni, csak működés közben nyílnak). Ha valami dzsuva bele kerül, akkor cserés egyben. Lehet az 5.1 csak feloldott valami régi fékfolyadék lerakódást, vagy egyszerűen nem elegyíthető. Ha keveredik a régivel, akkor a fene tudja mi fog történni. Lehet valam állat fog előmászni a kiegyenlítő tartályból.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #32403 üzenetére
Miért nem dugod be a szivargyújtóba
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #32405 üzenetére
Minden attól függ, h mennyire akarod megbontani a kocsit.
1, ha megcsapolod a szivargyújtó tápvezetékét, akkor elvileg kikapcsolható is lesz egyben, amikor csak akarod a gyujtás elvétele nélkül. Ha az ablakok gombjainál lekapcsolható a hátsó ablakok áramellátása, ezzel együtt a szivargyújtó is lekapcsol(felszereltségi szint kérdése.)
2, A gyujtás kapcsoló 15ös vezetékéről is lehet áramot venni.
3, Lengőbiztosítékkal egyenesen az akksiról is lehet.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32477 üzenetére
AVF motor, 6-os váltó, reálisnak tűnő futás. Nekem tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Szakértő urak, szerintetek mennyi km van a verdában? Ismerem nagyon jól a gépet. Várom a tippeket.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #32553 üzenetére
Amikor utoljára ültem benne, akkor 397 000 volt benne, ez a hiteles adat. Motor volt cserélve, meg megkapta a 130 lovas PD 6-os váltóját. Ez volt 300 000km-nél. A motor egy TT-ből származik, amiben kb 140 00 volt a beépítéskor. 3 hónapja lett eladva 3200 euróért. Fénykorában 260 lóerő volt benne egy decens chip, nagy IC meg egy pár apróság. Eladás előtt ezek ki lettek véve, és a gyári soft került vissza. ami maradt, az a kerámia kuplung, motor, váltó.
Ülések, kormány eredeti, váltókar új, mert a 6-oshoz más kar jár.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32559 üzenetére
Haladós videó nincs, talán a tulajnak, amikor én ebben ültem, nem videóztam, azzal voltam elfoglalva, h túléljem.
Luigit megegette volna reggelire, ha találkoznak. A váltó ugyan az, mint a tiédben, csak több a nyomaték, meg a lóerő. A megadott teljesítmény mérőpadon többször is ellenőrizve volt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32678 üzenetére
Ou, ou, ou. Így néz ki egy EGR ami megérett a cserére, vagy a teljes szétszedésre. Mennyi olajat fogyaszt a motor? Ahol dől az olaj az EGR szelepből, ott szökik a töltőnyomás is, amit még képes a turbó kiegyenlíteni, csak nem marad tartalék.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32686 üzenetére
Le volt szépen dugózva, de erre számítottam.
Cserélni azért kell, mert szökik a töltő nyomás. Nem muszáj cserélni, elég szétkapni a fedelét és ott egy csavarral ledugózni a membrán tengelyének a helyé is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32689 üzenetére
A külseje olyan mintha leöntötték volna olajjal. Ez az olaj a membrán ház alján lévő lyukból származik, ami azt mutatja, h a membrán át van szakadva. Ha kijut az olaj, kijut a 1.5 baros nyomás is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #32695 üzenetére
Ez le van vakítva, azért nem száraz, mert nem ereszti rá az EGR a 800 fokos kipufogógázt, ami megszárítaná. Ez rendben is lenne, de ha oda ennyi olaj feljutott, mennyi lehet az IC-ben Ez az olaj csak 2 helyről származhat.
1. A turbó tengelye mellett ereszt. Ez nem jó, és akkor hamarosan ketté is szakad a tengely.
2. a szelepfedél szellőzéséből nyomja a motor, az olajleválasztó már nem tölti be a szerepét. Ezt elég egyszerűen lekötni egy hosszú csővel kivezetni a motor alá, a megmaradt lyukat a szívócsonkon pedig ledugózni. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32708 üzenetére
Ha továbbra is olajos lesz a motor teteje, és az EGR, akkor a motor szellőztetőjében keresném a hibát.
Az egr ha ereszt, akkor a függőleges tengelyt kivágni, és csavarral bedugni.-veretni- gyilkolni, gondolom arra céloz a, h ellenőrizni kell a padlólemezt a gázpedál alatt, a nagy igénybevétel miatt lehet egyenesíteni kell.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32738 üzenetére
Ha nem használ a ragasztó,keress meg privátban. Fölöslegesen túl van pörgetve a turbó, ha valahol kifúj.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32748 üzenetére
Gyárilag 1 bart tölt, és azt írtad annyit tölt chip-el mint gyárilag, de gondolom félreértés volt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32754 üzenetére
Az nem a gyári volt. Pillanatnyi túlnyomás lehet, padlónál,de csak 5 másodpercig tolerálja a vezérlő, onnan vészmód.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32758 üzenetére
Megnéztem, gyári max nyomás 1,35. Mindegyik ASZ motorra vonatkozik. 0,2 eltérést 5 másodpercig tolerál.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Hétvégén felkerültek az új téli gumik. Egyenlőre annyit tudok, mondani, h hangosabb mint a nyári, bár még nincsenek bejáratva. Bridgestone LM32.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz narancsnn #32783 üzenetére
Ehhez van kereted, is? Az eredeti keret tuti szögletes, ennek meg kerek sarkai vannak. Ez a bele való.
ELvileg működnie kell. Nem értem mit értesz kezelés alatt. Bekötöd és szól.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32794 üzenetére
Nekem új a kat, de ha le tudja venni, neki adom. 4 óra alatt cseréltem ki. mert egyik vége a tubón van. Annyi hely sincs ott, h elejtsd a villáskulcsot. Felakad valamiben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Autós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Okos Otthon / Smart Home
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 10
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen