- Yettel topik
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Honor Magic V2 - origami
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 11 - népalma
- Samsung Galaxy A3 (2017) - indulhat a vizes vébén
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- iPhone topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
ph Az új AI TOP 100E szériás tároló 2 TB-os modellje például 219 000 TBW értékkel rendelkezik.
-
Akciófigyelő: OneSport OT05 bringát lehet nyerni
ma Két kerékpárt is sorsol a gyártó, ebből az egyik kifejezetten a Mobilarena olvasóinak szól.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz
Mágus2 #54667 üzenetére
Ez az!
Mas: P0171 hibakod a VW Golf 1,4 benzinesbe (2004) - szegeny keverek az 1. hengersoron.
A hibajelenseg meg mindig u.a.: hidgen nem akarodzik elindulni. Puffog a motor, pillanatra beroffen, de le is fullad. Gazzal jaccccadozva 3-5. inditasra beindul, de utana is dadogva jar, ero nincs bent. Ha bemelegszik, utana mar megy rendesen es elsore indul is a meleg motor.
Ha lehuzom a motor hofokerzekelot, akkor annak hibajat ki tudom zarni? Minek a hibajat lehet meg cseredarab nelkul kizarni? Lambda szonda le lett huzva, akkor is ugyanugy nem indul.Megegy: idonkent zorog/csattog a bal oldalon egy kutyu. Mintha ivet huzna valami a belsejeben. Kepet mellekelek a csattogo elemrol.
A fekete a ket feher kozott...miaz? Fizikai behatasra neha elhallgat.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
perge666
veterán
válasz
Mágus2 #54726 üzenetére
Jó ez hülyeség hogy tökéletes,mert vannak hibái,ott van mondjuk a kuplungja,amit sokkal erősebben kell benyomni mint a többi autónál,de én már megszoktam,és a szerelő is mondta hogy nem olyan vészes,sebességeket jól veszi,nem dobálja..........
Első évben mentem vele majdcsak 12 000 km-t,de én inkább motor párti vagyok,és amikor tehetem,(nyáron) akkor motorozok,ezért is nem megy bele a kilóméter,viszont télen csak autóval járok!
Meg az sem utolsó szempont hogy fűtött garázsban tartom.
Egy Seat Cordoba,az első oldalon van róla kép is. -
gabor85
őstag
válasz
Mágus2 #54726 üzenetére
5 hónap alatt kerek 10000 km, épp ma néztem, most írom épp az excelt hogy mit kéne javíttatni rajta.
Ennyi idő alatt az ember megismeri a főbb hibákat, és szembesül azzal hogy az autója bármikor meglepheti.AndrewTdi: kissé el van írva a Passat típusa a weboldalon, pl 2005ben már csináltak 7es Passatot?
ügyes!
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
-
Rambovits
senior tag
válasz
Mágus2 #54726 üzenetére
Én is úgy voltam vele, hogy húú, tök jó 1 év alatt (amióta nálam van) semmit se kellett csináltatni a kocsin.. Most meg már szidom magamat, hogy miért nem csináltattam meg 1-2 dolgot a nyáron már :/
De amit tudok azért házilag megoldomSzerencsére könnyen szerelhető fajta.
Ez igaz az Octidra is? Vagy azért ahhoz már fel kell kötni a gatyát?
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
lsebestyen
addikt
válasz
Mágus2 #54790 üzenetére
Amúgy Skoda Octaviaban van mód arra, mint nálad, h mutassa a pillanatnyi/átlag fogyasztást az óra helyett? Vagy ez változó, h melyik tudja? Skoda Octavia 2003-as 1.6 MPI, vagy megint kevés az adat?
Gondolom valami kezelőszerven lehetne állítani, mint pl a zafirába...
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Mágus2 #54832 üzenetére
Nem tett jót neked ez a rang...gyanúsan kedves vagy mindenkivel...még olyannal is aki nem linkelt elég képet a gépsárkányáról
Ck
---------------------------------Snip---------------------------------
* turn on radio - the word "safe" appears in the display.
* press the (AS) and (RDS) buttons simultaneously and hold them down until "1000" lights up in the display.
*release buttons. Do not, under any circumstances, continue holding them down or press them once again. This would cause the radio to consider the number "1000" to be the input code number.
*Use pre-set station numbers 1,2,3,4 to enter the code number on your Radio Card (this can be found in your manual).
*once the code is shown in the display, press the (AS) and (RDS) buttons again simultaneously and hold them down until the word "SAFE" appears in the display.
*release buttons. Soon afterwards, a frequency will be displayed.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Ck.
addikt
válasz
Mágus2 #54850 üzenetére
Dehogy baj, félreérthetően írtam.
Szóval nyáron fedeztem fel, hogy van a kocsiban állófűtés, de akkor ki is próbáltam és nem működött. Azóta ma próbáltam először ismét és most reggel működött. Akkor 30 fok, most 2. Ezért írtam, hogy nem is biztos, hogy rossz.
Mindnesetre most ott van a szakinál, 1-2 dolgot még ma átnézetek rajta, mert holnap irány a nagy 2000 km-es út.[ Szerkesztve ]
-
-
freaghill
őstag
válasz
Mágus2 #54918 üzenetére
Ne haragudj, elfelejtettem.
G3 1.9 TDI AHU 90 LE
Csak 1 kulcsom van hozzá (kötsög nepper nem küldte el a másikat) és úgy emlékszem, mikor kinn voltam, hogy amikor elfordítottam a kulcsot a vezetőoldali ajtónál akkor lezárt a másik oldalon is.
Itthon észrevettem egyszer, hogy nem csinálja, azóta semmi változás.
Szervizkönyvbe láttam, hogy lehet a csomagtartónál állítani, hogy azt is zárja a központi vagy ne. Egyszer sikerült eltekerni, hogy ne zárja, azóta semennyire se megy, mert a kulcsom elég görbe. Lehet ez zavart be? Vagy ez független?Így most ha lezárom a kocsit és lenyomom az anyósülésnél a gombot akkor a csomagtartóm még mindig nyitva van.
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
válasz
Mágus2 #54922 üzenetére
Holnap szerintem rá is nézek, köszi szépen!
Ha nem emlékszem rá, hogy kinn ment volna mellé burrogás is, akkor azt jelenti, hogy mégis csak utólagos és nem pneumatikus?
Mert ahogy nézem a tankbeöntőt is ennek kéne zárnia de nekem mintha a tanksapkámon lenne egy zár.Holnap mindenképp ráfekszek a dologra.