- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
it A spanyol közlekedési hatóság észrevette, hogy valaki adatokat próbált szerezni tőlük – lehet, hogy járművezetők millióinak privát adatait árulják online.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ujskodas #186424 üzenetére
ACT (hengerlekapcsolós) változat, van már benne részecskeszűrő is, ugye? (Nem tudom, hogy volt-e ezek nélkül a 110 kW-osból.) VW508.00 előírást teljesítő olajat keresnék, bár elvileg a VW504.00 is előfordul (forrás a 2020/01 user manual [link]):
másik leírás még így írta:
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #186433 üzenetére
Meg is van: [link]
#186432: "Gyári olajat" lett volna az eleje, billentyűzet összekavarta.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Retekcloud #186703 üzenetére
Pilkington műhelybe vinném
-
molnarpeter
nagyúr
válasz papg79 #186716 üzenetére
Ha nem akar felmenni, akkor végső esetben fegyverzsírt használunk, de igazából szárazon illik szerelni esetleg edényben forró vizet vigyél ki és előtte tedd bele az új csöveket, úgy rugalmasabb a gumi és picit könnyebben felmegy. Szerintem érdemes lenne megnézni az alu szakasz végeit, szükség esetén jobban rátolni a gumi csövet. Rugós bilincs miatt a cső falvastagsága is számít szerintem. Nameg ha lent van a régi slag, jó alaposan le kéne tisztítani, ahol korrózió jelent meg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #186719 üzenetére
Golf nem, de B8 megvolt. Olvasottak alapján olcsóbb a G8 bele, mint a G7 volt, illetve sok a tapi felület, Passat ilyen szempontból jobb. Arteon?
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Lacess #186783 üzenetére
Nekünk is ilyen defektünk volt legutóbb, elöregedett a szelepcsonk, szépen leeresztett tanulság: párban új gumi szerelése előtt megmozgattam a másikat is, nehogy ki legyen repedezve, a rosszat meg letéptem (otthagyásos szerelés volt, biztosra akartam menni)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz HurricaNe #186896 üzenetére
BKD különc kicsit a 2.0 PD-k között, mivel nincs benne kiegyensúlyozó tengely, az olajpumpa régi fajta láncos, és a jobbféle elemek vannak benne. Hengerfej viszont első időkben hajlamos volt repedni, cikkszám alapján meg lehet saccolni, hogy még a kockázatosabb van-e rajta
Vezérlés dolgot sikerült megúszni szelep sérülés nélkül ezek szerint, kompresszió volt mérve? Indítózás közben ugrott szét, vagy hogyan történt?[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz footy #186991 üzenetére
Koksz és olajfogyasztás kockázata áll fent utóbbi nyilván kevésbé jellemző, ha vigyázol rá, de szerintem az a biztos, ha korrekt helyről veszed az autót.
focvis: valamelyik topikban Jász EFB-re nem reagáltam - nemrég mintha láttam volna én is, mikor traktorba kellett akku ZAP van még jó árban, kíváncsi leszek, melyik mennyiért lesz majd pár hónap vagy év múlva.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #186994 üzenetére
Jász szokott lenni a legolcsóbb, kíváncsi vagyok, hogy viszonyulnak egymáshoz a külföldi márkák áraival ha nem csak címke, hanem saját gyártás, akkor gondolom egy idő után olcsóbb lesz gyártani, ahogyan megtérül pár kezdeti beruházás, de nem vagyok benne az iparban, csak elmorfondírozgatok néha Összességében meg úgyis mozognak az árak, ahogyan az ólom, munkaerő stb ugrál, pár éve 31 volt akcióban a 150 Ah-s Banner (az mondjuk messze legalacsonyabb árként nyert akkor), most 38 volt a 155 Ah-s Jász akku.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz footy #186998 üzenetére
Nagyon hosszú lejtőn motorfékkel legurulva fel tud picit gyűlni az olaj, utána gázt adva kék pamacs árulkodó lehet, de ezt elég nehéz megvalósítani, és nem is alkalmas minden esetben kimutatni a bajt. Legjobb szerintem, ha van rá még gari, vagy az eladó ad mellé valami használtautó biztosítást mondjuk
Előny, hogy nincs okoskerék, olajat meg az 1.4 is tudja enni, persze a nagyobb teljesítmény miatt nehezebben jut el oda.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #187014 üzenetére
Osram Ultra Life van pár év garanciával, csak mondjuk nem is olyan a fénye valószínű
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #187047 üzenetére
VCDS-sel rendelkező egyének pl megoldják, ahogy írta Doki is vagy vannak consumer alternatívák, pl OBDEleven, azzal kényelmesebb.
Gumi: jó lenne a mostanin kihúzni, amíg nem jön haza a gép, aztán 225/50R17 itthon (szvsz nem gond a felnit illetően, gumis topik összefoglalóban találsz táblázatot szélességeket illetően). Kint nem mernék eltérni a bejegyzett mérettől. Pótkerék ha jó az első tengelyre, akkor viszont lehet megkockáztatnék egy 16" acél garnitúrát a magyar télvíz idejére majd...
Forgalmiban a vontatás adatok vannak nagyon részletesen (AHK), előtte a számok passz, utána meg csak az Euro 5 szerintem és ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #187052 üzenetére
Kipu flexibilis cső, kartergáz visszavezető?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz daniel2121 #187078 üzenetére
[link] MQB A0 szerintem mind ugyanaz lesz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mamboo #187100 üzenetére
Amikor hibás az izzító, de használva van a kocsi, jobban be tudnak gyógyulni. Valószínű azért ennyi a munkadíj, mert órákig tartott, míg ezt a 3-at is ki tudta szedni egy darabban negyediket érdemes kínálgatni különböző lazító anyagokkal, ha zavar, aztán visszatérni vele, hátha megindul... persze nem tudjuk, hogy néz ki a belső oldala. Ha beletörik az az utolsó, akkor viszont hengerfej leszedéssel járt volna a művelet, az meg még drágább.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Asbee #187217 üzenetére
Ha SOS és mindkét fajtát hozza a rendszer, akkor szvsz be kéne rendelni mindkettőt aztán 14 napon belül vissza a nem megfelelő. 24 mm vastagságig elfér levélben a dolog, úgy a legolcsóbb. Sajnos nem tudom, mitől függ a 2 vagy 4 pin alapvetően, ha tippelni kéne, akkor műszerfalat mondanék (és akkor minél újabb, annál inkább 4 pin). Vagy fel lehetne hívni egy VW szervizt, hogy alvázszám szerint melyik kell
focvis: Chrome mellé kellett a 16 GB RAM
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen