Hirdetés
- iPhone topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
narancsnn
senior tag
válasz Mágus2 #52286 üzenetére
Erről a leírásról mi a vélemény?
Helló! Jól hallotad ! figyelj ezt a turbót láttam járni, fel/le lóg egy picit oda/vissza nem.. olajozni is csak minimálisat olajzot.. annyit mind minden használt turbó,, csak magát az autót összetörték és elbontották Ám ez egy 2.0 PDsuperb-n volt szette a lábát.. geometria is jól dolgozott (előtte vagy 10 000Kmel lett kipucolva) Én azért vettem meg hogy majd felrakom az AFNemre mert eggy az egybe rámegy!!de végül projekt módosítás lessz.. met találtam nagyobbat.. szóval én igazándiból 58ba vettem 50pénzbe hirdetem!AZ enyémben garantáltan ennyi van
Mert asv-re való is van? Ha igen, azon mit kell átalakítani?
[ Szerkesztve ]
-
narancsnn
senior tag
válasz Mágus2 #52294 üzenetére
Az oké, de Nekem nem gyári ---»ezért is gondolkoztam az erősebb turbón, hogy azt ne kelljen feljebb húzni, hanem a gyári nyomáson működjön.
Köszi, nem olcsó. De még mindig kevesebb mint az ajtód ára
De ha el lenne csesződve a turbóm, akkor nem füstölne jobban ?
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #52294 üzenetére
Milyen szörny?
Itt egy képsor, csiga, ic, stb.
Sztem megvan a visítás oka. Konkrétan ahol a csiga csatlakozik az ic csövezéshez, ott fáradt el a csati.narancsnn: kell a csiga? Pöpec állapotban van.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
freaghill
őstag
válasz Mágus2 #52311 üzenetére
Arról el is felejtettem mesélni.
Golffal (1.9 tdi 90 ló ahu) ugye volt az a probléma amit mondtam, hogy 150-60nál nem ment jobban. Azóta próbálgattam, múltkor (óra szerint) elment 180ig onnan nem is erőltettem, illetve más fokozatba is elpörgött 4k fölé.Később ránéztem progival, hogy milyen kódok vannak, a lufiét kiütöttem, nem jött vissza, illetve az adagolónál volt még valami. (Intake Manifold Pressure ha jól emlékszem)
Apám gépe (passat b4 1994 1.9 tdi 90 ló 1z) viszont még mindig beteg, de most lesz szünet és mindenképp rá akarok nézni programmal.
Sajnos füstöl is, olajat is eszi és nem is az igazi teljesítménybe.
Turbó probléma is volt vele miután az EGR szelep ki lett kötve de, hogy konkrétan mi volt a csigával nem mondta meg a szerelő. Csak ennyit közölt: Nem kell neked mindent tudni.Motorcsere lenne a passatba akkor milyen motort lehet belerakni anélkül, hogy papíroztatni kéne?
Ha más milyet (110 lovasat) akkor mennyibe lenne a papírozás? -
-
narancsnn
senior tag
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #52391 üzenetére
nincs sehol, csak a porschénál... de ott is olyan körülményesek hogy nem lehet telefonon megrendelni, hanem be kell menni, előleget fizetni és majd hozzák napok múlva vicc... egy 1200ft-os vacakért... azt mondja ez olyan alkatrész ami nem szokott lenni náluk. Senki nem tisztít fojtószelepet soha?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz Mágus2 #52564 üzenetére
Várlak szeretettel! Lesz mit kivesézni és örömködni
MOD akkor sem volt vele bajom 6 évig...
'99 volt a papírjaiban[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
válasz Mágus2 #52614 üzenetére
http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/a6_allroad/audi_a6_allroad_quattro_2.5_v6_tdi_pro_tiptronic_1-tulajtol_-7352517 Ezt vedd meg- az izzó helyett.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
janos666
nagyúr
válasz Mágus2 #52612 üzenetére
Amíg alacsonyra állított aftermarket xenon volt az A4-ben, addig sokkal kellemesebb volt vele autókázni esténkét (közelebb állt a színe a fehérhez, mint a nyomasztó sárga halogén, na meg persze messzebbre vitt a magasabb intenzitása miatt) és a szembejövőt is kevésbé vakította, mint a szabályosan beállított halogén (alacsonyabbra tekerve is messzebbre láttam el vele, de mivel alacsonyan volt, így nem verte olyan közvetlenül a szembejövő retináját - kipróbáltam élesben is apám kocsijából nézve, húgommat beültetve ebbe, mikor gondolkoztam kivtessem-e...).
Azóta is bánom, hogy kivetettem a rendőrpara miatt (bár egyszer be is kaptam egy masszív útszéli átvizsgálást csak úgy véletlenszerűen, lehet beszoptam volna). Nem is adtam végül el aprópénzért, hátha egyszer fellazítják a szabályozást és nyugodtan visszatehetem (persze vehetnék akkor újat, de ezt csak apróbpénzért akarták elvinni).
---
Amúgy igazad lesz a múltkori nehéz indulásban.
Miután kicserélték a PD elemek gyűrűit, nem teszteltem szándékosan, így egy-két napig nem vettem észre, de ugyan úgy szarul indul még mindig, ha hosszú út után (minimum 20-30km) épp csak pár percet, de pihen.
Még nem fizettem érte, de ha lehet vele alkudozni, akkor nem is leszek hajlandó többet, csak az anyagköltséget, mert csak azt kértem derítse ki miért indul szarul, az itteni javaslatodra mondtam is neki, hogy gyanakodjon az indítómotorra, aztán hívjon fel, mielőtt hozzányúl, erre szó nélkül cserélte a gyűrűket, ami nem nyert (vagy ha ki kell fizetnem a csere teljes munkadíját, és most még a hiba valódi javítását is, akkor többet ide nem igen viszem az autót *).
* Bár még nem tudom mennyit akar majd kérni, mert fennakadt a dolog, míg rendelt egy csavart a váltóolaj cseréhez (az olaj meg már megjött, úgyhogy azt még mindenhogy ő csinálja, és addig nem számlázott, míg egy hétre fennakadt az ügy).
De a váltó olajteknő csavar is szép mese. Totál szét van nyírva a mostani feje. Nem is tudja még sneki, hogy lesz végül kibányászva úgy, hogy egy új csavar visszamehessen a helyére.
Először vettem életemben autót, de az ilyenek miatt legközelebb már nagyon paranoiás leszek, és nem lesz lepacsizva a dolog annyiból, hogy aki a parlamentbe járt vele, az csak nem baszott szét rajta semmit (ezekszerint a faszt nem...).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen