Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Apple Watch
- iPhone topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel topik
- Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
gp A sokak által várt felújítás premierje már nincs vészesen messze.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50776 üzenetére
Ebben az autóban nincs ilyen jeladó.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50787 üzenetére
Főtengely jeladó van benne, mint minden modern motorban. De a diagon látni kellene, ha kiesik a jele, ki kellene próbálni egy cseredarabbal, mielőtt vennél 1-et. Remélem az adagolód tetejét visszatették, és nem fizetted ki a másik fedelet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50803 üzenetére
Szerintem leállna a motor, annak a jeladónak nincs helyettesítő értéke, ha meghal a jeladó, vagy kiesik a jel, leáll a motor.
Viszont a 3. henger befecskendezőjén van egy elektormágnes tekercs, aminek szintén elég sok köze van az alapjárathoz, annak nincs elrágódva a kábele, nem ér oda a testhez valahová? Ez a felső motorburkolat alatt van, a vezérléstől számított 3. henger befecskendezőjén.
Adtatok az adagolónak valami edényből enni, hogy kizárjuk az ü.a. ellátási gondot? A képen a 4.
Van az adagolóban egy leállító szelep, ami nem szabad, hogy szoruljon. Ki kell tekerni, és kivenni a belsejét, majd visszatenni üresen, ezután furcsán fog leállni, mert el fogja fojtani tőle a levegőt így is, de nem olyan simán fog megállni a motor leállításnál. A lényeg, hogy ha kint lesz ez a szelep, és nem fog jelentkezni a gond, akkor csak azt a szelepet kell venni.
Az adagolós ilyesmit nem nézett? Tényleg nem értem ezeket az embereket, egyáltalán miért fizettél?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50839 üzenetére
A szelepet kicsavarhatod te is, ne veszítsd el a belsejét
A gázolajszűrő már csak az utolsó állomás, eldugulhat a rendszer szinte bárhol...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50843 üzenetére
Mindent ki lehet mérni, csak türelem és kitartás kell hozzá. A
mestereknekmeg üzenem, mielőtt valamihez hozzányúlnak, ezzel tisztában kell lenniük, és neked is. Tedd olvasási nézetbe és jó szórakozást.bajnokpityu Nem ismerem ezt a márkát. Mobil?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Arra gondolt a költő, hogy ha nem tudod, mit kell nézni egy dízel autón, akkor úgy át fognak
baszkúvágni a palánkon, hogy arról kódulsz. Vigyél olyan embert, aki tudja mit kell nézni, mert a tapasztalatot nem lehet csak úgy átküldeni méjlben. -OKbitpork Mindig megszólítva érzed magad.
just FYI Az első szériás haldexek elég gagyik voltak, sorra haltak rajtuk a vezérlők, egy csomó zseton fenntartani, és +120kg. Nincsenek olyan szinten, mint Gazsi hajtáslánca.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem, akinek csak van itt körülöttem, mindenkinek volt már vele baj.
Panaszkodnak, hogy nem kapcsol be a hátsó hajtás, a múltkor hívott egy arc, hogy folyton megy a hátsó hajtás.
A legdurvább kérdező, itt ki is tenném a 18-as karikát, mert a nyugalom megzavarására alkalmas mondatok következnek:
Te, figyelj, nem lehetne nyárra levenni a kardánt, úgy sem használom a hátsó hajtást nyáron, ha már beragad úgyis, minek forgassam még a kardánt is. Tudod, nyárra levenném, majd télen felrakom, mert így marha sokat eszik, nem azért vettem tdi-t hogy 7-et egyen. Mindenki 4 literrel jár.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #50890 üzenetére
Nincs még tapasztalatom ezzel a márkával, ettől még lehet jó az eneos, viszont :Total QUARTZ 9000 5W-40 1L -ezzel van vagy ezzel Mobil Super 3000 5W-40. Egyik legjobb ár/érték arányú olajok. Egy próbát megérne neked is. Mindkettő teljesíti a motorodhoz tartozó normát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50898 üzenetére
Tedd vissza a belsejét a szelepnek és mérd át a kábeleket. A 3. befecskendező kábele OK?
Még valami, a test rendben van mindenhol? Egy bikakábellel érdemes áthidalni a motort és az akksi - pólusát.
A motorvezérlő az ablak alatt van. Érdemes arra is rápillantani, nehogy ússzon ott valamiben. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50906 üzenetére
Az az adagoló 2 pumpa egyben, egyik szívja a cuccot a tankból, ott nincs semmi, csak szívókosár, a másik tolja a befecskendezőkbe.
Lehet elkopott a pumpa ami szív. Jól sejtem, hogy amíg nem melegszik be, addig nincs gond? a barna-fekete hányas pin a csatlakozóban?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50906 üzenetére
Cserélted a gázolaj szűrőt, a gumi karikákat is cserélted a termo szelepen? Mindkét csövet ami az adagolóba veszet, lógasd bele egy gázolajjal teli üvegbe, indítsd be, és ha úgy is szaladnak a bubik, akkor az adagoló belsejében valahol levegőt kap.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50911 üzenetére
-N108-szelephez megy az a 9. pin. adokumentumban amit küldtem a 47. oldal felétől kezdődően olvasd át.
Ami érdekes, hogy semmi hiba nincs a vezérlőben, pedig az N108-ra kellene, hogy panaszkodjon.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50914 üzenetére
Ki kell mérni azt a csatlakozót a doksi alapján.
Az adagolóból kilógó csatlakozón:
– Ehhez a csatlakozó 9+10 érintkezői között az ellenállást megmérni.
Előírt érték: 12...020 Ω
Ha az előírt érték nem teljesül:
– A befecskendezéskezdet-szabályozószelepet -N108- kicserélni. -bármelyik adagolós megcsinálja.Ha az előírt érték teljesül, akkor a motortérben lógó kébelkötegben vagy a vezérlőben lesz a hiba.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50917 üzenetére
Szét kell húzni a csatlakozót és megmérni az ellenállását az N108-nak, ilyenkor gyujtás nincs rajta, motor nem jár. a 9. és 10 pin közötti ellenállás 12-20 ohm között lehet, ha nem ennyi, akkor csere, lehetőleg melegjtsd be a motort üzemi hőfokra előtte.
Ebből kiderül, hogy azért rángat-e mert nem jó a szelep, vagy azért, mert nem jó feszültséget kap a motorvezérlőtől.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50919 üzenetére
Talán a .200 ohm -ra tedd, ha van ilyen rajta, nem tudom milyen készüléked van. Az enyémen 200 ohm a legalacsonyabb érték. Ekkor nem kell átszámolni az értéket.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50922 üzenetére
Az 15 ohm, Eddig jó, remélem nem egy helyben melegíted, vidd el egy körre. Helyben nehezen melegszik be.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50925 üzenetére
És ez az érték állandó, vagy változik néha, figyeld legalább 2 percig.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50933 üzenetére
Érdemes. Legalább átméri a kábelköteget a motorvezérlőbe.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50937 üzenetére
Ha nem talál semmit. Amikor rángat öntsd le az adagolót langyos vízzel. A fedelét, ha ettől megszűnik, akkor kell egy új adagoló.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50948 üzenetére
A másik módszer, hogy az adagolós kiveszi, leteszteli. Szétszedi a vezérlést miatta. Válassz.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50961 üzenetére
Leállítás után megváltozik a nyomás az adagolóban. Ha elektromos gond lenne nem csak melegen jelentkezne. Keresned kellene egy rendes adagolóst.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #51015 üzenetére
Ez jó jel. Majd az elektromos ember remélhük megleli. N108 vagy kábelköteg, vezérlő, testhiba. A többit kizártad.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #51015 üzenetére
Akkor már nem sok lehetőség maradt. Kábelköteg, N108, vezérlő. Lehet csak a vezérlő lábai oxidálódtak el, rosszabb esetbe vizet kapott az egész.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz janos666 #51078 üzenetére
Ha úgy gondolod, hogy egy 10 perces tankolás alatt kihűl a motor, akkor nagyon tévedsz. 120 fokos benne az olaj, 4-500 fokos rajta a turbó, 85 fok körül van benne a hűtővíz. Ott nem kell izzítani, minden üzemmeleg marad.
Indítómotor felújítás előtt állsz. Gázolajszűrő mikori?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz janos666 #51085 üzenetére
No, akkor rendet teszünk az elméletedben.
Hodegindításnál a gyárban számoltak azzal, hogy repkednek a mínuszok, és amint bekapcsol az izzítás(+4fok alatt) nem veszi figyelembe a motorfordulat jelet a vezérlő, 200 fordulat fölött, és maximális adagot fecskendez be.
Meleg motornál, viszont 280 fordulat alatt nem ad neki anyagot, e fölött a fordulat fölött is jóval kevesebbet, mint hidegindtásnál. Egy kopott indítómotor miatt hidegen beindul, bár hallani, hogy csak lóbálja a főtengelyt, nem teker rendesen, de beindul, mel
-
Mágus2
Közösségépítő
Jobb esetben kiégett mindkét tompított egyszerre, néha megtörténik, nem egy x-akta. Ha mégsem ez lenne, akkor a kapcsolóval lesz valami. osram night braker (nájtbréker)+, Mega light
A jobb és baj tompított külon biztosítékon van. Az izzóval kezd. Kibányászni? Cseréltél már B6 pasastban izzót, a kocsi elejét le kell bontani. A poloban táncolni lehet a lámpa mögött.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen