- Telekom mobilszolgáltatások
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Demót kapott a Steel Seed (PC)
gp A Steam Next Fest keretén belül bárki kipróbálhatj a készülő játékot.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Honor 200 Pro - mobilportré
ma AI portrémóddal támad a Honor, csúcskategóriába kúszott árazással.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
Én meg a fritzek fórumán azt olvasom, hogy 130 tempomattal 5 alatt kellene lennie nem 6,5-nek
kamion mögött hátszéllel.. azért ott is van egy két móka mester.. pont múltkor írtam be a b5 fórumra mert a német gyereknek a 2,5 v6 tdi 5 litert eszik 120 tempomattal állítása szerint. Majd maikor beírtam hogy ha a motorolajat írta akkor elfogadható. Azóta nincs a fórumon
-
tresh
addikt
válasz
zetecR #98254 üzenetére
Ha 2.5 rol beszelunk a4 bodeba pont ma irta Munez hogy neki kezi 6 valto 6 egesz valamit evett. En szerintem olyan bo 2-3 liter tuti van az automat es a kezi kozott. 2002-es a6 automata 10-10,5 liter varosba normalisan. Ha szurod neki akkor lazan lesz abbol 13-14 de megy is
palyan tempomat 140nel 9 korul kijon. Ha atlagot nezek es nem varosozol sokat 8-9literrel el van az automata is.nalam 2 honapot volt az a6 12liter alatt nem evett, nem lehetett neki nem kenni
igaz 180 pacis verzi volt alapbol
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
Mági ,
EEN Váltóba mennyi lötty kell?
-
tresh
addikt
válasz
zsolt19900 #98559 üzenetére
Ha a megadott normát teljesíti akkor mindegy amárka. Mágus a gyárit ajánlja bele. De annak valami 10k-15k literje emlékeim szerint. Evvel én úgy vagyok hogy a wv csoport nem olajgyártó cég így ha normáknak megfelelő minőségi olajat teszed bele szerintem nem lesz baj
-
tresh
addikt
válasz
Mágus2 #98564 üzenetére
Ja gondoltam hogy adalék lesz a kulcs. Csak fura hogy pl aki gyártja neki hulla mindegy ki, az nem dobja ki piacra ugyanazt a terméket (gondolom megállapodás van rá vagy valami). Ezért kérdeztem csak ezt, mert ugye akkor ebből kiindulva a motorolajnál is megjátszhatnák/ vagy játssza is ?
zsolt19900: amikor én néztem ez drágább volt
tuti eredeti ez az olaj ?
(#98565) ADAM1337: 1.6 mpi ? van az a motor még ilyen bódéban ?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
zsolt19900 #98566 üzenetére
G 052911 A1 elvileg ez kell bele etka szerint
-
tresh
addikt
válasz
Mágus2 #98571 üzenetére
Tök se tudja én max 1 literesbe láttam eddig itthon.
Hát na de ez a 3x euros ár mindjárt közelít a valósághoz mint sem 3,5k ért a szintén egy lityis.
Hm azért kíváncsi lennék a swag-ra mit tud.swagot itthon is kapni
mondjuk nem full egyértelmű hogy vw-be is jó mert opelt írja hozzá
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
Mágus2 #98574 üzenetére
Nem mondtam hogy nem gyárit teszek bele
Csak megemlítettem hogy nagy matek nem lehet az olajba a fizikai adottságai végett max az adalék, ami ezek szerint fontos hisz az általad leírtak alapján akadással díjazza a nem gyárit. Semmi bajom a váltóval amúgy hibátlanul kapcsol akadás mentesen lehet pakolgatni egy újjal. De lassan szerintem érett lesz a csere még ha a gyár asszondja hogy örök élet +1 nap mert már sok benne a km és ehhez rajtam kívül senki nem nyúlt még az tuti
Csak már sose érek a végére ennek az autófelújításnak, mindig találok valamit ami nem tetszik és cserélem aztán a km alatt jönnek a kopásból adódó cserés cuccok és kezdődik a kör előröl
Nem nagyon merném leírni excel táblázatba hol tart az autó , mert azért már új autóba ülnék lassan. De hát lávcsi van a kis fos tdim felé
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
zsolt19900 #98585 üzenetére
Hát ha harmada akkor gyanús nekem , de ez csak én vagyok
10k körül megy kedvesség nélkül az eredeti és egy ismeretlen web Jóska 3,5 ért a kezedbe adja. Nem lehetetlen de akkor már nem ezen a pár ezren fog múlni szerintem hogy tud, tuti azt kaptad a pénzedért amit szerettél volna.
-
tresh
addikt
válasz
zsolt19900 #98588 üzenetére
1 liter 10k mágus most linkelte feljebb. 3 lityi 30k lista áron. Akkor gyanús nem hogy te 3x3,5k ért megveszed ugyanezt a mennyiséget.
-
tresh
addikt
Haver 2.5 tdi AKE be oil kéne na most az tuti hogy 5+2 lityi fog kelleni. Jól gondolom hogy az 505.01 normás kell bele ergo pl amit én locsolók bele az enyémbe Total quartz 9000 5w40 jó lehet ?
Szűrőből Mann-t kap!
Viszont a váltóba is kéne oil (automata). Váltó kód talán mára már lesz . Csak alvázszámom van abból kiderülhet milyen váltó van alatta ? wauzzz4bx2n005965 Nem tudtam még kimenni megnézni az autót idő hiányába és ha lenne rá mód hogy előtte megvegyem neki az olajakat akkor már úgy mennék, tök tudja mikor lesz időm újra. Köszi előre is
Más: fekete váltó szoknyával sz*rul nézne ki ?
Ilyen színbe nem találok semmit
Ezek a színek vannak
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
ßrainiac #98663 üzenetére
Azért gondolom a formósűn és a v6 végett súlya is van a G4-nek , nem lennék meglepődve ha egy első kerekes 1.8 Tamás G4 a picsájára verne főleg ha piszkálva van. OEM cuccokkal (TT) 225 le -ig fel lehet faragni. Bár tény hogy első keréken az a teljesítmény már lehet csak arra jó hogy elfüstöld a gumit.
-
-
tresh
addikt
válasz
VR6-Fan #98676 üzenetére
Sajna a kereszt a hosszra nem teljesen pluh and play.
simmt, de ahogy nézem nem sok galibába ütköznek ill arra is van megoldásuk majd ha összeáll a srác blogja a kocsival kapcsolatosan akkor bedobom ide is mit tákolt
Haver arcnak a bam-os ~270le-s cupra r-jet utcan siman lehetett kinalni, rajtnal tudtam elugrani jobban, de ott szerintem nem a kocsikon mulott.
Persze sofőr kérdés is de azért a 2-es golf bodé ~200 le körül nagyon csúnyát megy. Havernak volt 1.9 pdtdi épített blokk 210/ 400nm padon mérve. Hát nem vagyok félős gyerek de abba kapaszkodtam ,lámpától lápáig nem igen volt játékos társ
De pl ő is mondta hogy nagyon hiányzik alá a 4 kerék hajtás. Viszont az az sok meglepett arc a lámpáknál igen vicces volt nem nagyon tudták hová tenni hogy elvéreztek
Mondjuk kíváncsi lennék a tied mit lép mert emlékeim szerint elég haladó a te géped is
Amúgy ha lenne hely és időm tuti összeraknék én is egy 2-est csak én diesel vonalon játszósnak
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
VR6-Fan #98687 üzenetére
hogy 6.-ba 200-nál két kézzel kellett az anyósba kapaszkodnom átkarolva azt hogy ne süppedjek vissza a hátsó ülésbe
őőő az nem sz*r
most van az a kék G4 villany tdi 26xl-evel, ahogy néztem a konfig leírást, a létező összes magic benne van,
ennyire mondjuk én sose hackelném szét a gépet mert munka eszköz de azért ha lesz új csúcs turbó kap egy alap valami egyszerű kis sw-t nekem az az átlagos 130-140 le / 300nm bőven elég ha értelmesen van megírva . De már ebbe se tudom kihez lenne értelme vinni aki tudja is mit csinál. Kicsit lentről ha jobban húzna pont jó lenne szerintem akkor az még a fogyi rovására se nagyon menne. Viszont valahol olvastam hogy fix turbóval is próbálkoznak a srácok de gondolom ott pont az van hogy alul nagyon megy fent elfogy vagy fordítva
Nem rossz ez a változó geos turbós dolog de jó lenne ha azzal se kéne szopni
Mondjuk a másik amit nem értek hogy megy itt a gt17 be gt20-as belső faragás és társai lehet én vagyok hülye de azok fizikálisan is eltérnek egymástól talán a hideg oldal egyforma
Na mindegy sokat olvasgattam utána a dolgoknak és ahogy nézem az optimális "tuning" az 160 le ig van 1.9 tdi esetén a többi már tényleg kemény deák ferikbe fáj plusz nincs akkor a ugrás ahogy Te is írtad.
-
tresh
addikt
válasz
Mágus2 #98689 üzenetére
Az indítós ...tudom tudom de tényleg időm nincs jelenleg ..írom a f*sz szerelmes leveleket a generálnak és vissza...
i love építőipar
Hétvégén elvileg nincs meló meg úgy is porlasztócserén leszek és akkor csinálok videót
Amúgy meg lett taposva és most húz szépen alulról is ahogy eddig tette de teszek fel videót bár ha lenne kölcsönbe egy vákuum pumpám akkor megoldanám gyorsba
De ezért az egy mérésért nem veszek 15 ért hogy utána porosodjon
-
tresh
addikt
válasz
VR6-Fan #98691 üzenetére
Köszi hasznos volt ma is tanulgattam valamit ill kezdem megérteni mi merre hogy
Amúgy nekem is azt mondták hogy még vnt 15 el 150le ig lazán megírják füst mentesre 502 csúcsokkal, és nem lesz baja mert szaladgál jó pár tdi így egy ideje.
Igaz nekem ennyi nem kell
502 es csúcsokat kap aztán jön majd a turbó kérdés , meg előtte valahogy előre tákolom szépen a coolert mert ritka szar helyen van az gyárilag
Valami ilyet gondoltam előre csak előtte kiszámolom a mostani méretét hogy elnyújtva milyen hosszú legyen hogy se túl nagy se túl kicsi ne legyen a gyárihoz képest.
Valami hasonlóba gondolkodom csak a klíma hűtő véget necces lesz a szélessége és szarrá se szeretném faragni a lököst. -
tresh
addikt
Vagy még elindulok evvel a kuplunggal haza, és menet közbe beszerzem nálatok ami kell. Úgyis mindig Lipcse előtt megyek fel az A9-esre, így viszont megnézhetem lipcsét drezdát prágát brnot, szlovákoknál pozsonyt is. Meg beugorhatok nővéremhez bécsbe kávézni.
Max ha széthullik útközben akkor Mágus ig olcsóbb lesz a trailer
-
tresh
addikt
válasz
VR6-Fan #98730 üzenetére
Ezt a 150-160 lovat 1749v re 502 csucs mellé mondtak.
Nem tudom hogy az s4nek hogy van megoldva ez, de alapbol ez a bal elol a kerekjarati dob elott es a lokharito koze behackelve gyarilag majd egy kis muanyag elvezeto vel oda terelve a levego amikor elol ott a hely boven neki es csovezni is el lehet lazan. Na majd akkor ma nekiugrok es megnezem etkaba gyarilag hogy van ez. Köszönöm a tippet
-
tresh
addikt
válasz
focvis #98750 üzenetére
Na jó de az 1.4 az 4 hengör nöm 3
Igaz bocs Mági, de a tényen nem változtat nálunk az össze s1.2 tsi haldoklik.. de hogy miért jó kérdés az 1.4-ek igaz abból csak 2 van kötelező szervice és boldogan mennek.Nálunk is csak az 1.2-el van baj régi új minddel van valami nyűg. Most pl a kemény 4000-et futott rapid van szervizbe mert folyamatosan dobálta a hibakódokat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!