- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
Hirdetés
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Tehetős nagy seggű nyuszit mindenkinek!! (akiből legalább egy jobb felni kifér! )
Azt szeretném megkérdezni, h a 2.0 CBAB motoros paszúlyomnál várható, h lesz motorolaj fogyás? Az előző dízel autóm (merci motoros Mitsubishi) cc. 250k-nál kezdte csipegetni, de az is úgy, h 15k-s olajcserekor hiányzott egy minimális a feltöltéshez képest. Tegnap Ausztriában voltunk csavarogni, közel 1000km-t mentünk reggeltől estig, hegyes - pályás mindenes viszonylatban, most megnéztem és az olajból semmi sem hiányzik.
Gondolom nem lesz ez így mindig.
THX!!!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #134768 üzenetére
Köszi Mági!! Szóval ha zabbant olajat akkor az nagy valószínűséggel feltöltő hibára utal?
Összegezve még a tegnapi napot, nekem ez a 140LE/320Nm nem volt határozott az Alpokban. Valahogy nekem az előző dízelem (95LE/210Nm) harapósabb volt.
Lehet, h "csipsz" kell??
Erről meg az jut az eszembe, h kértem ajánlatot egy nagyon neves tuning cégtől, kedvesen felhívtak majd elbeszélgettünk, majdnem rá is álltam. De, annyira gusztustalanul nyomultak különböző magyarázkodó, rábeszélő mai-okkal, h teljesen elment a kedvem tőle. Tiszta TV-shop-os benyomást keltett ahol kötelező a szart eladni.
Bocsánat ez csak kijött belőlem.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz bitpork #134775 üzenetére
Ez sajnos így ebben a formában nem teljesen igaz. Az előző kisebb volt minden tekintetben annak ellenére dinamikában, agresszivitásban messze jobb volt a paszulynál. A tömeg- teljesítmény arányuk meg szinte pontosan azonos a két kocsinál. Talán ahogy Mági írta, a váltó áttételezése és a nagyobb gumik miatt lehet ilyen a CC.
No, meg ez meg már megvan a másik meg nincs.
Mági! Pedig sajnálom!!!![ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
....idáig mindig új autónk volt. Megfizethetetlen jó érzés a szalonból kigurulni vele. Veled együtt "öregszik" tudsz minden bajáról. A szervizeket is mindig úgy választottam, h ott lehessek és a folyadékokat én vittem. Persze ennek nem örültek és pofátlan módon az óradíj is más lett így, de biztonságban éreztem a kocsim.
Most vettem egy nyolc éves nagyon kevés valós 110ekm-es CC-t, olyan tulajtól aki még esőben sem vitte ki a kocsit. Anno Németországból hozták be konténerben, külön megrendelésre, nem sok ilyen van itthon. Külsőre és belsőre is azt tudom mondani, h makulátlan, nem lehet benne kifogásolni valót találni. Ennek ellenére félek tőle mert nem ismerem 100%-ban. Az biztos, h az új autónak ára van minden tekintetben.Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!!!!!!!!!
Szűrőket kell rendelnem a CC-hez. Idáig aktív szenes szűrőt használtam, most találtam valami "Biofunctional cabin filter"-t. Ez mi a jó nyavalya??
Joe
-
simonjoe
őstag
sziasztok Fidzsúk!!
Most nézegettem a paszulyhoz a szűrőket, (tudom írtunk már erről) igaz már megrendeltem a MANN készletet, de mocorog bennem a kisördög, h vajon jól tettem-e, h ennék a márkánál tettem le a voksom. Az előző autóimnál is a MANN volt. Találtam egy MAHLE márkát is ami árban erősebb mint a MANN, de ennyivel jobb is??? Mi a véleményetek, érdemes a MANN-t lecserélnem???
THX!!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz #89874944 #135456 üzenetére
Melyik ocsuan??, Én Budaörsre szoktam menni innen Zsámbékról. Szeretem a kihívásokat, onnan 1x már tréler hozta haza mosás után Tegnap délelőtt is ott voltam simogatni a paszulyt.
Nemtom mekkora motor van a kocsidban, de az nekem nagyon sok lenne, már amit fogyasztásnak írsz. A CC 5-5,2 vel elszaladgál vegyes használattal. Tartós 140-nél 5,6 volt a fogyi. Pár hete egy Osztrák 1000km körüli útról meg 4,8-al jöttünk haza, na abban volt minden. Hegyi szakasztól az autópályáig.Norbi! Köszönöm a segítséged, a MANN biztos marad.....még. Most ebből rendeltem, a pollenszűrője az a következőkben is mert nem találtam más gyártónál ilyen antibakteros-mikroporos fingásbiztos filtert, de utánanézek a MAHLE-nak, nem hiszem, h véletlenül drágább, még a légszűrő nem is annyira kardinális, de az üzemanyagszűrőből igyexem a prémiumot venni, ismerve az itthoni üza viszonyokat.
Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok! HELP!!!!
Ma gondoltam egy kicsit törődöm a CC-vel, és a hálátlan dög így viszonozta:
Levettem az akkusarut, majd a lehető legtöbb csatlakozót amit elértem, levettem spec kontaktisztítóval kipucoltam, levegővel kiszárítottam, majd kontakspray-vel kezeltem a csatikat. Saru vissza, indít. Majd elájultam amikor látom, h világít a fordulatszámláló óra alatt a kis kormánykerék, a másik oldalon meg az ABS, és a keréknyomás visszajelző ikon. Szétb@...sz az ideg!!
Van valakinek ötlete, h mit lehetne ilyenkor csinálni? Ebéd után mennénk Békéscsabára, de így nem merek elindulni.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #135481 üzenetére
..remélem (ismét) igazad lesz , a nejem már malteros kesztyűvel történő élvezetet helyezett kilátásba Indulnunk kellene Bcsabára és nem nagyon merek így elindulni. De akkor nekivágok. Az a baj, h a guminyomást megpróbáltam resetelni, de nem reagál. Az ABS sem, próbáltam az ESP-t kapcsolgatni, de arra sem reagál. Szóval hülye egy helyzet és nem is nagyon értem a fizikáját, hisz akku nélkül csináltam. Ráadásul meg is szenvedtem vele, mert a motor felett van egy kézigránát szerű valami aminek a csatlakozóját alig bírtam levenni, ötször leizzadtam, és kétszer szétb@....tam a kezem, és ez a hála!!!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #135486 üzenetére
MESTER!! Köszönöm megnyugtató szavaid! Úgy volt ahogy írtad. Még az utcából sem értem ki már ki is aludtak a lámpák. Leállítottam és útmutatásaid alapján ESP és a guminyomás szenzor setup-ja is sikerrel végrehajtva. Csak Szentesig jutottunk el,nem volt kedvünk tovább autózni, így is valamivel több mint 500km-en át koptattuk a paszulyt.
Priviben megbeszélünk egy talit, és megyek hozzád, viszek valami ellenértéket.Köszönettel és nagy tisztelettel:
Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok, szép estéset!!
Ma megkapta a CC az olajcserét (Castroll 5w30 LL ), szűrőkből meg MANN került minden hová, a pollen egy extra (Polifenolos aktívszenes szűrő, antibakteriális hatással, gombaölő hatással,
finom-por szűrő ) Azt hiszem ez maradni is fog, de a következőnél a többi MAHLE lesz. Beszélgettem a srácokkal a szervizben és a szűrőkre azt mondták, h OK! De, a Castrol-t nem nagyon favorizálták. Én erre kérdeztem, h miért engedték, h ezt tegyük bele. A válaszuk 1xű volt, mert én kértem.
Azt mondták, h nem igazán szeretik, de konkrétumokat nem tudtak felsorakoztatni ellene. Viszont ajánlották a Mobil 1-et, és a Liqui Moly Top Tec márkaspecifikus olaját. Azt hiszem a következő olajcserénél tényleg cserélek olajat. Igaz nem tudom mennyire teszek keresztbe a motornak, ha 8 éven keresztül csakacastrol volt a favorit?Joe
-
simonjoe
őstag
válasz K Norbi #135556 üzenetére
Valahogy szimpatikusabb. Majd most fogok "alá ásni" a két szűrő gyártónak és megpróbálok száraz tényeket kideríteni. Remélem a megérzés helyénvaló lesz. Pontosabban ez hosszabb történet. Mindenki tudja, h a nők intuitívabbak mint mi, (aki nem hiszi próbálja ki, nem fog csalódni) a nejemnek feldobtam a MANN-t és a MAHLE-t, ő kapásból az utóbbira tette a voksát.
Joe
-
simonjoe
őstag
...azt írtam, h szerintem, de persze, h nem szélesebb, valami 1,9 körül van.
bitpork: az én paszulyom úgy fékez, h a betont gyűri maga alá-elé, így ha, írom HA, én satuznék mögötted, akkor egy betoncunami tolna Szögedig! (majd ha megyek haza, Makó, megírom neked, nehogy elszenvedd a fent leírtakat )Joe
-
simonjoe
őstag
válasz MunezXBK #135789 üzenetére
találtam!!!!!!!!
http://www.ebay.com/itm/RARE-Special-Edition-VW-GTI-adidas-Steering-Wheel-18-Sport-Watch-/182556020069?hash=item2a812fcd65:g:HjcAAOSwjqVZCCr5&vxp=mtrhttp://www.ebay.com/itm/RARE-Special-Edition-Rare-VW-GTI-Close-Up-Steering-Wheels-Sport-Watch-/182556020106?hash=item2a812fcd8a:g:HVgAAOSwtGlZCCrh&vxp=mtr
[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!!
Valaki tudna segíteni VCDS tulajok közül Bp. környékéről a szervizperiódust átírni 10e km-re??
THX!!
Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
válasz LaptopSystem #136019 üzenetére
Szia Zoli!!
Ha akarsz sz@rakodni vele akkor itt találsz "anyagot" hozzá:
http://gpsunderground.com/forum/audi/40558-audi-mmi-3g-europa-east-west-2017-dvd.html
ha nem akkor keress valami korrekt "céget" akik megfizethető áron készítenek használható másolatot. pl:
http://www.satnav4u.com/index.php?route=product/search&search=Audi
De a legbiztosabb ha megkeresed Zsoltot:
http://tempomatszereles.hu/
Ő annyira korrekt a maga területén mint Te! Szívből ajánlom, és ha tud frissíteni azt hiszem potom 5eHUF-ért csinálja, én is nála szoktam frissíttetni, nem görcsölök vele, bár a gépemen (T430s ) van térkép ISO-ban.
Szóval a döntés a tied,Üdv:
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #136049 üzenetére
Szia Mági!!
Szomorúan olvastam az írásod, h a 250k eljövet is tartogat némi meglepetést.
Szeretnélek megkérni, h a tapasztalataid alapján, ha időd engedi és kedved is lesz hozzá, összeírnál nekem egy listát, h mikor mire kell figyelnem, mikor mit érdemes átnézni cserélni??
Még mindig CBAB 2.0 CR 2008-as CC-ről beszélünk 130K-nál tartok km-ben.Köszönettel:
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz bitpork #136110 üzenetére
Én 1x voltam náluk, végtelen korrekt módon álltak hozzám, és a problémámhoz, amit maradéktalanul és profin meg is oldottak. Ezért mertem leírni a tapasztalataim. Persze ez egy emberé, és így nem tekinthető reprezentatívnak. De, nem írhattam dehonesztáló sorokat, mert az én esetemben nem lett volna helyénvaló. Megyek legközelebb is, majd beszámolok, ha valakit érdekel.
Mági! Ne vadulj már!! Valszeg a kocsi marad még egy darabig, igaz egy autóm sem volt 10 évesnél tovább nálam, és a CC már a 9.-be lépett, de a nejemnek annyira tetszik, h egy darabig még biztos marad. Nem vagyok tele pénzzel, de nem is sajnálom a jó alkatrészeket, egyéb dolgokat amit meg kell adni a kocsinak. Az olajpumpát is megcsináltattam, ahogy jelezted felém, szinte egy hónapon belül. Nem volt alaptalan a félelmed, így én is megnyugodtam. Ha majd összeszeded mi az amire figyelnem kell és jobb ha kicserélem akkor nem fogom nem megtenni, mindezt azért, h ne legyen gond vele. Elképzelhető, h a gatyám is rámegy , de nem szeretném még egyszer megélni a tréleres hazaszállítást.
THX&üdv:
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz bitpork #136309 üzenetére
Valami hasonló az érzésem nekem is. Ráadásul van ebben valami "idétlenség", mert itt mindannyian német nyelvterületről származó autót babusgatunk. Mi meg a nejemmel nagyon szeretünk Ausztriába, Németországba kirándulni. Ennek ellenére sosem szerettem és rendszeridegen számomra a nyelv, én is az angolt használom, így kint is.
Más.
A hétvégén felemeltük a CC-t és az alját átnéztem, teljesen OK, van néhány helyen a műanyag burkolaton némi apróbb hiba, de azt majd egy jó műanyagossal megtaknyoltatom. Viszont penetrásan rozsdás a kipufogó. Szerintetek van valami jófajta hőálló festék amivel ezt lehetne orvosolni. Esetleg horgany, vagy cink spray? Vagy hagyjam a francba??Joe
-
simonjoe
őstag
Egy kicsit elgondolkodtató ez a márkaszervizes dolog. Van egy idősebb kollégám, aki kb. a negyedik új VW golfját hajtja, egyiket sem vitte soha márkaszervizbe. Gépészmérnök, sokat beszélgettem vele erről, megtehetné, h csak márkaszervizben csináltassa a kocsijait, de vallja, h nem (csak) az új autóval szakít a gyártó, sokkal inkább a márkaszervizekben végrehajtott "kötelező" revíziókon, és nem szól másról csak a lehúzásról. Tőle hallottam az 1000km-utáni első olajcserét, motorban, váltóban. (Én is így tettem az utolsó új autónkkal, a szervizben először nem vettek komolyan, és a leengedett gyári olaj olyan volt mint a víz! ) Majd a gyári ajánlást figyelmen kívül hagyva 10k-ként olaj és szűrő csere. Az viszont tény, h soha nem volt gondja egyik autójával sem. Nem hiszem, h csak neki jött be. Viszont azt is el tudom képzelni, ha tömegesen elfordulnának a garanciális szervizelésektől, akkor a gyártó kitalálna valami rókaságot.
Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
válasz sirszevenap #136546 üzenetére
..sajnálom, így elsőre nemtom mi lehet, én arra emléxem, h egyszer a futómű állítás után nehezebb volt a "kúrmányt" tekergetni, de szépen lassan megszoktam. Talán három lehetőség merül fel így, futómű, szervó olaj, vagy maga a szervó elégtelen működése. De, gondolom ezt Te is tudod.
Joe
Új hozzászólás Aktív témák
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Külpolitika
- Medence topik
- Kés topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nyaralás topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen