- MIUI / HyperOS topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hatalmas külső kijelzővel és akkumulátorral érkezett meg a Honor Magic V Flip
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Íme az új Android Auto!
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Hirdetés
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #175567 üzenetére
Ez az INA teljesen jó. ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #175582 üzenetére
Ehhez be kellene kapcsolnom a gépem. Holnap megnézem.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
daniel2121 #175591 üzenetére
Láncosra nincs intervallum. ;)
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #175616 üzenetére
Ha a tőke teteje behorpad vagy atszakad, az megrágja a tengelyt rögtön.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #175618 üzenetére
Meg kell nézni, bosch vagy luk tandem van rajta. Sminktükör kelleni fog.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #175686 üzenetére
Egy 4 eurós tömítés hazavágta a generátort. A generátornak nem tesz jót az olaj. A szénkeféken megtapadva a szénporral dörzspasztává alakul. Lerágja a rézgyűrűt a szénkefe alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #175692 üzenetére
Legutóbb egy éve láttam ezt az autót, akkor még száraz volt. Azóta valaki levette a kádat, látszik a piros sziló. Én a gyári szürkét használom.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
rostiron #175782 üzenetére
Légteleníti magát. Fel kell önteni kicsit a max fölé. hagyni alapjáraton bemelegedni. 5-6 perc. Amint eléri az üzemi hőfokot, csökkenni fog a szint. Akkor óvatosan le kell venni a sapkát, maxra tölteni és ismét járatni, amíg bekapcsol a veni a hűtőn. Ezután hagyni kihűlni és szükség szerint maximumra tölteni
-
Mágus2
Közösségépítő
Felújításkor összerakták a régi gyertyákkal?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #175939 üzenetére
A skodrin én is tegnap cseréltem izzító gyertyákat. Szegények még a gyárak voltak. 210 000km és 7,5 év után, rövid betegséget követően az első henger gyertyája elhalálozott. A 3. hengeré meg makacsul kapaszkodott a hengerfej menetébe.
Ezt csak úgy itthagyom az utókornak. [link] Ez a folyékony segéd 10 perc alatt ledolgozta magát a menet tetejétől az aljáig, utána könnyen kijött az izzító gyertya. Még mielőtt otthon mindenki nekiáll a cserének, tudni kell, hogy kitekerni is nyomatékkulccsal kell, nehogy az legyen a következő google keresés, hogyan lehet kivenni a beletört gyertyát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
grizlisandor #176169 üzenetére
Gyárilag oda nem kell semmi. Az a gyűrű túléli a vízpumpát. ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
grizlisandor #176202 üzenetére
Menni kell az autóval, hogy feltanulja a kormányszög jeladót.;) kb 100 méter.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
c00per #176270 üzenetére
Nem tudom mennyit lehet spórolni egy gyári váltó olajhoz képest a nem gyárival, de biztosan tudom, hogy VAG autóknál nem érdemes. Még a Ravenol kap egy esélyt a golfban, az a kísérleti nyúl. Az octavia nem erre van, az mindenből a legjobbat kapja. Majd nyáron kipróbálom és referálok. Többi márka nem ilyen kényes, A Stiloba ment a Ravenol, jó, Fordba szintén öntöttem már, ott is jó, de a VAG váltók
kurvakényesek. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
i-sti #176291 üzenetére
Az van, hogy kell a váltó gyártási dátuma... G03 11 3-ig G052512A2 Olaj kell G04 11 3 Gyártási dátumtól G052527A2 olaj kell. A váltó gyártási dátuma a váltó tetején van kiütve az akksi tálca alatt a kulissza fölött.
Ilyet keress, ha nem találod, holnap pontosan megjelölöm egy autón.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Winchester95 #176294 üzenetére
Toronycsapágyat cseréltél a gumival együtt? Helyes sorrendben raktad bele az alkatrészeket?
Szerintem
elbasztadelrontottad, mert a a toronycsapágyat mindig cserélni kell a gumival, nem bír ki egy lengéscsillapítót sem, nem hogy kettőt.Be lehet tenni fordítva is, de nem értem, hogy sikerült, ha ránézel, evidens, hogy kell betenni.
A vékony gallérja az alja, a vastagabbik fele a teteje.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Winchester95 #176297 üzenetére
A csapágyat a gumival mindig cserélni kell, mert a gumi összeül, erre meg van adva tűrési határ is, amit a felső tányér és a torony teteje között kell mérni. Szemre is megmondom, ha ki van ütve, elég ha lefotózod.
Ez pl cserés. Itt a normál hézag max 5-6mm. Amikor ilyen centis hézagotk vannak, ott van baj... HA ki van cserélve, a gumi alja éppen csak nem súrolja a torony tetejét.
Csak egy tipp... aki otthon akar lengéscsillapítót cserélni, az előtte inkább kérdezzen. Soooookkal egyszerűbb, ha elkötni a talpas gömbfejet, a kormányösszekötő gömbfejet, meg a féltengelyt kibújtatni a kerékagyból és ki lehet venni az egész agyat a rugóstaggal, befogni stauba, leütni, visszaütni a lengéscsillapítót és mehet vissza minden a helyére. Legalább kiderül, ha lóg valami gömbfej. A futóművet mindenképp állítani kell, onnantól meg akkor miért szopjunk az autó alatt, ha lehet könnyebben is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Winchester95 #176299 üzenetére
Ha lötgyögős, valamit szétkalapáltál rajta. Leghamarabb a lengőkar hátsó szilentje szakad le, ha túlságosan elfordítják a lengőkart lefelé. Attól menet közben bizonytalan és kóválygós lesz a futómű. Tehát több a kár, mint a haszon. Be fogok szerezni valami kamerát aztán az ilyen egyszerű műveletekhez lehet csinálni magyarázós videót. Mit, miért, hogyan, vagy épp hogyan ne. Ez egy hogyan ne cseréljünk lengéscsillapítót fejezet lenne. Autón ha nem feltétlen szükséges, ne kalapáljunk semmit. Ki kell szerelni, kint lehet ütni, akkor nem teszünk kárt a futómű többi alkatrészében. Egy futóműben minden hatással van mindenre.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész