- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #96800 üzenetére
Jó az a régi fos adagolós vacak CR-el sincs semmi bajom de modernebb dieselt én már nem vennék. Most már sok éves benzinesek után kezdem átlátni ezt a régi rendszert, tudom mire kell figyelni mi a rákfenéje és igazat megvallva szeretem. Kellett egy ember aki elmondta mit merre (te személyedbe) és egy aki pár trükköt megmutatott. Nemsokára kapja az új légtömegmérőt+turbót+ porlasztót aztán gurulhat a vadonba No meg visszateszem a gyári bakokat mert a utángyártott nem az igazi. De amúgy most hogy normálisan használom 80- 120 tempó között 5 literrel karikázok az meg szerintem nem rossz.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #96806 üzenetére
Tudom tudom hogy elkerülni úgyse fogom de legalább addigra jól kitesztelik/ kiteszteled nekünk a CR-t A hangja meg tényleg parádés a CR-nek. Pont múltkor állt mellettem egy CR-s ódi a6 volt.Elsőre benzinesnek néztem aztán amikor adott egy kövér gázt minden jel arra mutatott hogy itt csak a kipufogót fogom nézni + TDI felíratott Amúgy mostanában a tsi-k fogyasztásán lepődtem meg. Persze az értelmesebbik verzióknál 1,8-tól felfelé.Barátom a cc-vel 1.8 tsi automata váltó városban 9-10,5 fél dugóba araszolva , de a vegyes az ilyen 8 körül meg áll.Szerintem az egész jó ahhoz a kasznihoz igaz nem egy erőgép.Bár állítólag most ott is vagy valami dugattyú vagy hajtókar gond nem is emlékszem mit olvastam.
(#96807) Ck.: pont kb 1-2 hónapja néztem egy ilyen német werkfilmet a tdi korszakairól és nagyon kemény mennyit fejlődött. Pl a pd tdi működési elve felépítése szerintem egyáltalán nem volt rossz elképzelés csak csiszolni kellett volna még picit és simán olyan lehetne mint az adagolós tdi örökké menne+1nap
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #96814 üzenetére
Az autóalkatrészekkel foglalkozó szaküzlet kirakatában egy új ASV motor-
Az mondjuk nem gyenge
De ez a durva hogy nálatok mindent meg lehet kapni akár használtan is garival. Nálunk bezzeg küzdeni kell mindennel. Gondolok itt pl turbó csövek , vákuum cső ect. Itt basszus a márkaszerviz nem tudja cikkszám nélkül mi kell neked... no comment. Már gondolkodtam hogy megkérlek pár alkatrész végett hogy nézz rá nekem árat aztán lehet beboltoljuk mert itthon kín szenvedés bármit is venni..
Láttam én már ennél rosszabb geomozgást is, kis gumi kalapáccsal lehetett csak mozgásra bírni Szintén 2000-nél váltott állandóan és csak város 1 évig Viszont a labda cserén én is gondolkozok emelni emel de szerintem néha megszorul
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz 7600 GS #96851 üzenetére
Nem tudom evvel mi a baj, de ez szerintem úgy ahogy van passzol a g1/g2 alá. Egy 80-as évekbeli verdát tuti nem k*urvitanék el holmi merga vagy barmi felnivel ami tegnap esett le a gyártótól. Szerintem ezekben a vasakban pont ez a király hogy bárki meglátja és rögtön megbámulja mert ültetett racsing verdakat bbs meg merga stb felnivel minden sarkon lát de igenyes g1/g2-t nem hiszem. Amúgy tuti kapok a pofámra de szerintem a g2-ig gyártott autót a Volkswagen legalábbis az én szemembe mondjuk a g1 még jobban szívem ügye de abból jót találni esélytelen
(#96853) Mágus2: de szép na erről beszélünk, akinek nem tetszik ez az tuti b*zi
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz VR6-Fan #96861 üzenetére
Stílus kérdése ez alap, a tied egy épített gép ahol gondolom meg ha oem cuccokbol is épül emlékeim szerint nem alap féked van stb. Nekem sincs semmi bajom se a merga se a bbs és társai felnivel.pl porsche felnikkel a g2 oda b*sz,csak az 10k ból 2 autón van. Pusztan hogy ha valaki full gyárin hagyja csak picit ad neki egy csücst akkor szerintem ezek a felnik jobban kiemelik a tömegben.
-
tresh
addikt
válasz VR6-Fan #96868 üzenetére
Műszaki oldalról gondoltam nem kinézet
Mivel emlékeim szerint a motor igen csak combos benne így gondolom a fék is az alatta . A fékre csak azt értettem hogy a tárcsa mérete meghatározza a felni méretét is.Az ATS cup amit linkeltem az 15" és ha 288-as féknél nagyobb van elől pl akkor azt nem igen teszed fel.Nekem a lemez 15" is épp hogy felfér 288nál kb 1-1,5 mm van a nyereg-felni között. -
tresh
addikt
De a napi számláló nullázódik, a comfort elektronikát meg újra kell tanítani, mármint ablak fel le egy pöccintésre. De amúgy semmi extra Ki kell venni az aksi tartó tálcát is és mind két oldalon takarítsd ki szépen. Az okosok szerint félévente jó ránézni de ált. ősz elején tudja jól össze szedni a sok falevelet stb
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #96924 üzenetére
Schmidt felnit alá nem kell szerénykedni
TH-LINE 3-teilig 10 x 15" -
tresh
addikt
válasz 7600 GS #96976 üzenetére
42K Hart 2 éve van haverom autója alatt most döglik meg pedig gyilkolja nem kicsit 18-as kerekkel. Lemförder ugyanennyit bírt alatta, annak az árát le se írom inkább De amúgy ez is agyon van túlozva, normális középminőséget veszel akkor jó darabig hozzá se kell nyúlni Amúgy meg magyar utakon hulla mindegy melyiket veszed mindet szétveri 1-2év alatt..
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz MunezXBK #96985 üzenetére
Vezető függő is nagyban a dolog, az Övé egy húzott kotró jól megültetve ( elől min 5-6 cm-t ül hátul is kb ennyit)+ 225/40 R18-as gumikkal és idióta vezetési stílussal. Tehát ő elég extreme user ilyen téren és még nála is bír 2 évet a futómű azért írtam hogy ennek is nagyobb a legendája mint az alapja hogy kényes a futómű.
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #97053 üzenetére
Porsche Buda
Mindegy kb egy árban lesznek komplett szettet néz csavarokkal mindennel együtt. cirka 120-140k között lesz a történet+ a munkadíj
-
tresh
addikt
válasz bitpork #97064 üzenetére
Valószínű olyan helyre viszik ami hülye biztos azért ők se szeretnék hogy bárki lenullázza nekik a gépet..
Plusz [rvilike] szerintem arra akart célozni hogy ha elrúgja neki akkor nem fog fejre állni vele nem fogja keresztbe b*szni vagy egy helyben pörögni mert mindent korlátoz és megfog az elektronika ergo hülye biztos. Most azt leszámítva hogy ha forgalomba akar ramboskodni akkor tuti csattan mert nem érzi még az autót nem tudja hol vannak a korlátjai határai ect.
-
tresh
addikt
válasz bajnokpityu #97141 üzenetére
Megoldás ne használd csak járasd a garázsba... főleg a tsi-t mert azt szereti
Túl van megint lihegve ez a dolog. Azért lehet hogy aki tervezte az látott már motort, igaz nem az ilyen fos 3hengeres motorokra értve. Amúgy meg a mi tervezés 200k km aztán kuka.. nem az a cél mint régen
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Ne haragudj de jót mosolyogtam most. Ne a végleteket vegyük alapul. Itt nem arról van szó hogy van egy lóerő és egy nyomaték gomb azt kattint kettőt és kész. Egy hozzáértő ember nem letölti a 10-20%-ot adó mindenre feldobható ecu remap-ot azt földobja és mehetsz.. Hanem szépen fokozatosan változtatja az értékeket (értelmes határon belül) figyelembe véve mindent levegő,üzemanyag, nyomás ect. Nem hiába kerül egy normális chip méréssel 80k-tól felfelé.. Az meg hogy mit bír az alkatrész motor függő nézd meg a VAG 1.9 TDI/PD TDI és 1.8 Tamás motorjait
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #97334 üzenetére
Az értelmes kérdés ritka az értelmes válasz meg még ritkább.
Nézd szerintem az újak közül is sokan meg fognak keresni hülye értelmetlen kérdéssel is , mert a Te szakértelmedben bíznak. Ahogy pl anno én is tettem de tanulni nem szégyen főleg nem attól aki tudja is miről beszél.
Válaszolni meg annak fogsz akinek szeretnél, hisz az a te döntésed
-
-
tresh
addikt
válasz Brumi˘ #97416 üzenetére
Na az se lenne rossz, minél több infó van annál jobb. Igaz a mostaninak semmi baja legalábbis nem lóg, de lassan csere érett lesz és ha már kap új légtömegmérőt akkor jó lenne egy új faja turbó is mellé a megfelelő hatás végett
(#97417) Mágus2: Na igen csak az alkatrész beszerzésével vagyok meglőve kicsit plusz a szereléssel. Nem vagyok hozzá hülye a vezérlést is helyre raktam stb csak jó ha valaki megmutatja mit hogy mire figyeljek. Turbót ahogy néztem robbantott ábrán nem nagy dolog viszont a geokart vezérlő labdát beállítani vákuum mérő nélkül nem igen tudnám plusz nem is nagyon találtam róla infót mi lenne az az érték ami jó.
(#97418) 7600 GS: köszi megnézem, csak előtte kell szereznem egy 1749v-t
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz davidsz #97422 üzenetére
Na egyre jobb Akkor kihez kell vinni ?
(#97421) Mágus2 : igen, sejtettem
(#97423) Morris : mínusz 10-g jobban fog menni Amúgy ja simán legalább kiderül milyen turbód van
(#97425) Mágus2: ha a kép nem illusztráció akkor hasonlóan Morris-hoz azon is van előtte valami plakett
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs