- Yettel topik
- Honor Magic V2 - origami
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Mediatekes S25, életlen S25 Ultra?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Egy régi és egy új játékra fókuszál a friss GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 556.12-es eszközillesztő hibajavításokat is hozott.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
ma A Honor 200 Pro olcsóbb változata sok szempontból jó butítás, pár szempontból nem.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Jamby18 #134492 üzenetére
Az 1.4 megbízhatóbb, a PD nem eladó, amíg gondmentes, mindenki a jó fogyasztásra utazik, és szerinted mikor kerül eladásra? Akkor, maikor már költeni kellene bele. Én tartom a véleményem, városba nem való az 1.4PD. Inkább a benzines. Hiába magasabb az ára, ha az első szerviznél a PD elvinné a különbözetet, hogy valamennyire épkézláb legyen.
Geli. Ezek engem a legkevésbé aggasztanak. Sokkal inkább érdekel, hogy
1.Mi az a hiba a motorvezérlőben, ami a váltóra utal, úgy, hogy a váltó vezérlője tiszta.
2.A motorvezérlőben lévő hibánál miért nincs dátum és KM állás?
3.Az ESP vezérlő miért panaszkodik szenzor modul hibára?
4.A klíma vezérlő miért sír modul hiba miatt.
5. miért nem megy egyik tükör fűtése sem?
6. a csomagtér ajtó zárja miért nem tudja, hogy mikor van zárva.Ezek lehetnek összefüggő apró hibák, vagy valami zsebbe nyúlós, kábelezős, keresgélős sok modulos seholnincsenbelealkatrészvagyaholvanannyitnemadokértenincsazazisten problémák.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
sirszevenap #134528 üzenetére
Nem dízel ez, hogy rázzon alacsony fordulaton. Nem kevés az.
Karbis favoritom 550-en ketyeg.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
sirszevenap #134565 üzenetére
Még az is meglehet. Attól függ, hogy mi a baja.
Van egy-két otthon is elvégezhető egyszerű üzemanyagrendszer teszt, amivel közelebb lenne a megoldáshoz ingyen és bérmentve, de ha elárulnám, mindenkit meg kellene, hogy öljek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
[HUN]Dani #134660 üzenetére
Nem lehetséges.
A kód nem P023F, hanem 023F Intake Manifold Pressure Control Difference
Ninics is nálad olyan pumpa, amire a P023F hivatkozik.
Ha vag-com vagy VCDS-el olvasták volna ki, akkor ott lenne, hogy Overboost Underboost condition és a pontos VAG hibakód. Egy így lófaszt ér.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
FrankMonzano #134726 üzenetére
Generátor szíj nélkül is van ez a hang?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
FrankMonzano #134735 üzenetére
Ha szólt, akkor valami gyári hibás az új vezérlés szettben.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
simonjoe #134769 üzenetére
Meg kell tanulni vele menni. 16 szelepes motor és a hosszú váltó másképp viselkedik. Meg kell forgatni 2-3.-ban emelkedőn 4000-ig. Majd meglátod, hogy megy az. CC-ben a125kw is harmatos. Nehéz autó, nagy a kerék is + a hosszú áttét. A125kw cc az én 103kw-os skodrimmal van partiban. Nem tud ellépni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
CharlieDrop #134784 üzenetére
S mód ha van, néha abban kell használni. DSG-nél nincs gond, S- ben leforgat minden fokozatot és nem engedi 2500 alá még motorfékkel sem.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
CharlieDrop #134791 üzenetére
Turbó szempontjából az egyenletes haladás a kímélő, de ha azt akarod, hogy ne kormolódjon le, akkor padlógázos gyorsítással megjáratod benne a regulációs lapátokat végállásig. Ezért tanácsolom, hogy legalább hetente le kell padlózni és 2-3 fokozatot így leforgatni. Évek óta mindegyik turbódízelemet így hajtom, soha nem volt vészmód vagy torpanás lekormolódás miatt. Aki tőlem a régi otctit megvette, egy hónap alatt lekormolta. Most vett egy BKD 2.0 tdi-t. Két hónapja van nála, már pucolni kell a turbót.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
FoBCRaistlin #134866 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
sirszevenap #134928 üzenetére
Az is fúj hátra, amelyikben nincs, csak az az ülés alatt. Tökmind1, hogy van, vagy nincs.
Ha van gyerek és klímázol, hátul be kell zárni, hogy ne húzzon rá a hideg, szóval nekem most inkább hátrány, mint előny.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
MPowerPH #135047 üzenetére
234 euró a gyári, messze van az a 180 000ft-től. Szállítanak magyarországra.
Hol kapta ezt a szép ajánlatot?
Annyiból a szerelő vesz mégegyet magának.
Legalább 4 évente cserélni kell benne a klíma töltetet, mert ez állandóan forog, és a médiumba kevert olaj keni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
sirszevenap #135174 üzenetére
A xenont felejtsd el, annyiba lenne, mint amennyit az autó ér. A nem gyári szettek meg tényleg cikik és balesetveszélyesek.
Szerintem ne tuningoljad semerre.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- MOBILKLÍMA ELECTROLUX
- XML LED-es zseblámpa! Iszonyat fényerő! 15W XHP 50.2 ledes fejlámpa érkezett!!!
- Minőségi csaptelep új dobozos konyha, fürdőszoba
- Új 18650 Samsung 35E és Panasonic 3500 mAh cellák eladóak. Eredeti, forrasztás mentes
- Liitokala Lii-500 profi akku töltő tesztelő 18650 liion AA AAA 12V/5A adapterrel