- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
K Norbi
addikt
(#87982) tresh he he ennyi
Neem.. műszakira 2 első ablak csere, és mehet van erre a célra vásárolt, bontott első ablakaim.
Már manapság nagyon buzik, még a szemöldököt is lekellet hogy szedjem! rajta van vagy 5 éve és eredeti Kamei! mondtam is műszakin évek óta nem volt leszedve most már le kell... pfff
Műszaki előtt:. acélfelni alá! szemöldök le, első ablakok csere![ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
Jó, csak általában az ember az óráról olvassa le az adatokat, nem egy hosszú képletet számolgat menet közben.
Itt most arról volt szó, meddig forog, hol van a max sebesség, nem arról, ki meddig használja.
Amúgy honnan tudod, hol van a max teljesítményed, megméretted, vagy csak a katalógus mondja?
Passzolom, milyen váltó van benne - mágus szerint olyan.Tresh: ó, még a csórójelző sem világít, van ott még egy-két érdi emelkedő.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
Több mint két éve van benne a tömör szilent. A talpas gömbfejeket most cseréltem, még nem lógtak, csak már nem volt olyan stabil mint régen. Igaz, nálam csak lemförder számít gömbfejnek, a többi csak kitölti az alkatrész helyét.
2 évente a sima szilent is kiüti a gömbfejeket ezeken a jó utakon.
[ Szerkesztve ]
-
-
K Norbi
addikt
Amiket hallottam az itteni szakszervizekről.. hát szerintem nagyon nehéz megbízni manapság bárkiben is! olyan dolgokat megmernek csinálni! és nem értem miért?! a teknő hibátlan! hát az lesz a legtisztább ha veszünk megint egy 4 Literes olajat, meg egy új olaj szűrőt. lecserélem én itthon. és meglátom mennyi megy vissza.
Már ott tartok hogy ki tudja mit öntöttek ezek vissza.[ Szerkesztve ]
-
Rambovits
senior tag
Régen minden jobb vót!
Nekem ez az első autóm, autókereskedő ismerőstől vettem, ismerem az előéletét, tudom mit költött rá ő, és tudom mit költöttem rá eddig én. Sajnos minden autóra költeni kell. Megvettem volna az a3-at, ami ott ált nála, de lebeszélt róla, mert egyszerűen az az autó nem az én fizetésemre van kitalálva.
Amit eddig cseréltem:
- vezérlés + vízpumpa +olajcsere + szűrőcsere (6k+18k+munkadíj (14k))
- lambdaszonda (21k)
- lengéscsillapító gumiharangok (5k)
- stab rúd (12k munkadíjjal)
- első szilent (8k munkadíjjal)
- kipufogó flexi cső (8k munkadíjjal)
- Fűtés előtét ellenállás (5k)
- Meg a szokásos olaj+szűrő+gumi.
- szelepfedél tömítés (2k)
- kartergát visszavezető cső (4k)2012 októberében vettem, azóta 18k km-t mentem vele (fél éve kb alig veszem elő, mert új munkahelyem van, ide meg busszal járok)
Amit most cserélni fogok:
- belső levegő keringető (fűtéshez) motor + előtét ellenállás, a motor csapágya halálán van, amitől hajlamos megszorulni, amitől leég az előtét ellenállás, már bánom, hogy először nem egybe cseréltem a kettőt.
- olaj + szűrők
- tetőkárpit levált, el kell vinnem kárpitoshoz
- fűtés hőfokállítása bináris (megfagy-leizzadsz), elvileg egy kis ragasztó megoldja a dolgot.
- bal elejében kopog valami, azt a szerelő meglesi majd
- miután tavaly fennakadt az első lökhárítóm egy padkán, az amúgy is javított ablakmosó folyadék tartályom elengedi az összes levet, így az is csere.Ez csak egy olcsó sz*r skoda fabia, ha ugyanezeket kellett volna megvennem audira, bmw-re, ráadásul kedvezmény nélkül, akkor a gatyám is ráment volna.
Ezek ellenére nem bántam meg, hogy megvettem. Fater thaliája egy remek kis autó, mégis 2 hetente van vele szerelőnél (igaz sokszor azért, mert ő is fukar mint az átlag magyar, és ha vezérlést cserélünk, akkor elég a szíjakat, a szíjfeszítőket minek, stb.)Bocs a hosszú HSZ-ért, itt egy krumpli.
[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
kk831228
addikt
Hát ezaz, egy gyári árán k,icseréled az összeset...
Akkor nincs vele gond mióta használod az újakat??
Nekem olyat produkál hogy belülről rányomok a zárásra a z ajtón és minden ajtót lezár a vezetőt viszont vissza nyitja... Jó ideje nem műkszik az ablak felhúzás riasztóval ami hiányzik... Nem tudom de szerintem valamelyik zárral lesz összefüggésben...
Mágus2 : Márkaszervíz, tudod hogy van...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
Sokan meg nem rendelkeznek olajhőmérővel és nem tudják, hogy 200km pálya után félgázon, 150-160-al azt eredményezi, hogy 120 fok körül lesz az olaj hőmérséklete, lazább krúzolásnál meg 100 fok alatt van.
Azt is kevesen tudják, hogy motorfékkel gyorsan visszahűthető az olaj. Pl. itt nem ritka az 5-6 km lejtő, ahol 8-10 fokot hűl az olaj.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Ne haragudj de jót mosolyogtam most. Ne a végleteket vegyük alapul. Itt nem arról van szó hogy van egy lóerő és egy nyomaték gomb azt kattint kettőt és kész. Egy hozzáértő ember nem letölti a 10-20%-ot adó mindenre feldobható ecu remap-ot azt földobja és mehetsz.. Hanem szépen fokozatosan változtatja az értékeket (értelmes határon belül) figyelembe véve mindent levegő,üzemanyag, nyomás ect. Nem hiába kerül egy normális chip méréssel 80k-tól felfelé.. Az meg hogy mit bír az alkatrész motor függő nézd meg a VAG 1.9 TDI/PD TDI és 1.8 Tamás motorjait
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rihi1 #100718 üzenetére
De.
Ha már lendületben vagy akkor nincs gond de ha picit vizes az út akkor már nem tudsz elindulni vele tempósan, kanyarba az ívbelső elkapar ha gázon veszed vagy ha túl korán lépsz a gázra és ez csak egy hurka TDI vágen 170 lóval.
És mielőtt megvádolnál: Conti PC2 van rajta ami 2 szezont futott összesen...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HaZse
őstag
válasz rihi1 #100822 üzenetére
Ha lennél olyan szíves és ezt részletesen leírnád, hogy ezt hogyan vitelezzem ki egy ZÁRT ajtón egy Skoda Fabia Sedan autónál?
Köszi.
Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum
-
Ck.
addikt
válasz rihi1 #101321 üzenetére
A papíradatok nem is, de teljesen más jelenleg a karakterisztikája, mint a gyári szofttal. Ha mennénk egy kört, lehet ám, hogy Te is lábon csúrgatnád magad.
Jut eszembe, 2 all:
Mi ez a kasztni csavarodás dolog a kabriókkal? Nem sikerült semmi ilyesmit előidéznem, ez gyakorlatilag miben nyilvánul meg?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen