- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
- Milyen okostelefont vegyek?
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hosszabb videót kaptunk a Killing Floor 3-ból
gp Továbbra is remekül fest a játék, a kérdés már csak az hogy meddig kell várnunk a teljes kiadásra.
Aktív témák
-
Superman
nagyúr
-
#70869248
törölt tag
válasz Alexease #222 üzenetére
na csak idetaláltál
A diffi számolás tényleg komoly lehet, menet közben nagyon érezni, főleg az összkerekes autóknál lehet jól elkutyulni..
programilag nem tudom mit, és mit nem bonyolizál a játék.
De nálam leütött mindent, úgy leütött, hogy azóta nem megyek más szimmel mióta megvan.
A 4wd-sek brutálisan jók, a fwd-sek-nél jó setupban nagyon (!!) autóban érzem magam.
A hátsókerekesek meg nehezek, van amelyik könnyebb, de mindenképpen őket a legnehezebb vezetni szvsz.
nagyon szivesen mennék létező pályákon..igazából ez az egyetlen hátránya talán a játéknak (meg persze a hang, de az jóval kisebb gáza)
Szal pályák kellenének...Interlagos, Nordschleife..rengeteg.
na meg persze HunRing, 'Lacháza, EuroRing, és a hegyi felfutók -
Alexease
tag
válasz Alexease #226 üzenetére
Es meg az a baj, hogy ha megis valaki megfejtene a file-szerkezetet (object, textura stb.), a palyakeszitest, a vedelem miatt ugy sem lehet beletenni
Valahogy osszekellene fogni az LFS rajongoknak, es kiharcolni hozza a palya mod-olast! Meg ha a hivatalos szervereken nem is lennenek regisztralva, de legalabb lokalban, a sajat bajnoksagokban lehetne hasznalni oket. -
#70869248
törölt tag
válasz Alexease #227 üzenetére
legalább egy igazi lenne...
jók a pályák tényleg sztem, ezzel nincs baj, de a világon olyan sok jó pálya van, és sok lelkes pályarajongó..
Aztán az is lehet hogy mindent jól csinálnak..mert tényleg a totális ellenőrzés alatt terjedt el ennyire ez a játék, és lett ilyen jó.
Az 'ez van ezt kell szeretni' logó alatt lett ilyen frankó játék.
Csak azért van egy jó érzése az embernek, ha pl. a Le Mans-i pályán dönget.
nem frissítettek még úgye?
Meg lehúzogattam ezt azt, music add-on-t, Viewer-t, meg ami még az oldalon volt.
van vmi ami replay-ekkel akar vmit, de még nem jöttem rá hogy mit.. -
wildrain
addikt
válasz Alexease #1013 üzenetére
Nem kell Norbit kérdezni, tv-ben is nézek ilyesmit. Tudom, hogy ez így valós, bár azért az nem teljesen tiszta, hogy egy autó, aminek 10 cm a hasmagassága, elöl-hátul 25 meg 30 cm széles gumijai vannak (nemtom, pontosan ennyi-e), ha begurul (nem oldalazva becsúszik) a kavicságyra, az miért merül el az anyagban. Ja, a másik: csúsztatott kuplunggal meg se moccan, csak ha túlpörgetem a kereket. A valóságban általában ilyenkor szoktak azonnal megsüllyedni. De mindegy, engem nem is az érdekel, mi a valóság, csak azért valahogy ki tudjak jönni a kavicságyból, ne 30-40 mp időveszteség után. Ez majd sok bosszúságot fog okozni a futamokon.
-
-
Superman
nagyúr
válasz Alexease #3072 üzenetére
Alex: lenne egy kérésem, persze, csak ha ráérsz. Neked ebben nagyobb tapasztalatod. Jövő hétre kitalálták a Simchallengen, hogy Lotussal legyen oválpályán verseny. (KW Superspeedway)
Én végigmentem egyszer az egyik közös edzésen a pályán, de csak 52.9-et mentem a lagunai setuppal. Na most MaxD, stb 50mp körüli időket mentek, de nekem jó lenne már egy 51-es is. Nem néznéd meg setup-ügyileg, mit lehetne tenni, ha van időd? -
#70869248
törölt tag
válasz Alexease #3080 üzenetére
Alex itt kérdem mert itt jobban elbirja a topic.., olvastam az rFactor hsz-ed..
Te kaliber koponya vagy ahogy nekem lejött, okosba vagy minimálbéres, vagy egyéb miért az oka?
Én nem sokat dolgozok, nem is keresek hű, nálam spec a szabadidő a fontosabb, ez van neked is, vagy csak hülyék a munkaadók?
ha tolakodtam bocsesz
[Szerkesztve] -
Alexease
tag
-
Daffy
őstag
válasz Alexease #3327 üzenetére
Köszi,ez is infó...
De van benne valami....A legfurcsább az autók viselkedése.Szakadó esőben úgy mentem a géppel mintha sinen mennék...Érdekes volt.Le kellett padlózni hogy megpördüljön.A Hungaroringet nem tölti be,stb,stb...LEhet hogy leszedem a francba...Electric Warriors---www.electricboogie.hu
-
Alexease
tag
válasz Alexease #3461 üzenetére
rFactor, Hammer - BMW M3 Bővebben: link
Termeszetesen NEM tokeletes, mert 5-10 perc alatt keszult;P -
Tommy78
aktív tag
válasz Alexease #3462 üzenetére
Na kipróbáltam. Alapbeállítással mentem 7 kört, az üzemanyagot sem figyeltem, 59.864-et mentem vele, persze billentyűvel.
Jól irányítható, a kanyarban kicsit tolja az orrát, de legalább a farát nem csapja úgy ki. Bár abban meg az a jó, amikor kigyorsítasz és kicsit megindul a hátulja.:: :: :: www.tommy78.extra.hu :: :: :: www.szponzor.com :: :: ::
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen