Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qorthral

    őstag

    válasz D.Orion #831 üzenetére

    Ez kb. Gyula szintű okoskodás. Szerintem az RBR mérnökei jobban ki tudták számolni, hogy milyen beállítással leggyorsabb az autó. Ne gyerekeskedjünk már. Ha egyenesre állítják, akkor Hamilton nem maradt volna úgy le mindig az utolsó kanyarban. Idézet tőle: „A futam során komoly tempót futottunk, de nagyon nehéz volt előzési pozícióba keveredni Sebastiannal szemben a végén, rendkívül gyorsak voltak a nagy tempójú kanyarokban, az utolsó fordulóban pedig hihetetlen leszorítóerővel rendelkeztek.” Ne gondold már, hogy Te jobban meg tudod mondani, hogy miként a leggyorsabb az autó. A Red Bullnak az aero az erőssége és emiatt a nagy tempójú kanyarokban piszok gyors. Viszont épp ezért az egyenesekben nem szoktak remekelni. Eddig sem volt ez másként és ezután sem lesz, Kanadában sem. Ettől még simán nyerhetik a futamokat, de nem az egyenesekben :) Most sem emiatt volt szoros.

    Ami pedig Monacot és a szédületes tapadást illeti, még egy Hamilton idézet: „Mostantól már Monacóra koncentrálok. Azon a pályán a gyors kanyarokban lévő leszorítóerő kevésbé lesz fontos, és a versenyzők közötti különbségek dönthetnek, ami miatt erősek lehetünk.”

    De persze ugye ez is csak PR és Te (ahogy Gyula is) a fotelből ezt is jobban meg tudod ítélni. :)

    : Igen, tudom, hogy eddig ez volt a módszered és jó is volt. Sajnos én letértem erről az útról, amikor Maldonadora váltottam és ugye pech, hogy pont akkor lett 24., különben az a verzió is jó lett volna. Kíváncsi leszek az új csapatodra. :)

    PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))

Új hozzászólás Aktív témák