- Poco X6 Pro - ötös alá
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
Minisforum dokkoló OCuLinkkel
ph Ezzel szinte bármilyen VGA-val kiegészíthetjük mini számítógépünk hardverét.
-
Mobilarena
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Har_melin
Topikgazda
A játék alapból windowed fullscreen módban fut jól, ez nem gyermekbetegség, hanem direkt így van. Szerintem ne erőltesd a fullscreent, lehet, hogy az az oka a lagolásnak. A szervert a bejelentkezéskor célszerű automatára állítani, csak akkor váltani manuálisan ha kifejezetten nem megy a játék által javasolt.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
brunnehilde #24613 üzenetére
Aha, nálam még az impale-es verzió volt, a Dread bannerrel, ami mellé már nem fért be a skitter. (meg helyem sem volt rá.) A reckoningnál nem célszerűbb egy culling strike a pajzsba? A CWDT-ben nem lenne szabad gyakran aktiválódnia, a pajzsban viszont igen. Viszont a fortifyos átrendezés ezt a részt is megoldja, mert akkor nincs értelme bent tartani. Na mindegy, egyelőre még megyegetek ezzel, aztán ha meglesz a Surrender, akkor átspeccelem.
szerk: á, vissza az egész, az már 5 offcolor lenne a bronnban, örültem, hogy összeszedtem a 3R-2G-1B változatot. Akkor most marad az impale.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
brunnehilde #24616 üzenetére
Senilis senile gaudet, mondták a régi rómaiak a nagyon hülye öregekre - elfelejtettem, hogy egy 3R-1G-1B-1W darabot vettem
Gyorsan át is rendeztem a gemeket és a passzívokat, de most indulok bulikázni.
Mindenkinek mirrorokban gazdag Boldog Új Évet, búcsúzóul még felraktam az összefoglalóba a Lab-Bánya-Szindi-Piramis témát.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
brunnehilde #24619 üzenetére
Új évre beesett a surrenderhez még hiányzó harmadik exa, most már nagyjából teljes a felszereltség. Majd egy poacheres gyűrűt még nézek, de egyelőre nem hiányzik.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
KubanitoS #24646 üzenetére
Lejjebb már linkeltem egy Sirus fight videót. Semmivel sem igazságtalanabb ez a fight, mint Atziri vagy über elder, egyszerűen meg kell tanulni, hogy mikor mit kell csinálni.
- a három fázis után megjelenő egy-egy vortexet olyan helyekre kell navigálni, ahol nem zavarnak bele a bossfightba.
- nem szabad kifutni a körből, mert akkor plusz vortexet generál. Shapernél is belehalsz, ha hagyod, hogy teleszemetelje a placcot.Ami a videók alapján gázos, hogy vizuálisan megint sikerült egy nehezen kivehető környezetet csinálni ezekkel a black on black effektekkel, illetve hogy vannak részei a pályának, ahová öngyilkossággal ér fel, ha beszorulsz (lépcső), mert a mapon nem jelzett módon nem enged át.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
brunnehilde #24648 üzenetére
Ezért mondtam, hogy meg kell tanulni. Egyértelmű nehezítés a korábbi endboss harcokhoz képest, hogy nagyobb a terület, ráadásul nem is akadálymentes. De ez "csak" annyit jelent, hogy saját tapasztalatból több nekifutás kell a kiismeréséhez, mert a bosson kívül a terepet is meg kell tapasztalni. Egyébként ez is egy teljesen mechanikus harc, ugyanúgy, mint a többi. Elég jól értelmezhető előjelzésekkel és fix elrendezéssel, vagyis ha egyszer rájöttél, hogy melyik sarok felé meddig kell elmenni, akkor az úgy lesz a következő próbálkozásoknál is. Magyarán nem a harc nehezebb, hanem a tanulási folyamat hosszabb, de ez két különböző dolog. (A több HP egy más tészta, egy hosszabb harcban könnyebb hibázni.)
Emlékszem, amikor az überelder bejött, akkor azt mondták Wilsonék, hogy ezt a játékosok top 0,2%-a fogja tudni megcsinálni - oszt' látjuk, mi lett belőle. Itt még nincs egy hónapos sem az új szisztéma, és már vadul farmolják Sirust.Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
brunnehilde #24656 üzenetére
nekem már egy perc után tikkelni kezdett a szemem. Fogalmam sincs milyen hatékony, de semmi pénzért nem játszanám.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
brunnehilde #24663 üzenetére
Én most egy olyan jewelt vettem, amin rajta van a Corrupted Blood cannot be inflicted on you, némileg előre készülve a Sirus harcra. Ezzel meglesz a poison és a corrupted blood immunitás, és ahogy eddig néztem főleg ezek voltak kellemetlenek az Abyssus miatt.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
brunnehilde #24666 üzenetére
Én ZiggyD kínlódását néztem és ő emlegette a harmadik fázisnál, hogy ott masszívan pakolják rád a CB-t a földön lévő debuff poolok. De ettől függetlenül is, most is volt egy olyan "találka", ahol a fél képernyő tele volt a monsztákkal (beyond plusz még a nyavalya tudja mi) és nagyon kellemes volt, hogy a méretes lila pakkok láttán nem kellett azonnal a bal felső sarkot figyelnem. Sajnos az abyssusnál erősen ellenjavalt a 15-20-as stack...
Én egy divide and conquer jewelt vettem hozzá (persze corrupted), a +14% dmg while holding a shield hasznos. A másik, amit néztem az a Martial Artistry volt az extra unarmed AoE hatótávval, de végül is úgy voltam vele, hogy a clearspeedem így is elég.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
Redcaster #24673 üzenetére
A legolcsóbb, 30 dolláros supporter pack éri meg szerintem a legjobban akkor, ha egy kicsit hosszabb távra tervez valaki. Ezzel 250 creditet kapsz és azt a havi akciózáskor érdemes elkölteni, szerintem így:
- Currency tab: 60
- Map tab: 120
- Div card tab: 40
- Premium tab: 30Ezek az akciós árak, de ez lefedi a három legnagyobb változatosságban eső (és ezért a legtöbb helyet foglaló) kategóriát. Pluszban lesz egy premium tabod is, amibe berakhatod az eladásra szánt dolgokat.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
brunnehilde #24689 üzenetére
visszakonvertáltad impale-re a fortifyról? A redblade csábító, de a használatához az amut és a gyűrűmet is kukáznom kellene, mert sehol se lennék se int-tel, se resisttel. egyelőre araszolgatok a meglévő cuccal. a múltkor egy saját kreálmányú meta szépen hazavágott, és aztán egy T8 racecourse-on is a bika - sajnos a 4k körüli HP-val ha mégsem jön be a blokk, akkor nem sok játéktér marad.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
brunnehilde #24696 üzenetére
közben vásárolgattam, mert ezen kívül max még egy karit fogok indítani, ha egyáltalán, nem érdemes spájzolnom. Szerencsére találtam egy viszonylag gyűrű-amu kombót, bár a HP-n buktam egy kicsit. A chaos resistem még elég halvány (-40%), de abban bízom, hogy majdcsak eljutok egyszer Thraxiáig és akkor már csak -15% lesz, azzal elvagyok. Már csak az utolsó trialt kéne valahogy beadja, de előbb-utóbb az is meglesz.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
hehe, ránéztam az awakened gemek áraira - úgy néz ki a GGG kitalált valamit, hogy a játékosok a 3-4 exás 6L cuccok korában is tudják mire költeni a pénzüket....
Egy Brutality-t még meg tudok engedni magamnak, de a Melee dmg szerintem a liga végére sem fog összejönni.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
Plazmacucci #24814 üzenetére
Kipróbáltam, azt ugyan nem tudom, mennyire csökkenti a terhelést, de nagyon fura volt némafilmként játszani. ártani minden esetre nem árt, köszi a linket.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
BoneDragon #24823 üzenetére
Persze, ugyanúgy nő a szorzó, mint a maponkénti változatnál. Alul van egy sor, hogy hány százalék esélyed van extra dropra.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
TrollBalint #24826 üzenetére
Köszönöm, de én mostanában ha egy mapot futok egy nap, már az is sok, csak a rend, meg a küldetések kedvéért csinálom (hátha egyszer lesz rá időm, le is zavarni őket).
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Azzal mit lehet csinálni, ha az egyik citadella egyáltalán nem jelenik meg az atlaszon? Egyszer már beadta, megcsináltam, megvan az orb is, de a foglalata eltűnt. Most legalább két orbot kellene beraknom, hogy megjelenjen újra a tulaj, de egyet se tudok.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
brunnehilde #24881 üzenetére
A -8 mana cost nem csak a "normál", nem channelled skillekre vonatkozik?
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
KubanitoS #24891 üzenetére
Ez jópofa, a poedb nem ismeri ezt a modot. Ez gyakorlatilag a régi Elreon mod, amiről azt mondták, hogy kiveszik a játékból és különválasztják a channeling és nem channelling skillek mana csökkentését. Ami meg is történt, van külön channelling mod, de ezek szerint Elreon bácsié mégis benne maradt.
A sünmalacoknál most nem találom a leírást, de valahol régebben olyasmit olvastam, hogy ha meghalnak, akor jönnek a tüskék. Ha viszont a halálukkal egyben meg is semmisülnek (bleedsplosion, shatter, hasonlók), akkor viszont nincs zárótűz.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
Rizseslescó #24895 üzenetére
Azért lehetett az előző ligában használni, mert craftolható volt. Most meg nem, kizárólag a div cardból eső gyűrűn lehet.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
brunnehilde #25031 üzenetére
Én két értékelhető íjászt csináltam eddig összesen, de abból csak az egyik volt Ranger, egy Toxic rain pathfinder. Ott ezért elég sokat segített, hogy a skill és a support skillek elég lajhárrá tették az ellenfeleket
A másik az egy Tempest íjas, Lightning Arrow build volt, talán simondré? (rendszercsere volt és az összes 3.9 előtti PoB fájlom most a fiókban pihen a régi vinyón.)
PS: mathilnak van egy Toxic Rain Inpulsa Raider buildje, nézd esetleg meg.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
brunnehilde #25035 üzenetére
persze, azért kötelességtudat is van a világon
Csak játszani nem nagyon játszom, azt hiszem nálam most jött el a kiégési fázis. A te gladiátor buildeddel megyek, működik, de nem érzek vágyat se új build kipróbálására, se arra, hogy ezt maxra turbózzam.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
TrollBalint #25038 üzenetére
majd meglátom, most nem nagyon jött meg a kedvem a játékhoz - sikerült 95%-on egymás után háromszor meghalnom egy T14-es mapon. Sajnos a 4,5k HP az extra crit chance + crit multis módosítókra már kevés, akármilyen jó is a block. Azokat a párban megidézett villám viliket meg már az előző ligában is nagyon rühelltem, most még inkább.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
Pitymaszter #25097 üzenetére
Igen, ez igaz, mert a kapott cucc ilvl szintje sem lehet magasabb, mint amiből csinálod, de nem lehet alacsonyabb, mint milyen szinten a cucc magától eshet. A HH alap drop szintje 40, a következő szint 44, ezért az ilvl 40-43 közötti darabokból nagyobb esély van rá, mint ha egy magasabb ilvl szintű darabbal próbálkozol.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
sirdond #25147 üzenetére
Nem egészen értem ezt az mtx mizériát, mi a gond?
- CW nagyjából papagáj üzemmódban minden alkalommal elmondja, hogy nem lesz pay-to-win addon a játékban. Nyilván hazudhat, de azt akkor is megteheti, ha nem lennének mtx-ek.
- ha valakinek nem tetszik, hogy ilyeneket adnak ki, nem kell vele foglalkozni.
- az új ligákban szokott lenni 6-8 új skill meg mondjuk 10 új unique. Ezt egy profi designer és egy profi animátor nem három hónap, hanem egy hét alatt összerakja - a többi időben malmozzanak? Az MTX-hez nem kell a fejlesztő csapat. Butaság azt hinni, hogy a pályatervező vagy a balanszért felelős programozó ül át fegyverskint tervezni, vagy azért bugos egy liga indítás, mert a grafikus MTX-et csinált.
- egyébként szerintem a GGG is örömmel hallaná a javaslatot arra, hogy hogyan teremtsék elő a pénzt fejlesztőkre, irodára, szerverre, fordítókra egy ingyenes játékkal, aminek nincs pay to win eleme.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
sirdond #25166 üzenetére
"nem jó irány az, ha a GGG 90%-át designer-ek és animátorok teszik ki"
ezt ugye viccnek szántad? vagy van valami konkrét adatod? 2018-ban 5 visual effect és 5 animátor volt a 120 fős csapatban, 14 programozó és 14 QA mellett. A game és a level design volt 8 fő. És ahogy írták ők is, a VE és animátor rész dolga az új skillek, skill effektek kidolgozása, nem csak az MTX, ezekre az emberekre MTX nélkül is folyamatosan szükség vana három hónapos ciklusok miatt. (link)
A mobilos verzión nem azért poénkodott a világ, mert fúúú, hüjemobil, hanem azért, mert a Blizzard a D4 helyett jelentette be, amikor mindenki a D4-et várta, ráadásul "hüjepécénemkellmár" felütéssel. A GGG pedig a PoE2 mellett jelentette be, hangsúlyozottan egy "kipróbáljuk, aztán meglátjuk, működik-e" hozzáállással.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
sirdond #25168 üzenetére
ha figyelembe veszem azt, hogy az asztali gép eladások stagnálnak, a mobil készülékek kijelző mérete és teljesítménye pedig lassan eléri egy hat évvel ezelőtti asztali gépét? naná, hülye az, aki ma online tartalmat fejleszt és rá se kacsint a mobil piacra.
Az, hogy én nem tudom elképzelni, hogy azon játsszak, az az én gondom. A mai 14-15 éves korosztálynak már az lesz a nyögvenyelős, ha valamihez egér kell. Az, hogy hogyan tudják megoldani, az egy másik kérdés. Láthatóan még nekik sincs a kezükben a bölcsek köve, de az Exileconon a próbaverzióra elég jók voltak a visszajelzések.
"nem azt írtam, hogy így van, hanem azt, hogy nem szeretném, ha így lenne."
semmi jele nincs annak, hogy így lenne. Viszont ellentétben más, fényévenként frissülő játékokkal itt három havonta jön olyan masszív tartalmi plusz, ami nélkülözhetetlenné tesz egy állandó vizuális teamet. Ezeket akkor is ki kell használni, amikor éppen nincsenek az új tartalommal lekötve. Ráadásul az ő munkájuk termeli ki azt a pénzzé tehető tartalmat, amiből a teljes cég megél.Nem akarok mutogatni, de a Wolcen elég jól megmutatta, hogy hogy nézne ki a PoE, ha tényleg a látvány lenne a lényeg és nem a fejlesztői és support rész.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
BoneDragon #25170 üzenetére
Nem a játékot írtam le, hanem éppen hogy a fejlesztői (pontosabban a játék komplett menedzselését végző) hozzáállást, hiszen eddig is erről volt szó. Miért van ennyi ember ezen a feladaton, miért annyi a másikon. Mire kell felkészülni, mit csinálunk ha ez lesz, mit csinálunk ha az.
Még mielőtt: megvettem a Wolcen-t, szóval nagyon szurkolok, hogy talpra álljanak és ne egy teljesen értelmetlenül kidobott pénz legyen. A PoE-nál sem ment, sőt megy minden tökéletesen, de ilyen szintű elbarmolás akkor sem volt, amikor indultak és a Wolcennél is kisebb garázscég voltak. A PoE kevesebb, mint 25 fővel fordult az open bétára, a Wolcennél most több, mint 40-en vannak, ami közel a duplája. Ráadásul a PoE-val ellentétben a Wolcennek volt egy hatalmas - láthatóan teljesen figyelmen kívül hagyott - előnye. Ők pontosan tudták, hány játékosra számíthatnak, lévén fizetős játék.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
sirdond #25171 üzenetére
"a PoE is hasonlóan járt volna, ha 1.0.0-ás megjelenést ennyien követték volna akkoriban"
vannak ilyen egészen extrém vudu varázslatok, mint a netes forgalomelemzés, meg a pénztárkönyv. Ha van 40 ezer előrendelőm, akkor nem kell meglepődni, ha azok végre játszani akarnak. (ennyien voltak a steamcharts szerint egy órával az indítás után, tehát jó eséllyel már rákészülve, nem új érdeklődőként) A PoE egy ingyenes játék volt, egy a számtalan már addig is próbálkozó diablo klónból, nem egy elég nagy hájppal övezett fizetős játék. És az emberek reakciója is borítékolhatóan más lesz ha egy ingyenes játékkal vannak gondok, mint ha fizettek érte. Ehhez nem kell MBA, csak minimális józan ész.
A PoE háromhavonta ad ki gyakorlatilag új játékot, ha az indulási szerverterhelés, meg az újdonságokkal járó bugok problémáját nézzük. A Wolcen topikba is írtam, hogy pl. az a triviális ötlet, hogy sorba állít a szerver de látom, hogy még mennyien állnak sorba előttem, kihúzza a méregfogát a belogolási problémáknak. Wow, nyolcvanezren vannak előttem? Jó, akkor kimegyek és csinálok addig egy kávét. Ez egyébként pl. emlékeim szerint az első perctől kezdve így volt, nem utólag találták fel. ugyanez igaz a supportra. Biztosan van olyan, aki már az open bétával is játszott, de én 2013 decembere óta nem emlékszem olyanra, hogy liga induláson kívül bármilyen crash esetén egy fél óránál többet álltak volna a szerverek. Pedig az még erősen az induló időszak volt, de megdobva az Év ARPG játéka címmel - ott is garantáltan volt extra érdeklődés.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
sirdond #25176 üzenetére
"miből gondolod, hogy az összes ember előrendelő volt?"
Onnan, hogy a világnak ugyan vannak olyan részei, ahol a 16GB telepítő egy órán belül lejön és fel is megy a gépre, de annak elég nagy az esélye, hogy aki az első pillanatban megindította a letöltést, amint elérhető lett, az már befizetett rá korábban. Miért ült volna ott csőre töltött bankkártyával, hogy juszt is teljes áron vehesse meg az első percekben? Ráadásul ez nálunk csütörtökön délután hatkor volt, ez pl. az USA-ban munkaidő.
Az early access változatlan formában elérhető volt már jó pár hónapja, azt hiszem talán lvl20-ig. Aki azt kijátszotta az nem ült állandóan a gép elé, mert minek? De ez nem azt jelentette, hogy ha végre az egész játékhoz hozzá lehet férni, akkor nem fog azonnal belogolni, amint tud. Erős a gyanúm, hogy az időeltolódások miatt az első napi játékosoknak jó kétharmada, olyan 55-60 ezer fő lehetett előrendelő. Különben feloldhatatlan ellentmondás lenne aközött, hogy egy nappal korábban senkit sem érdekelt, de a megjelenés napján hirtelen mindenki játszani akart vele. Ezzel kellett volna számolni az indulásnál.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
0karmacoma0 #25178 üzenetére
vedd hozzá, hogy pont egy PoE liga utolsó harmadában jött ki, amikor egy csomóán már csak alkalmanként lépnek fel, mert kijátszották magukat. A 30 dolláros előrendelési ár, amikor már látszott, hogy most nem lesz újabb halasztás nem volt olyan vészes, az early access különösebb gond nélkül működött már hónapok óta, persze, hogy volt rá érdeklődés.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
TrollBalint #25190 üzenetére
én már semmilyen dátumra nem merem mondani, hogy jó, az elmúlt négy hétben mindig beesett péntek délután valami "hétfőrekellenenagyonfontos" meló. Elvben a február 29 szombat este kivételével bármelyik hétvégi dátum jó nekem, aztán majd kiderül, hogy mit hoz az élet.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
uh, 280 új passzív node?
A passzív fa működésének a teljes felrúgása így első blikkre baromi nagy változás, szerintem is egyértelműen a PoE2 tesztüzeme. Volt már apró próbálkozás a legion jewelekkel, de azok csak korlátozottan hatottak. Itt a képek és videók alapján jó 20-30 pontnyi saját fát lehet növeszteni, az azért durva.
Az "ez is volt már" témához - igen, biztosan. Nagyjából egy megoldás van rá, nem kell ARPG-vel játszani egy ideig. Mind ugyanaz, megy az ember előre, hentel, reméli, hogy esik valami jobb cucc, amivel majd gyorsabban fog tudni hentelni. Időnként jön valami bazi nagy izé, amit a többinél nehezebb leverni, a végén meg pár mégbazibb nagy izé, amit eleinte nagyon nehéz, de ha az ember rászánja az időt, akkor már ugyanúgy rutin lecsapni.
Egy időben nagyon sok krimi sorozatot néztem és egy idő múlva már az első tíz perc után tudtam nem csak azt, hogy ki lesz a tettes, hanem az odáig vezető fordulatokat is, mert nagyjából ugyanaz a 70-80 eset variáció köszönt vissza más-más köntösben. Nem flamenek szánom, de tényleg érdekelne, hogy mi az a "más", amit egy évek óta létező játék időszakos frissítésétől vár valaki?
Gondolom Wilsonék is szívesebben elmennének egy fél évre Tahitira a teljes stábbal, ahelyett, hogy három havonta kiizzadjanak valamit, de nagyjából bármelyik játszható ARPG-nek ez a három hónap a szavatossági ideje egy nem újonc számára. Ezért akarják fenntartani ezt a ritmust, mert így legalább egy-másfél hónapra a már beleőszült játékosok is visszatérnek, kipróbálni az újdonságokat.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
tibee77 #25220 üzenetére
Előre megmondták, hogy a PoE2 elemei folyamatosan beépülnek az addig induló ligákba, részben pont azért, mert a PoE2 nem szakít a mostani játékkal, hanem mellé tesz egy másik sztorit. Szóval ha arra számítasz, hogy az majd mekkora változás lesz, akkor célszerű lesz addig nem játszani vele, mert a változások nagy részét addigra éppen így unni fogod.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
savior #25226 üzenetére
Miért kellene lehúzni? A Wolcen most jött ki, friss, meleg. Egy bughalmaz, de egy fél évnyi játék biztosan van benne annak, akinek egyébként tetszik, az alatt meg javítani fogják (remélhetőleg).
Viszont éppen a bugtömege és a botrányos első hete miatt aki eddig nem ugrott rá, az garantáltan inkább várni fog arra, hogy kijavítsák. A PoE meg addig is ingyen van. Biztosan lesznek, akiknek a Wolcen jobban be fog jönni, ez természetes.
Ha a PoE-nak hátránya lesz, az nem a Wolcen miatt lesz, hanem pl. éppen a most bejelentett passzív fa módosítás miatt. A játék eddig sem a könnyű elsajátíthatóságáról volt híres, ezzel most masszívan bedobták a játékosokat egy egyénileg alakítható labirintusba. Egy kezdőnek ez alkalmasint úl sok lesz, hamarabb kiszáll, mint hogy ráérezzen az ízére.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
Badlof2k #25232 üzenetére
Nagyon sok múlik majd a részleteken, milyen tulajdonságok jelenhetnek majd meg ezeken a cluster jeweleken.
A legtöbb "nem életképes" build azért nem működött, mert ahhoz, hogy bizonyos dolgokat megszerezz (resist, dmg, hp, stb.) túl sok pontot kellett elpocsékolni, mert a rossz oldalán voltak a fának. Triviális példaként mondjuk egy Ranger alapú buildnek elég nehéz volt sok HP-t összeszednie. Ha viszont most magamnak össze tudok rakni egy akár 20-25, pont az én buildemhez illő passzív node-ból álló csokrot egy karnyújtásnyira, akkor az teljesen átalakítja a lehetőségeket.
Biztosan nem lesz egyszerű (vagy olcsó) egy ilyen build, de már a skill pontok 10-15%-ának a hatékonyabb felhasználása is nagyon sokat dobhat egy builden.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
Plazmacucci #25234 üzenetére
Én úgy látom, te tekinted személyes sértésnek, ha valaki nem fanyalog állandóan.
Egyébként halálosan komolyan és minden pikírtség nélkül úgy gondolom, hogy ha az embert valami már nem köti le (tök mindegy, hogy az egy játék, könyv, hobbi), akkor arra az egyetlen orvosság, ha egy ideig szünetet tart. Aztán vagy újra kedvet kap hozzá és megint élvezni tudja azt, ami miatt eredetileg is lekötötte, vagy kiderül, hogy kész, ennyi volt.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
Plazmacucci #25237 üzenetére
Tegyük fel, hogy így van. De mivel te magad is beleírtad, hogy szerinted van így (mások szerint meg nem), akkor erre az az egyetlen orvosság, hogy hanyagolni kell a játékot.
Még egyszer, nem kioktatás, én magam már milliószor átéltem és csináltam. Ha imádom a tökfőzeléket, minden nap azt eszem, aztán elkezdek panaszkodni, hogy basszus, ennek még mindig olyan íze van, mint a tökfőzeléknek, az nem tökfőzelék hibája, hanem én vágyom valami másra.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz
Plazmacucci #25237 üzenetére
Még annyit, hogy a PoE 4.0-tól se várj csodát, azt ugyanígy copypaste-nek fogod tartani.
Mi lesz benne?
- lesz egy új alapjáték szál - nagy cucc, ma egy fél nap alatt átszaladunk az alapjátékon
- más lesz a skill link rendszer - egy hét, amíg megszokod
- lesznek új al- meg főbossok - most is vannak három havonta
- nehezítenek egyes harcokat - ld. a mostani liga
- lesz benne új ascendancy - ha be nem hozzák már hamarabb, ahogy most a passzív fa személyre szabását.A patch notes és az első hét után majd pontosabban fogjuk látni, de szerintem(!) ez az egyéni passzív fa megoldás alapvető struktúrális változás a játékban, teljesen átvariálhatja a buildek lehetőségeit. Ilyen szintű változás az ascendancyk bevezetése volt utoljára.
Védd a fákat - egyél hódot!
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Google Chrome
- Politika
- Dubai, avagy a legek városa
- Napelem
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Open Broadcaster Software OBS
- További aktív témák...
- Eladó Konfig Ryzen 5 2600X 16GB DDR4 256GB SSD 500GB HDD GTX1660 6GB!
- NVidia és AMD videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- NVidia videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- Lenovo ThinkPad T480s i7 8650U 16GB DDR4 256GB M.2 NVME QHD (2560x1440)
- UniFi U6-LR, U6-Lite, UAP-AC-PRO, 4xUF-RJ45-10G, 22 patch cable