Hirdetés
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Honor 90 - modellalkat
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- Amazfit Balance - ár-érték egyensúly
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Mobilarena
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Har_melin
addikt
válasz Badlof2k #15329 üzenetére
Mivel a TR nem kell a Quillrainben legyen, én emlékeim szerint azt csináltam, hogy valamikor A6-7 körül vettem egy 5L evás páncélt meg egy life-ot adó screaming essence-et és hozzá egy akármilyen Quillraint. A három együtt nem volt több 4-5 chaosnál, lett egy 5L páncélom 100+ Hp-val és azzal vittem tovább amíg össze nem jött a 6L Quill.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
Ingyenes, nem kell megvenni
Egysíkúságról itt elég nehéz lenne beszélni - ha visszanézel pár kommentnyit, akkor elég sokat beszéltünk egy most behozott új skillről, a Toxic Rain-ről. Ehhez az egy skillhez legalább öt olyan különböző buildet tudok, amelyek más úton, más segédskilleket használva képesek a jelenlegi legnehezebb bossokat is leverni (persze nem mind egyformán), és ez csak egyetlen skill.
Itt is van persze minden ligában "meta", olyan skill-karakter kombó, ami éppen OP lesz és nagyon sokan tolják, de ezeken kívül is mindig van minimum húsz-harminc másik lehetőség, amelyek legalább 95%-ban hozzák azt a szintet.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz Badlof2k #15346 üzenetére
"nincs tényleg egysíkuság ha skillekről van szó , de mappoknál ez már elég léc rezgő"
szerintem nem. Az egy dolog, hogy mi az, amivel a leggyorsabban, leghatékonyabban lehet haladni és ezért a top high end farmerek azt nyomják. Egy másik, ettől teljesen független tészta, hogy egy adott builddel reálisan meg lehet-e csinálni az adott bosst?
Egy kezdőnek szerintem egyértelműen az utóbbi a lényeges és ilyenből minden ligában van legalább húsz-harminc. Akinek nem az a lényeg, hogy a liga végén kétszázötven exája legyen (minek?), hanem jót akar játszani, az hatalmas választékból szemezgethet.
És még a farmolós oldal is árnyalt, mert pl. egy lab farmer buildből baromi jól lehet keresni, de nem biztos, hogy ideális egy shaper vagy elder ellen.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz Badlof2k #15350 üzenetére
azért az nagyon nem mindegy (bár szerintem erről igazából nem is kell győzködjelek), hogy a mondjuk 20-30, a szintednek megfelelő mapból a saját döntésed alapján csak párat játszol, mert azokat kedveled a leginkább, vagy eleve csak három-négy opció van.
A onehitek dühítők, de erre azt mondom (pedig én elég sokszor halok, igaz, nem játszom HC-n), hogy ennyi random pech legyen a játékban. Különben tényleg az lenne, hogy van egy-két halhatatlan build és mindenki azokat célozná meg, vagy egy szinten túl nullára csökkenne a kockázat, akkor meg mi a poén? Ha nem akarok meghalni, csak hentelni, akkor bemegyek egy tíz szinttel alacsonyabb mapra, oszt' jó napot, ez az opció most is megvan.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz Badlof2k #15352 üzenetére
A PoE bossfightjai 99%-ban mechanikusak, ezt Nordic annak idején nagyon jól elmagyarázta. Az 1% az a random onehit, amit benézel. Mostanra mindegyikhez van fent a neten részletes videó is, hogy milyen jelzésnél mit kell csinálni, mikor menj közelebb, mikor mozogj el, stb. Még az olyan buildekkel is, amelyekre azt mondják, hogy "nem shaperre valók" is le lehet verni, csak tovább kell koncentrálni, többször jöhet be az az egy százaléknyi pech.
Én ebben a ligában (úgy, hogy gyakorlatilag a hónap eleje óta nem igazán játszottam) felszereltem három karit. Minden olyan cuccuk megvan, ami a mintául szolgáló buildekben elég egy halál nélküli über elderhez. Nem farmoltam semmit, nem esett semmilyen überdurva eladható darab, összesen talán ha 20-22 exányit költöttem a három karakterre és most is van még olyan 2,5 exányi cash a ládában. Innen kezdve ha nem tudom leverni velük az endbossokat, az nem azért van, mert a cuccom gyenge, hanem mert nekem nincs meg a rutinom hozzá - ami valóban nincs meg.
El tudnék persze még költeni karinként hat-hét, akár 10 exát is, hogy mondjuk a 85-90%-os jeweljeim helyett 100%-osak legyenek, de attól még ugyanúgy késve mozdulnék arrébb, rossz ütemben innám a flaskát, stb.. Persze, össze lehet legózni irgalmatlanul sok pénzért olyan karaktert, amelyiknél az az 1% is lecsökkenthető, és még azt sem mondom, hogy ez nem egy legit cél. A Rolls-Royce Cullinanra is van kereslet, pedig az is csak arról szól, hogy "nekem erre is telik". Az biztos, hogy több értelme van, mint csak gyűjteni a currencyt és Dagobert bácsiként gyönyörködni benne - bár ha valakinek az jelent örömet, akkor meg igaza van, csinálja, a játék a szórakozásról, a jó érzésről kell szóljon.
Amire ki akarok lyukadni az az, hogy egy bizonyos - de szerencsére tényleg bárki által elérhető, megszerezhető - gear fölött a játéktudáson, rutinon múlik a siker. Ilyen formában a játék azokat "jutalmazza", akik sokat játszanak, sokszor próbálkoznak. Nincs értelme azon filózni vagy bosszankodni, hogy másnak csillió exás, csupa T1 rollos cuccban könnyen megy - aki összefarmolja a csillió exát, az jó eséllyel már annyit játszott, hogy a mezei cuccal is megoldaná a dolgot. (A cheatereket, rmt játékosokat hagyjuk, nekik amúgy is tök mindegy.)
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz TrollBalint #15354 üzenetére
"De mi az a PP?"
Gondolom Poet's Pen.
Sokáig irkáltam, közben te rövidebben megfogalmaztad, amit mondani akartam.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz TrollBalint #15358 üzenetére
félreértettél, én azt a játékost nevezem Dagobert bácsinak, akinek önmagában a minél több currency farmolása a célja. Én se hagyok ott egy kipottyant exát csak azért, mert éppen nem akarok venni semmit és én is örülök, ha esik valami drágábban eladható cucc. Csak nem arra hajtok, hogy a végén 1xx exám legyen a ládában, amivel igazából semmit nem akarok kezdeni.
Ezzel együtt, ha valaki ezt élvezi a játékban és ezért szeret vele játszani, az pont annyira legit cél, mint az enyém, csak tőlem távol áll.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz Badlof2k #15365 üzenetére
Biztos, hogy a kész HO-knak is lesz piaca, miért ne? az mtx-eknél meg abból kiindulva, hogy időnként milyen felpimpelt helyekre kerültem kereskedés közben, tuti, hogy meg fog ugrani a dekorációk forgalma, ha nem kell három havonta újra kezdeni a dolgot, viszont hangulattól függően több "lakás" között lehet váltogatni.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz savior #15375 üzenetére
vissza az egész, közben felraktak egy Q&A videót Jonathan Rogers-szel.
- Marad a szulfit, kb. úgy, hogy kevesebb helyen fogunk találni, de ott alkalmanként többet. Ha már felvettük Nicot, akkor bármikor lemehetünk a bányába küldetés nélkül is.
- incursionből több is lehet majd egy mapon.
- maga az egész napi küldetés szisztéma megváltozik, hiszen a craft már nem a mesterek szintjétől függ. (bővebb infó hamarosan)
- a "master seeks help" prophecy sorsa is kérdéses, mert a delve laddert ezzel külön lehetne befolyásolni. (Hogy embereknek milyen problémái vannak...)
- valószínűleg lesznek újabb rangsorok is még a jövőben, az egyes játékkomponensekhez.
- változni fog a fossil gyakoriság is, mármint hogy melyik mekkora valószínűséggel bukkanhat fel.
- az enchant rendszer jelenleg még valószínűleg nem fog érdemben változni.
- a meta crafting opciók továbbra is elérhetők lesznek
- a liga témánál a fő boss felderítése (talán) accounthoz kapcsolódik majd, de az egyes safehouse-ok a karakterhez ( )
- valószínűleg már ebben a ligában módosítják a statstick-ek műküdését (!!!) Valószínűleg, tehát még nem biztos, a nerf mértéke pedig még végképp nem, de a tervekben szerepel.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz rumkola #15390 üzenetére
dual wield buildeknél az olyan offhand cucc, ami igazából a támadásban nem vesz részt, de a játék mechanikája miatt a sebzési értékei mégis beleszámítanak. A PoE-ban a legkeresettebb statstick a shaper scepter, mert erre két "Gain %percent of the phys dmg as extra (elemenental) dmg" módosító is rollolható.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz Badlof2k #15396 üzenetére
ez nem érzés kérdése. Én két buildben használtam ilyet (csak az olcsóbb, 70-80% extrát adó darabokat) és óriási volt a különbség. Ez ugyanis MORE dmg, ráadásul alap, vagyis minden további módosító erre jön rá.
Az, hogy a liga elején drága - na ja, azt senki sem mondta, hogy liga kezdő buildbe valók.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
A hétvégi akciózásban a sok mtx mellett a plusz karakter slot is le van árazva (20 crditre, eléggé az alján van a listának), hátha valakit érdekel.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
Ha valaki kezdőnek való, pénzt is termelő league startert keres (és nem az újdonságok izgatják), akkor itt a jugg labfarmer új verziója.
Pár ligával ezelőtt játszottam vele és tényleg szinte kiirthatatlan. Lehet, hogy lassabb vele a haladás mapon, cserébe nem veszít vele 10%-nyi xp-ket az ember egy-egy halálnál. Shaperig ugyan nem jutottam el vele, a Minotaur életem első próbálkozására megvolt azt hiszem egy halállal. Az még a Cleave-es build volt, szerintem amíg a Nebuloch elérhetővé nem válik, addig nyugodtan lehet azzal haladni most is - a jewelből kapott perma Fortify nagyon jól jön.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz Badlof2k #15398 üzenetére
a videókból még nem nagyon tudom megmondani, lesz-e olyan, amit ki akarok próbálni. A két phys projectile skill ránézésre annyira nem izgat, bár majd kiderül, hogy az új Impale ailment(?) mit tesz még hozzá. A Winter Orb már inkább, szeretm a cold buildeket. Itt kérdés, hogy ennek a sebzése hogyan skálázódik majd?
A bannerek szinte biztos, hogy kvázi kötelező darabok lesznek egy csomó buildnél, hiszen egyfajta plusz auraként működnek. Az új "pióca" skillek meg ha jól működnek, akkor baromi gyors clearspeedet adhatnak akár egy 4L-ben is (főleg valami shaper vagy elder moddal), ami lehetővé tesz egy full single target main skillt a 6L-ben.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz tibee77 #15402 üzenetére
Nem csak ezért OP a jelenlegi statstick forma, hanem szimplán az elérhető módosítók miatt is.
Egy phys dmg fegyveren ugye eleve maximum egy szabad plusz ele prefix marad, hiszen az incr. phys dmg és az add x-y phys dmg már kettőt leköt. Fire dmg-nél pl. a T1-es roll 61-106, ez 83,5-ös plusz sebzésnek felel meg (ez nem a dps, hanem az egy attackhoz adott sebzés). Eközben egy olcsó statstick is ennek legalább a másfélszeresét nyújtja. Ráadásul minél jobb a pdmg értéke a main hand cuccnak, annál nagyobb a bónusz, ellentétben a rollolható értékkel, ami maximalizált.
Arról már nem is beszélve, hogy egy három T1-es dmg rollos fegyver ára a sokszorosa egy csak két erős rollal rendelkezőnek.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
A Shattering Steel és a Lancing Steel bemutatója.
A jól értem, az Impale a teljes "leadott" phys dmg 10-10%-át hozzáadja a következő öt hit sebzéséhez. (Leadott: a páncéllal/ES-sel nem csökkentett sebzés.) Az nem egyértelmű nekem, hogy erre az öt sebzés mitigációja előtt vagy után kerül sor, illetve, hogy ez halmozódik-e? (példa: kitolok 1000 pdmg-et, ebből 100-at eltárol az Impale. A célpontnak van egy 30%-os armorja. Jön a következő találatom, megint 1000 pdmg. Az 1000+100=1100 sebzést csökkenti 30%-kal (770) vagy a 100-at a csökkentés után adja hozzá (700+100=800).
Ha a harmadik találatom megint Impale-t okoz, akkor a negyedik már 200-at kap bónuszként, vagy egyszerre csak egy lehet aktív?Ránézésre nekem a Shattering Steel tűnik hasznosabbnak, egy Hysteria kraftolt kesztyűben pl. tökéletes clear skill lehet, single targetnek meg ott van bármi, ami karddal vagy fejszével működik.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz Nordic #15413 üzenetére
Azt értettem, hogy az Impale az első sebzés teljes értékének a 10%-át tárolja - az nem egyértelmű, hogy a következő sebzésekhez mikor adja hozzá? A defense módosítók előtt (amelyek aztán ezt is csökkentik), vagy utána, teljes értéken. Értelemszerűen az utóbbi lenne a jobb, de ez nem derül ki a leírásból.
Amit viszont csak most vettem észre, hogy a Shattering Steelnél csak "has a chance"-et írnak az Impale-re, a Lancenél viszont "a wide projectile that Impales any enemies", vagyis mindig kiváltja.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
A lightning brand skillnek egy rövid videója. A flakákból ítélve már elég magas szintű a kari és 5L-ben van ez is meg az arc is. A brand elég meggyőzőnek néz ki, ha valakinek van ideje, rákereshet, hogy a V, c, s, C supportok milyen gemeket jelölnek.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
kicsit megpimpelték a map device megjelenését a 3.5-ben...
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
A Hideout változásokról a 3.5-ben:
- az eddig feloldott hideoutok megmaradnak választhatóként.
- HO-nként 750 lesz a maximális dekorációs elem. Ebbe nem számítanak bele a speciális elemek, mint a waypoint, láda, crafting asztal.
- a wp is áthelyezhető lesz
- minden eddigi dekor elérhető marad és persze lesz egy csomó új, megvehető is (ki lepődött meg?)
- a crafting modok közül lesz, ami standardon azonnal elérhető lesz, de lesznek, amelyekhez majd küldetéseket kell csinálni.
- a nyolc eddigi tileset mellé még tíz érkezik.
- az új HO-k a pályák/mapok bizonyos szakaszainak kipucolásával szerezhetők meg. Lesz egy NPC, amelyik jelzi, ha ilyen szakaszba botlunk. Mapon nem kell a mapot megcsinálni (a bosst leverni) hozzá, elég, ha az adott darabot kitakarítjuk. Lesz olyan is, amit csak mtx-ként árulnak majd és lehet szó challenge jutalomról is.
- ha több különböző kiépítettségű, azonos tilesetet használó HO-nk van (pl. liga SC, SC SSF, HC), akkor a legjobban felszereltet őrzi meg a rendszer.
- az importált HO-k módosíthatók lesznek, át lehet őket dekorálni. A HO-k forrásfájljai egyszerű szöveges fájlok lesznek.
- ha valamelyik HO-nkban benne felejtettünk valamilyen cuccot az egyik craft padban, az egységesítés után egy paranccsal ledobja elénk, hogy ne vesszen el.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
Látványos, de így ránézésre nem igazán látom, miben ad újat az eddigi ranged cold skillekhez képest. Ha lesz részletes skill leírás, majd kiderül.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
-
Har_melin
addikt
próbált valaki mostanában belépni az oldalra vagy játszani? Nekem se az oldal, se a játék nem indul el.
szerk: csak panaszkodnom kellett...
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
a youtube-on poe beginner builds alatt egy csomót találsz, akkor is, ha éppen nem működik az oldaluk. (Ilyen egyébként nem nagyon fordul elő. A ligák elején szoktak lenni leállások, amikor egyszerre szabadul rá a szerverekre soktízezer játékos és egyszerre esnek ki az addag fel nem tárt bugok., de pár óra alatt azokat is kezelni szokták.)
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
A PoE-ban egy build három részből áll össze: skillek, passzív pontok és felszerelés. Általában a passzív pontok vannak a harmadik helyen, azok igazodnak a másik kettő által meghatározott fejlesztési célhoz, de ez nem jelenti azt, hogy alárendelt lenne ez az oldal.
A skillek és a felszerelés közül viszont buildje válogatja, hogy melyik viszi a prímet. Lejjebb volt szó pl. a Poet's Pen wandról, amelynél kismillió skillt pakolhatsz bele, a wand speciális működése adja a build lényegét. A másik oldalon ott vannak a szinte gear független Blade Flurry vagy Reave buildek, amelyeknél szinte nincs is speciális unique igény.
A sebzéseknél a PoE-ban a phys dmg ellen csak mitigáció van (armor), de ez főleg magasabb szinten kevéssé hatékony a mechanikája miatt. Az elemental sebzések ellen a resistek elég jól védenek (a monsztákat is), viszont számtalan mód van ezek semlegesítésére. A chaos dmg külön tészta, van build, ami teljesen immunis rá (ún. CI buildek), de ezek több szempontból sem kezdőknek valók.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
A tegnapi HO cikk folytatása: hogyan szerezzünk favour pontokat az új mestereknél a HO feldíszítéséhez?
- Einhar: A2-től kezdve futhatunk bele, le kell vadásszuk a sárga és vörös beasteket. A befogásukat már ő intézi, nem kell a hálót is hajigálnunk. Addig marad a pályán, amíg az utolsó darabot is be nem fogtuk. A befogott beastek továbbra is a saját beastcraft receptjeihez kellenek, le kell őket verni a Blood Altarnál, ha craftolni akarunk. A favour szintje úgy nő, ahogy egyre többféle bestiát fogunk be. Ez accountra vonatkozik, mindegy melyik karakterrel és melyik ligában tesszük.
- Nico: A4-től jelenik meg, nagyjából változatlanul marad a bánya. Kevesebb helyen lesz szulfit, de akkor több. Szextánsokkal (gondolom szulfitot adó moddal), próféciákkal és egy eddig nem említett módon skarabeuszokkal is növelhetjük a bánya látogatásaink gyakoriságát. Ez a skarabeusz új dolog, valami csereberélhető cucc lesz.
- Alva: A7-től jelenik meg, alkalmanként három incursion portált nyit - illetve kevesebbet, ha a kész templomhoz már kevesebb is elég. A favour úgy növelhető, ha minél többféle termet megcsinálunk a kész templomokban. A magasabb szintű termek egyben az alacsonyabb szintűek teljesítését is jelentik, és ezek a felfedezések is account szinten számítanak.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz Badlof2k #15449 üzenetére
ez csak a dekorokra vonatkozik a poszt szerint, a craft opciókra nem.
Pontosabban Einhar saját beastcraft opciói - a leírtak alapján - megmaradnak ligákon keresztül, de a crafting benchre vonatkozók (amelyek gondolom az általuk adott küldetésekhez kapcsolódnak majd) nem.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz Badlof2k #15457 üzenetére
Sanszos, hogy ritkák lesznek, a kérdés az, hogy a veiled cuccok mennyire lesznek ritkák? Ha azokból sok esik, akkor lesz elég spec mod is, mert nyilván a három opcióból olyant fog mindenki választani, aminek a craftolásával jól lehet keresni. Onnan kezdve, hogy a feloldás után szabadon craftolható a mod bármire, hiába lesz ritka az eredeti előfordulása, trade-en lesz belőle bőven.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz San398 #15466 üzenetére
Hm, hát ez nagyon úgy néz ki. Védelemben biztosan hat, de pl. az olyan cuccoknál, amelyek felhasználják az EC-t (ld. Immortal call) nem tudom, hogy hogyan működik majd. Elhasználja és azonnal lesz helyette egy újabb? Vagy ez nem is lesz felhasználható?
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz Badlof2k #15468 üzenetére
Egy erős elder vagy shaper cucc, esetleg delve craftolt holmi már eddig is általában erősebb volt a unique cuccoknál, kivéve, ha azoknak valamilyen extra, craftolással el nem érhető bónuszuk volt.
Az ilyen +X akármi modokat meg viszonylag egyszerűen kordában tudják tartani úgy is, ha limitálják az egyszerre működtethető maximumot.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz Badlof2k #15471 üzenetére
A 4.0 várhatóan fenekestől felforgat majd egy csomó dolgot. Addig meg maradnak az egy-egy skillre vonatkozó módosítások, különben csak annyit érnének el vele, hogy A mod helyett B modot kezdi el mindenki vadászni és X skill helyett Y lesz ettől OP.
Szerintem egyébként most sincs gond az olcsó lehetőségekkel, én még mindig találtam olyan kezdő buildet, ami pár exás befektetéssel elvitt a piros mapokig. Lvl 60-75 közötti cuccokból annyi chaost lehet kifarmolni, amennyit akarsz.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz simondr #15453 üzenetére
én valami cold buildet fogok valószínűleg, de megvárom, mi lesz a patch notesban. Nagyon régen, amikor behozták volt egy vortex buildem, ami még a bénaságommal együtt is jó volt (azzal sikerült először levernem Atzirit), szóval ha a vortexet most még buffolják is, akkor lehet, hogy az lesz a befutó.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
Új unique flaska: Cinderswallow Urn.
A life és a mana nem "regenerate", hanem "recover", azaz a no-regen mapokon is működik, a 3% ES recover pedig szintén nagyon jó.
A 10% incr dmg nem tűnik akkora számnak, Hülyeséget írtam, ez "taking 10% increased dmg", vagyis ez a gyakorlatban more multipliernek felel meg, príma. Az alap onslaught is, szóval tetszik Ja, és lesz még rajta egy random veiled mod is.[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz 0karmacoma0 #15482 üzenetére
Pathfinderrel használva gondolom mindegy lesz.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz 0karmacoma0 #15484 üzenetére
Az is kérdés - a számomra mindenképp -, hogy mi számít "consume"-nak? Az Abyssal Cry vagy a Detonate Dead robbantása pl. igen? Vagy a Pyre "destroyed on kill" effektje?
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
Új skill: Focus
4 sec-ig tartó állapot, utána 12 sec cooldownnal. Nem írják külön, de gondolom az összes ehhez kapcsolódó módosítók és passzívok (Incr. Duration, faster cooldown, stb.) hatni fognak rá
A lényege, hogy lesznek majd olyan veiled módosítók, amelyek akkor aktiválódnak, ha a hatása alatt vagyunk. Pl. CoC-hoz hasonlóan elsüti az adott spelleket, vagy life regent aktivál.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
sajnos a Focushoz nem mellékelték a gem képét, pedig érdekes lenne, pl. hogy CWDT aktiválja-e?. A spell autobombing mod elég kemény lehet például, hiszen elég lenne a Focust a CWDT szintjéhez igazítani, a spellek és a supportjaik már fullra felhúzottak is lehetnek.
A másik lehetőség, hogy két külön focust használ az ember Incr Durationnal, azzal gyakorlatilag folyamatosan fenntartható az autobombing, és mivel insta skill, tehát bármilyen más akciózás közben is elsüthető. Gyakorlatilag két-három támadó spell használható egyszerre, folyamatosan.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen