Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Har_melin

    Topikgazda

    válasz Scale #2005 üzenetére

    Előre bocsátva, hogy minden alapvetően játékstílus függvénye, a fegyverekkel nekem a következők a tapasztalataim:

    - közelharcos build-ekhez, de bizonyos távolságiakhoz is (pl. spectral throw, rain of arrows) a fizikai sebzés a meghatározó. Vagyis legyen minél nagyobb "+X% phys dmg" a fegyveren, lehetőleg e mellett még "Add X-Y phys dmg" flat módosító is - az összes passzív +X% node ebből is számolódik.
    - úgy vettem észre, hogy - ha nem unique cuccról van szó - akkor az egykezes kardok gyakorlatilag használhatatlanok. mindenre jók, de semmiben sem igazán jók. Ha sebezni kell van erősebb, ha a tempó számít van gyorsabb, ha a kritikus esély, van nagyobb. Ki lehet persze fogni valami szerencsés rollt egy sárgán, de az a kivétel.
    - a +crit chance csak akkor érdekes, ha kifejezetten erre gyúr valaki. A +crit multiplier szintén - semmit sem érsz egy négyszer akkora crit sebzéssel, ha szinte soha nem tudsz bevinni ilyen találatot.
    - a socketek száma a tárgy szintjétől és a típusától függ (egykezes/kétkezes), mindegy, hogy konkrétan milyen fegyver. A színük már típusfüggőbb, egy íjon könnyebben lesz csupa zöld foglalatod, mint egy kétkezes fejszén.
    - az elemental sebzés mindig jó, ha van, a plusz attack speed dettó. A buildhez passzoló "+X level of ... gems" szintén, persze mondjuk egy íjon semmit sem érsz egy meleé gem-et tápoló moddal.

    Védd a fákat - egyél hódot!

Új hozzászólás Aktív témák